Written by 6:45 pm Διάφορα, Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Πως να διαφημίσετε σωστά υπηρεσίες για οδοντικά εμφυτεύματα

Οι οδοντίατροι επιθυμούν να αναλαμβάνουν περισσότερο ασθενείς που να χρειάζονται ή να έχουν ήδη οδοντικά εμφυτεύματα. Μερικοί από τους λόγους που έχουν δώσει είναι ότι έχοντας πολλά τέτοια περιστατικά αποκτούν μεγαλύτερη εμπειρία και εξειδίκευση, σε περίπτωση που έχουν βοηθούς, εξασφαλίζουν ότι υπάρχει αρκετή δουλειά και για αυτούς και με περισσότερη παραγωγή έχουν και περισσότερο κέρδος. Επιπλέον, είναι αρκετά καλός τρόπος να διαφημίσετε το ιατρείο και τις υπηρεσίες σας.

Πως να διαφημίσετε σωστά υπηρεσίες για οδοντικά εμφυτεύματα

Οι οδοντίατροι επιθυμούν να αναλαμβάνουν περισσότερο ασθενείς που να χρειάζονται ή να έχουν ήδη οδοντικά εμφυτεύματα. Μερικοί από τους λόγους που έχουν δώσει είναι ότι έχοντας πολλά τέτοια περιστατικά αποκτούν μεγαλύτερη εμπειρία και εξειδίκευση, σε περίπτωση που έχουν βοηθούς, εξασφαλίζουν ότι υπάρχει αρκετή δουλειά και για αυτούς και με περισσότερη παραγωγή έχουν και περισσότερο κέρδος. Επιπλέον, είναι αρκετά καλός τρόπος να διαφημίσετε το ιατρείο και τις υπηρεσίες σας. 

Για την διευκόλυνσή σας, σας προτείνουμε ιδέες σχετικά με τις σύγχρονες μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη διαφήμιση των οδοντικών εμφυτευμάτων, ώστε να αποκτήσετε περισσότερους ασθενείς. Να θυμάστε ότι πρέπει να δώσετε χρόνο σε αυτές τις μεθόδους για να δείτε εάν λειτουργούν. Ορισμένες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος ενός βραχυπρόθεσμου προγράμματος, ενώ άλλες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Πώς να αποκτήσετε περισσότερους ασθενείς με οδοντικά εμφυτεύματα με την υπάρχουσα λίστα ασθενών

Το πιο εύκολο κοινό από το οποίο μπορείτε να ξεκινήσετε την προώθησή σας είναι οι ήδη υπάρχοντες ασθενείς. Γιατί; Επειδή σας γνωρίζουν ήδη και έχουν γίνει δέκτες των υπηρεσιών σας, επομένως σας έχουν εμπιστοσύνη, εκτός εάν παρέχετε μια κακή υπηρεσία ή δεν έμειναν ευχαριστημένοι.

Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δείτε την υπάρχουσα λίστα των ασθενών σας και να εντοπίσετε τους πιο κερδοφόρους ασθενείς. Ένας κερδοφόρος ασθενής μπορεί να είναι κάποιος ο οποίος έχει δείξει ότι είναι και συνεργάσιμος. Αυτό σημαίνει να είναι συνεπής στις πληρωμές του, μπορεί να είναι συνεργάσιμος την ώρα της εξέτασης και να είναι ικανοποιημένος με την φροντίδα που παρέχετε. Ένας κερδοφόρος ασθενής μπορεί επίσης να είναι κάποιος που φέρνει κι άλλους ασθενείς με το να προτείνει το ιατρείο σας στον κύκλο του ή να έχει γράψει μια καλή κριτική. Όταν λοιπόν τους βρείτε, αρχίστε να δημιουργείτε στενότερες σχέσεις μαζί τους, έπειτα ζητήστε παραπάνω συστάσεις ή εντοπίστε αν θα ήταν οι κατάλληλοι υποψήφιοι για σχετική θεραπεία ή παρακολούθηση. Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Μπορείτε να τους στείλετε μηνιαία φυσικά ενημερωτικά δελτία. Σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε εντυπωσιακά ενημερωτικά δελτία, ώστε να μένετε ανεξίτηλοι στη μνήμη των ατόμων που τα λαμβάνουν. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Πώς να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς με οδοντικά εμφυτεύματα με διαφημίσεις στο Facebook

Λαμβάνοντας υπόψη την παραπάνω λίστα ασθενών που έχετε δημιουργήσει ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το ιδανικό προφίλ του ασθενούς σας. Ένα ιδανικό προφίλ ασθενούς είναι ένα σύνολο χαρακτηριστικών που έχετε αναγνωρίσει ως κοινά μεταξύ των πιο κερδοφόρων ασθενών σας.

