Συμβουλές μόνο για οδοντιάτρους

0
1622
Στρατηγική

Τα κλισέ της εποχής που διανύουμε τα τελευταία χρόνια είναι ότι “υπάρχει κρίση” και “οι καιροί είναι δύσκολοι”. Δυστυχώς όμως είναι μια πραγματικότητα για όλη την Ελλάδα. Οι οδοντίατροι μάλιστα είναι μια από τις κατηγορίες επαγγελματιών που έχει πληγεί αρκετά λόγω του κόστους των υλικών και κατ’επέκτασιν και των εργασιών τους.

Όμως, στα δύσκολα επιστρατεύεται το μυαλό και η ευρηματικότητα και έτσι γεννάται η στρατηγική. Γιατί αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι στρατηγική. Γι’αυτό συγκεντρώσαμε κάποιες συμβουλές για να μπορέσετε να σχεδιάσετε την καλύτερη δυνατή στρατηγική για εσάς.

Προβολή

1) Οι διάφοροι επαγγελματικοί κατάλογοι που κυκλοφορούν είναι μια καλή επιλογή προβολής και καλό είναι να επωφεληθείτε και από την ψηφιακή αλλά και την έντυπη έκδοσή τους. Σιγουρευτείτε μόνο ότι θα έχετε κάνει καλή έρευνα των προνομίων που σας προσφέρει κάθε επιλογή σε σχέση με την κόστος.

2) Φυσικά η ψηφιακή προβολή πλέον είναι κάτι αναπόφευκτο. Καλό θα είναι λοιπόν να φτιάξετε – αν δεν το έχετε κάνει ήδη – μια ιστοσελίδα στην οποία θα προβάλλεται εσάς και το οδοντιατρείο σας. Τα απαραίτητα “συστατικά” της ιστοσελίδας του οδοντιατρείου σας θα πρέπει να είναι το βιογραφικό σας, ελκυστικές φωτογραφίες του χώρου και το σύνολο των υπηρεσιών που  προσφέρετε.

3) Δημιουργήστε ένα newsletter το οποίο θα στέλνετε μηνιαίως στους πελάτες σας, ενημερώνοντας τους για διάφορα οδοντιατρικά θέματα ή ιατρικά θέματα που σχετίζονται με την οδοντιατρική και συμπεριλάβετε κάποια νέα του οδοντιατρείου σας.

4) Ο καλύτερος και πιο σίγουρος τρόπος προβολής είναι  η διαφήμιση δια στόματος. Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας συστήσουν φίλους και συγγενείς. Μπορείτε μάλιστα να δώσετε κάποιο κίνητρο για την σύσταση.

Στο ραντεβού με τον πελάτη

1) Καθώς η πρώτη εντύπωση μετράει σε όλα τα στάδια της ζωής μας, φροντίστε η πρώτη επίσκεψη του νέου πελάτη να τον κάνει να νιώσει άνετα και ασφάλεια. Αν το πετύχετε και ο νέος πελάτης θα ξανά έρθει αλλά θα μεταφέρει και το μήνυμα.

2) Εξηγήστε στον ασθενή την όποια θεραπεία με την βοήθεια οπτικών βοηθημάτων, όπως ακτινογραφίες, φυλλάδια ή εάν διαθέτετε μέσω στοματικής κάμερας. Να  θυμάστε ότι οι άνθρωποι αποτυπώνουν στην μνήμη τους περισσότερο αυτά που βλέπουν παρά αυτά που ακούνε.

3) Βεβαιωθείτε ότι ο ασθενής είναι άνετα κατά τη διάρκεια των διεργασιών με το να έχει π.χ άμεση πρόσβαση σε χαρτομάντιλα, να προσφέρετε μια κουβερτούλα για τα πόδια, ή ακόμα να βάλετε κάποιο συγκεκριμένο είδος μουσικής που χαλαρώνει τον ασθενή.

Οργάνωση του οδοντιατρείου

1) Προσπαθήστε όσο είναι δυνατόν να εξελίσσετε την τεχνολογία του οδοντιατρείου και να προμηθευτείτε όλα όσα θα κάνουν την δουλειά σας πιο εύκολη.

2) Αποκτήστε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα καταγραφής ραντεβού και στοιχείων των ασθενών σας για υπολογιστή. Φροντίστε οι εγγραφές σας να είναι πολύ λεπτομερείς για κάθε ασθενή και να μην τις αμελείτε.

3) Αν υπάρχει η δυνατότητα, μια βοηθός μπορεί να σας λύσει τα χέρια και να είναι ένα πολύτιμο “εργαλείο”.

4) Η απογραφή των υλικών σας είναι πολύ σημαντική. Κάντε τη με προγραμματισμό και μην την αμελείτε. Έτσι δεν θα σκορπάτε τα χρήματά σας άσκοπα.

Λεπτομέρειες (κάνουν τη διαφορά)

1) Καλέστε τους ασθενείς που είχαν μια “δύσκολη” επίσκεψη για να δείτε την πορεία του. Καλό είναι το τηλεφώνημα αυτό να γίνετε από τον ίδιο τον οδοντίατρο και αρκετά κοντά στην επίσκεψη χρονικά. Αυτό θα δώσει στον ασθενή την αίσθηση της ασφάλεια και ότι δεν τον “εγκαταλείπετε” μετά την επίσκεψη (ειδικά εάν αυτή συνοδευόταν με πληρωμή)

2) Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του ασθενή μην μιλάτε ταυτόχρονα και στο τηλέφωνο ή εάν έχετε βοηθό μην ανοίγεται συζητήσεις που δεν αφορούν τον ασθενή. Ο ασθενής θα νιώσει άβολα και είναι πάρα πολύ πιθανό να μην ξανά έρθει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.