Τα 5 βήματα της επιτυχίας!

0
809
Μία επιτυχημένη ομάδα

Ακολούθησε αυτά τα βήματα για να φτιάξεις μία εξαιρετική ομάδα. Άρθρο από τη Rebecca Kuma.

Μία καλή ομάδα είναι σημαντική για την επιτυχία του οδοντιατρείου σας. Για να αξιολογήσετε πόσο καλά τα πάει το προσωπικό σας, ρωτήστε τον εαυτό σας αν έχετε το ίδιο όραμα: Υπερέχουν σε τομείς που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ιατρείου σας; Αναζητούν συνεχώς τρόπους να βελτιώνονται και να μαθαίνουν; Αν οι απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις δεν είναι θετικές, τότε ήρθε η ώρα να εξετάσετε τα παρακάτω πέντε βήματα που θα σας οδηγήσουν στη δημιουργία μίας επιτυχημένης ομάδας.

1. Προσλαβετε τις αδυναμιες σας

Η καλή πρόσληψη είναι το σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη μίας εξαιρετικής ομάδας. Πλαισιώστε τον εαυτό σας με ανθρώπους που είναι δυνατοί σε τομείς όπου εσείς και τα υπόλοιπα μέλη μπορεί να υστερείτε. Βρείτε τι σας λείπει με το να κάνετε μία λίστα όπου θα γράψετε τις δεξιότητες των μελών της ομάδας σας.

Να είστε συγκεκριμένοι όσον αφορά στις αδυναμίες των μελών της ομάδας σας ούτως ώστε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις αδυναμίες ως κριτήρια στην πρόσληψη νέων μελών.

2. Να ξερετε τι ψαχνετε

Όταν πρόκειται για θέσεις-κλειδιά στην ομάδα σας:

  1. Να ξέρετε ακριβώς τι ψάχνετε. Όσο πιο σαφείς είστε σχετικά με τα απαραίτητα προσόντα που θα πρέπει να έχει κάποιος για τη θέση, τόσο πιο εύκολο θα είναι να εντοπίσετε τον ιδανικό υποψήφιο. Είναι σημαντικό η απόφασή σας σχετικά με την πρόσληψη να βασίζεται στις δεξιότητες, ωστόσο παρατηρείστε τη στάση και το πόσο καλά ένας άνθρωπος θα ταιριάζει με την κουλτούρα του ιατρείου. Μην προσλαμβάνετε μόνο με βάση το βιογραφικό! Αφιερώστε χρόνο για να γνωρίσετε τους υποψήφιους πέρα από τις δεξιότητες και τα προσόντα τους.
  2. Να είστε υπομονετικοί. Η σωστή πρόσληψη θέλει χρόνο και προσπάθεια.
  3. Καθορίστε με σαφήνεια τις προσδοκίες σας τόσο από τους υποψήφιους όσο και από τους ήδη εργαζόμενους στο ιατρείο σας. Πολλοί οδοντίατροι θεωρούν ότι οι υπάλληλοι γνωρίζουν ενστικτωδώς τι πρέπει να κάνουν – ιδιαίτερα αν έχουν δουλέψει σε άλλα ιατρεία στο παρελθόν — αλλά αυτό δεν ισχύει. Πρέπει να είστε συγκεκριμένοι.

3. Επαγγελματισμος

Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν τον επαγγελματισμό σοβαρά υπόψιν τους γίνονται καλύτεροι συνάδελφοι, βοηθούν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και της φήμης του ιατρείου και κάνουν τους ασθενείς να θέλουν να επιστρέψουν. Δυστυχώς δεν κατανοούν όλοι τη σημασία του επαγγελματισμού και ως εκ τούτου θα χρειαστεί να πείτε σε όλα τα μέλη της ομάδας σας τι σημαίνει επαγγελματισμός για εσάς και το ιατρείο σας.

  1. Ζητείστε τους να φέρονται σε όλους με σεβασμό.
  2. Σιγουρευτείτε ότι υπάρχει σεβασμός μεταξύ τους.
  3. Πείτε τους ότι είναι εντάξει να παραδέχεται κανείς τα λάθη του γιατί αυτό τον οδηγεί στην ωρίμανση και την ανάπτυξη.
  4. Εφαρμόστε έναν κανονισμό που θα κρατά τα προσωπικά ζητήματα και την ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μακριά από τον επαγγελματικό χώρο.
  5. Δώστε εσείς το παράδειγμα επαγγελματικής συμπεριφοράς.

4. Δωστε προσοχη στις λεπτομερειες

Θα ήταν καλό να αναλύσετε τις προσδοκίες σας από κάθε εργαζόμενο. Περιγράψτε τη θέση εργασίας, τις βασικές λειτουργίες, τα καθήκοντα και τις ευθύνες της κάθε θέσης και παραθέστε τις γενικές γνώσεις που απαιτούνται ώστε ένας υπάλληλος να είναι επιτυχής.

Μπορείτε επίσης να μιλήσετε σε κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά ώστε να συζητήσετε μαζί του τους τομείς που ενδεχομένως χρειάζονται βελτίωση. Επίσης, η εκπαίδευση στο χώρο εργασίας είναι πολύ σημαντική γι’αυτό φροντίστε να προσφέρετε συνεχή εκπαίδευση στους υπαλλήλους σας μέσα και έξω από το ιατρείο.

5. Ο στοχος σας πρεπει να ειναι η επιλυση προβληματων

Οι γιατροί και οι διευθυντές συχνά περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους επιλύοντας προβλήματα της ομάδας. Οπότε, είναι σημαντικό να ενισχύσετε τα μέλη της ομάδας σας ώστε να βρίσκουν τις δικές τους λύσεις με την ελάχιστη βοήθεια.

Την επόμενη φορά που ένας υπάλληλος θα έρθει με ένα πρόβλημα, ρωτήστε τον εαυτό σας αν αυτό είναι κάτι στο οποίο μπορεί να βρει τη λύση μόνη της/ μόνος του. Αν είναι τότε, ρωτήστε τους ποια θα μπορούσε κατά τη γνώμη τους να είναι η λύση.

Ακούστε, προσφέρετε καθοδήγηση, και ζητείστε τους να το χειριστούν μόνοι τους και να σας κρατούν ενήμερους.

Μία δυνατή ομάδα θα συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία του οδοντιατρείου σας και συνεπώς στη δική σας επιτυχία!

Πηγή: http://www.dentaltown.com/Dentaltown/Article.aspx?i=422&aid=6014

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.