Μπορείτε να δώσετε προσοχή στα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Το φύλο τους – θεωρείτε ότι οι περισσότερο κερδοφόροι ασθενείς είναι άνδρες ή γυναίκες;
  • Η ηλικία τους – ανήκουν σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα;
  • Η τοποθεσία τους – ζουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή;
  • Η επαγγελματική καριέρα τους – σε ποιους τομείς απασχολούνται π.χ. Είναι επαγγελματίες υγείας, εκπαιδευτικοί, στελέχη;
  • Η οικογενειακή τους κατάσταση – είναι άγαμοι ή παντρεμένοι; έχουν οικογένεια;

Μόλις εντοπίσετε αυτά τα χαρακτηριστικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το προφίλ για να βρείτε περισσότερα άτομα σαν αυτούς. Το Facebook σας επιτρέπει να δημιουργείτε εύκολα ένα κοινό που μοιάζει με τον ιδανικό σας ασθενή με τη στόχευση κοινού. Για παράδειγμα, εάν γνωρίζετε ότι η πλειοψηφία των κερδοφόρων ασθενών σας είναι γυναίκες, ηλικίας 50-60 και ζουν σε ακτίνα 3 χιλιομέτρων από το ιατρείο σας, εισάγετε αυτά τα στοιχεία στο εργαλείο στόχευσης κοινού του Facebook.

Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας. Οι περισσότεροι οδοντίατροι κάνουν λάθος στρατηγική περιεχομένου, επειδή ξεκινούν έχοντας σαν μοναδικό στόχο να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους. Ειδικά αν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στο Facebook για πρώτη φορά, είναι μεγάλο λάθος να δημιουργήσετε μια διαφήμιση και στη συνέχεια, να στοχεύσετε ένα κοινό που δεν γνωρίζει τίποτα για εσάς. Για να ξεχωρίσετε, πρέπει να υιοθετήσετε μια στρατηγική περιεχομένου το οποίο δίνει αξία στους ανθρώπους που σας βλέπουν για πρώτη φορά, κατανοώντας ποια είναι τα προβλήματά τους και, στη συνέχεια, προτείνοντας λύσεις.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο και δημοσιεύσεις στο Facebook σχετικά με διάφορα θέματα που αφορούν τα οδοντικά εμφυτεύματα, ώστε να σας γνωρίσει το κοινό σας . Προσπαθείστε να μοιραστείτε όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο, ώστε να εξοικειωθούν με την οδοντιατρική σας πρακτική και να δημιουργήσετε καλή εντύπωση, γιατί δεν τους πουλάτε, αλλά τους δίνετε τις πληροφορίες που θέλουν. Αυτό θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό σας. 

Πώς να διαφημίσετε τα οδοντικά εμφυτεύματα με το Google Ads

Το Google Ads είναι μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα από το Facebook Ads. Επομένως, η προσέγγισή σας για να προσελκύσετε ασθενείς για οδοντικά εμφυτεύματα θα είναι διαφορετική, αλλά μπορείτε να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία σκέψης. 

Γνωρίζοντας το ιδανικό προφίλ του ασθενούς σας, είναι εξίσου σημαντικό να καταλάβετε ποια είναι τα προβλήματά τους και γιατί θα αναζητούσαν μια λύση όπως τα οδοντικά εμφυτεύματα. Σκεφτείτε τι συμβαίνει στο μυαλό τους και τι είδους προτάσεις και λέξεις θα χρησιμοποιούσαν στις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο. Το Google Ads σας επιτρέπει να συμμετέχετε σε μια δημοπρασία και να υποβάλλετε προσφορά για αυτές τις προτάσεις, γνωστές ως λέξεις-κλειδιά ή φράσεις-κλειδιά, οπότε όταν κάποιος πληκτρολογεί τη λέξη-κλειδί ή τη φράση-κλειδί στο Google, η διαφήμισή σας εμφανίζεται στην κορυφή, ανάλογα με το ποσό που προσφέρετε.

Αυτό που βλέπουμε συχνά στο Google Ads ειδικά για τους οδοντιάτρους, είναι οι οδοντίατροι να δημιουργούν διαφημίσεις που πωλούν με βάση την τιμή. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο με βάση την τιμή, το πιθανότερο είναι προσελκύσετε άτομα που αναζητούν τη φθηνότερη τιμή, κάτι που δεν θέλετε ως οδοντίατρος εμφυτεύματος. Γι’ αυτό μια καλύτερη προσέγγιση είναι να προωθήσετε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως και στις διαφημίσεις στο Facebook, έτσι ώστε όχι μόνο να προσελκύσετε τα κατάλληλα για εσάς άτομα, αλλά και να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας.

Παρόλο που μπορείτε να προσελκύσετε δυνητικούς ασθενείς μέσω του Facebook Ads, το Google Ads είναι πιθανώς μια καλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ. Αυτό συμβαίνει καθώς οι ασθενείς γνωρίζουν ότι θέλουν οδοντικά εμφυτεύματα, αλλά χρειάζονται λίγο περισσότερες πληροφορίες για να τους βοηθήσουν να αποφασίσουν ποιον να εμπιστευτούν, επομένως υπάρχει πρόθεση πίσω από την αναζήτηση. Λόγω της πρόθεσης αυτής, οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να μετατραπούν ευκολότερα σε υπαρκτούς ασθενείς σας.

