Written by 3:52 pm Επιστημονικά Νέα

Θα είναι η Ινδία η επόμενη μεγαλύτερη οδοντιατρική αγορά;

οδοντιατρική αγορά - www.dentalalert.gr
Hyderabad, Ινδία: Η Ινδική αγορά υπηρεσιών οδοντιατρικής φροντίδας εκτιμάται ότι θα εμφανίσει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, φτάνοντας μέχρι και τα $ 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια (147 δισεκατομμύρια ρουπίες) μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με την έρευνα του Ken Research, η Ινδία ήδη εμφάνισε ένα ετήσιο ποσοστό αύξησης της τάξης του 12% κατά την περίοδο 2010-2015, καθώς η οδοντιατρική ευαισθητοποίηση και το διαθέσιμο εισόδημα έχουν αυξηθεί. Λαμβάνοντας υπόψιν παράγοντες όπως τη συνεχιζόμενη οικονομική ανάπτυξη και τις μεταρρυθμίσεις, η Ινδία μπορεί να έχει το δυναμικό να γίνει η μεγαλύτερη οδοντιατρική αγορά προϊόντων και υλικών σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την Ινδική Οδοντιατρική Εταιρία, ο πληθυσμός του 1,2 δισεκατομμυρίου της Ινδίας είχαν πρόσβαση σε 180.000 οδοντιάτρους, συμπεριλαμβανομένων 35.000 ειδικών, το 2014. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε 300.000 μέχρι το 2018. Περίπου 5.000 οδοντοτεχνικά εργαστήρια και 300 οδοντιατρικά ιδρύματα παρέχουν βασική και προηγμένη φροντίδα της στοματικής υγείας επί του παρόντος.
Η αναμενόμενη αύξηση στον αριθμό των οδοντιατρικών αλυσίδων, θα αυξήσει τις μετοχές των οργανωμένων οδοντιατρικών κλινικών σε ολόκληρη τη χώρα. Παρά το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδοντιατρικών προϊόντων εισάγονται από τη Γερμανία, τις Η.Π.Α. την Ιταλία και την Ιαπωνία, οι ξένες εταιρίες θα συνεχίσουν να επενδύουν στην Ινδία και να ιδρύουν μονάδες παραγωγής.
Το πιο σημαντικό: η ζήτηση των ασθενών για καλύτερες εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης έχει αυξηθεί. Ως χώρα χωρίς ένα ενοποιημένο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, όλο και περισσότεροι Ινδοί καταφεύγουν σε ιδιωτική ασφάλιση για τη στοματική τους υγεία. Ένας αυξανόμενος πληθυσμός ηλικιωμένων, η αλλαγή του τρόπου ζωής και η αύξηση των δαπανών για την ιδιωτική και τη δημόσια υγεία είναι επιπλέον παράγοντες για την ανάπτυξη της αγοράς της οδοντιατρικής φροντίδας.
Επιπλέον, οι οδοντιατρικές εταιρίες εστιάζουν στη βελτίωση των οδοντιατρικών υπηρεσιών για τους τουρίστες που ζητούν θεραπεία χαμηλότερου κόστους σε ολόκληρη την Ινδία. Η Έρευνα του Κen Research συνιστά ότι οι εγχώριες εταιρίες επικεντρώνονται σε αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ και ελκυστικές εκπτώσεις.
Επιπλέον, δωρεάν οδοντιατρικές εξετάσεις, οδοντιατρικά προγράμματα και κινητές κλινικές θα βελτιώσουν την κατάσταση της φροντίδας της στοματικής υγείας στις λιγότερο αναπτυγμένες περιοχές, καθώς οι ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στις αγροτικές και αστικές περιοχές όσον αφορά την πρόσβαση σε οδοντιατρικές κλινικές παραμένουν. Η τρέχουσα αναλογία οδοντιάτρων-πληθυσμού αναφέρεται να είναι 1:9.000 στις αστικές και 1:200.000 στις αγροτικές περιοχές. Πολλοί Ινδοί πολίτες, ιδιαίτερα στις φτωχότερες περιοχές, μένει ακόμη να εκπαιδευτούν σχετικά με την προληπτική φροντίδα της στοματικής υγείας.
Πηγή:
Η δημοσίευση “India dental care service market outlook to 2020—Increasing awareness on oral care and rising number of organized players to foster future growth” είναι διαθέσιμη διαδικτυακά στην ιστοσελίδα www.kenresearch.com.

(Visited 3 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close