Σάλος στη Σιγκαπούρη με μολυσμένα οδοντιατρικά εργαλεία!

Σάλος στη Σιγκαπούρη με μολυσμένα οδοντιατρικά εργαλεία!
Young Female Dentist Places Medical

Σιγκαπούρη: Στο Εθνικό Οδοντιατρικό Κέντρο της Σιγκαπούρης (NDCS), μέχρι και 72 ασθενείς μπορεί να έχουν υποβληθεί σε θεραπεία με εργαλεία που δεν αποστειρώθηκαν πλήρως. Τα εν λόγω εργαλεία είχαν απολυμανθεί στις ειδικές θερμικές μηχανές πλύσεως, αλλά όχι μέχρι το τελικό στάδιο του ατμού, προτού χρησιμοποιηθούν σε τρεις από τις εξειδικευμένες εξωτερικές κλινικές του κέντρου.

Σαλος στη Σιγκαπούρη με μολυσμενα οδοντιατρικα εργαλεια!

Όπως αναφέρθηκε από τους Straits Times, το Υπουργείο Υγείας ενημερώθηκε για το περιστατικό που σημειώθηκε στις 5 και 6 Ιουνίου και κάλεσε το NDCS να επανεξετάσει διεξοδικά το γεγονός και όλες τις διαδικασίες που έγιναν  σε μια έκθεση. Στη συνέχεια, το υπουργείο θα καθορίσει εάν πρέπει να ληφθούν νομικά μέτρα εναντίον του οδοντιατρικού κέντρου.

Σύμφωνα με το κέντρο, συνολικά 72 πακέτα επικίνδυνων εργαλείων χρησιμοποιήθηκαν σε έως και 72 ασθενείς. Ωστόσο, έχοντας υποβληθεί σωστά σε δύο από τα τρία στάδια της διαδικασίας αποστείρωσης, συμπεριλαμβανομένης μιας ενδελεχούς πλύσης στο μηχάνημα για την απομάκρυνση των φυσικών υπολειμμάτων, εκτιμάται ότι τα όργανα ήταν κοντά στο 100% αποστειρωμένα από επικίνδυνους οργανισμούς, δήλωσε το NDCS.

Η ασφάλεια και η υγεία των ασθενών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Είμαστε βαθύτατα λυπημένοι για αυτό το περιστατικό και ειλικρινά ζητούμε συγνώμη στους ασθενείς μας για το λάθος και το άγχος που αυτό προκάλεσε“, δήλωσε ο Διευθυντής της NDCS, Dr. Poon Choy Yoke. “Έχουμε λάβει άμεσα μέτρα για να ενισχύσουμε τις διαδικασίες μας και να διασφαλίσουμε την ασφάλεια όλων των ασθενών που φροντίζουμε.

Σύμφωνα με το NDCS, το τελικό στάδιο αποστείρωσης απομακρύνει βακτηριακούς σπόρους, όπως από το Clostridium perfringens, ένα βακτήριο που σχετίζεται με ασθένειες που επηρεάζουν το έντερο και προκαλεί συμπτώματα παρόμοια με δηλητηρίαση από τρόφιμα και το Clostridium tetani, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη συχνά θανατηφόρα ασθένεια του τέτανου.

Όλοι οι 714 ασθενείς που επισκέφθηκαν τις κλινικές κατά τη διάρκεια των δύο εκείνων ημερών ενημερώθηκαν για το περιστατικό.

Πηγή: http://www.dental-tribune.com/articles/news/asiapacific/35168_potentially_contaminated_instruments_used_at_singapore_dental_centre.html

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here