Πώς να αποκτήσετε περισσότερους ασθενείς με οδοντικό εμφύτευμα με SEO

Στην αρχή μιλήσαμε για ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο και αυτό είναι η χρήση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Ο στόχος σας με οποιαδήποτε καμπάνια SEO είναι να αντικαταστήσετε σταδιακά τις επί πληρωμή διαφημιστικές και προωθητικές σας καμπάνιες, υπό την προϋπόθεση ότι μπορείτε να στοχεύσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πολύτιμες λέξεις-κλειδιά, που βοηθούν την ιστοσελίδα ή τα προφίλ σας στα social media να βρίσκονται στην κορυφή των αναζητήσεων στην Google. Το Google SEO για οδοντιάτρους επικεντρώνεται στη στόχευση λέξεων-κλειδιών που θα αναζητούσαν οι άνθρωποι με βάση την τοποθεσία τους. Επομένως, εάν μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε να στοχεύσετε, για παράδειγμα, τις λέξεις «οδοντικά εμφυτεύματα + πόλη», τότε όταν οι χρήστες σας αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά, ο ιστότοπός σας εμφανίζεται πάνω πάνω και θα έχετε την ευκαιρία να τους μετατρέψετε σε δυνητικούς ασθενείς μόλις κάνουν κλικ στον ιστότοπο.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας παρέχει την καλύτερη εμπειρία στον χρήστη και βοηθά στη μετατροπή των επισκεπτών σας σε ασθενείς.

Ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας

Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας φορτώνει γρήγορα. Εάν χρειάζεται 5 δευτερόλεπτα ή περισσότερο για να φορτώσει, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ο χρήστης να γίνει ανυπόμονος και να αποφασίσει να την εγκαταλείψει πριν φορτωθεί πλήρως.

Ορατά κουμπιά για κλήση και προγραμματισμό online ραντεβού

Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο για τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να κλείσουν online ραντεβού, εφαρμόζοντας έναν ορατό υπερσυνδεδεμένο αριθμό τηλεφώνου με το κατάλληλο κουμπί και κάνοντας εύκολη και κατανοητή τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού.

Χρησιμοποιήστε δικές σας φωτογραφίες

Η χρήση φωτογραφιών από τράπεζες σε οδοντιατρικούς ιστότοπους δεν προτείνεται. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε όσο γίνεται δικές σας φωτογραφίες οι οποίες θα είναι και πιο αντιπροσωπευτικές.

Κριτικές

Βεβαιωθείτε ότι όλες οι κριτικές είναι εύκολα ορατές, καθιστώντας σας αξιόπιστους και καλλιεργώντας στον επισκέπτη εμπιστοσύνη και ηρεμία ότι λαμβάνουν τη σωστή απόφαση επιλέγοντάς σας.

Προσφορές

Αν έχετε ειδικές προσφορές στα οδοντικά εμφυτεύματα πρέπει να φαίνονται στην αρχική σας σελίδα. Θα βοηθήσει στο να προσελκύσετε επισκέπτες και μάλιστα να έρθουν σε επαφή μαζί σας, καθώς σίγουρα θα έχουν κι άλλες ερωτήσεις που θα μπορείτε κατευθείαν να απαντήσετε.

Πλέον έχετε στα χέρια σας τα κατάλληλα εργαλεία για να διαφημίσετε τα οδοντικά εμφυτεύματα και να αποκτήσετε περισσότερους ασθενείς. Οι τρόποι διαφήμισης ειδικά στο διαδίκτυο εξελίσσοντα ταχύτατα, επομένως και εσείς και οι συνεργάτες σας θα πρέπει να εξελιχθείτε ανάλογα. Επενδύστε χρόνο στο να εκπαιδεύσετε και το προσωπικό σας στο πως να διαχειρίζεται τις νέες διαδικασίες. Η αλήθεια είναι πως όλα αυτά θέλουν αρκετό σχεδιασμό και σκέψη από εσάς και γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι δεν μπορείτε να αφιερώσετε τον απαιτούμενο χρόνο. Η λύση στο πρόβλημά σας μπορεί να έρθει από διάφορες εταιρίες εκεί έξω που μπορούν να σας δώσουν την κατάλληλη καθοδήγηση ή ακόμη και να αναλάβουν οι ίδιες την προώθηση σας. Μάλιστα, όντας και επαγγελματίες στον τομέα, θα φέρουν με μεγαλύτερη ευκολία τα αποτελέσματα που θέλετε.

Πηγή: Dentaltown

Διαβάστε ακόμη: https://www.dentalalert.gr/oi_praktikes_tis_odontiatrikis_odhgoun_se_apoleia_akois/

(Visited 21 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close