Το βακτήριο της περιοδοντίτιδας ως θεραπεία για τη λευχαιμία;

Το βακτήριο Actinobacillus actinomycetemcomitans προκαλεί περιοδοντίτιδα. Ωστόσο, παράγει επίσης μια πρωτεΐνη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σκοτώσει κύτταρα λευχαιμίας στα ζώα, σύμφωνα με το Rutgers School of Dental Medicine.

Το βακτήριο της περιοδοντιτιδας ως θεραπεια για τη λευχαιμια;

Το βακτηριο έχει επίσης τη δυνατότητα θεραπείας αυτοάνοσων και φλεγμονωδών ασθενειών, συμπεριλαμβανομένης της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, της σκλήρυνσης κατά πλάκας, της νόσου του Crohn και της λοίμωξης από τον ιό HIV.
Τώρα, ο ερευνητής Scott Kachlany, PhD, έχει λάβει επιχορήγηση ύψους 4,4 εκατομμυρίων δολαρίων από την Kairos Ventures για να πληρώσει τα τελικά στάδια της προκλινικής ανάπτυξης πριν η εταιρεία Actinobac Biomed μπορέσει να δοκιμάσει τη θεραπευτική του τεχνολογία Leukothera σε ανθρώπους. Οι επιδράσεις στην τοξικότητα στα ζώα δείχνουν ότι η Leukothera είναι καλά ανεκτή.
“Ακόμη και σε πολύ υψηλές δόσεις του φαρμάκου, δεν υπάρχουν παρενέργειες,” δήλωσε ο Kachlany, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Στοματικής Βιολογίας. Θα χρησιμοποιήσει το διαθέσιμο κεφάλιαο για να επιδιώξει αντίστοιχη χρηματοδότηση από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας με στόχο τη δοκιμή της Leukothera σε ανθρώπους που έχουν λευχαιμία και λέμφωμα μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.
“Ο Rutgers είναι πολύ ενθουσιασμένος για αυτή τη σημαντική χρηματοδότηση που θα επιτρέψει στην Actinobac να προωθήσει την τεχνολογία Leukothera προς την εμπορευματοποίηση”, δήλωσε ο S. David Kimball, PhD, αναπληρωτής αντιπρόεδρος εμπορικής έρευνας στην Rutgers. “Αυτό μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις για τη θεραπεία των ασθενών με καρκίνο του αίματος.”
Πηγή: http://www.dentistrytoday.com/news/industrynews/item/2213-periodontitis-bacterium-may-hold-the-cure-for-leukemia