Το οζονοποιημένο ελαιόλαδο δοκιμάζεται και στην οδοντιατρική

Ελαιόλαδο

Το οζονοποιημένο ελαιόλαδο είναι ήδη γνωστό για την αντιβακτηριδιακή και ενυδατική του δράση. Γι’ αυτό και οι εφαρμογές του εκτείνονται από την καταπολέμηση της δερματίτιδας και την αντιμετώπιση εγκαυμάτων, έως την αφαίρεση του make up και την πρόληψη των ρυτίδων.

Τον τελευταίο όμως καιρό κάνει την εμφάνισή του και στον χώρο της οδοντιατρικής. Ορισμένοι οδοντίατροι στο εξωτερικό το δοκιμάζουν ως εναλλακτικό φάρμακο κατά της ουλίτιδας. Οι ποσότητες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μικρές, όμως οι πρώτες μελέτες δίνουν σαφείς ενδείξεις για τις ευεργετικές του ιδιότητες στην καταπολέμηση της ουλίτιδας.

Η ουλίτιδα είναι το πιο κοινό οδοντιατρικό πρόβλημα σήμερα, σαν λέμε γρίπη. Η ουλίτιδα οφείλεται στην σύγχρονη δίαιτα, η οποία είναι πλούσια σε κορεσμένους υδρογονάνθρακες και σάκχαρα.

Η τελευταία σχετική έρευνα δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο επιστημονικό περιοδικό Tanta Dental Journal. Βάσει της οποίας το οζονοποιημένο ελαιόλαδο είναι το ίδιο αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της ουλίτιδας όσο και η συμβατική θεραπεία. Η διαφορά τους είναι ότι στην θεραπεία με οζονοποιημένο ελαιόλαδο τα συμπτώματα υποχώρησαν για ένα εξάμηνο, ενώ με τη συμβατική θεραπεία τα συμπτώματα επανήλθαν σε ένα μήνα.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here