Written by 4:47 pm Διάφορα

Πως μπορείτε να προσελκύσετε ασθενείς οι οποίοι θα κλείσουν ραντεβού στο οδοντιατρείο σας

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το digital marketing για την προώθηση και την προβολή τους και το οδοντιατρείο σας δεν αποτελεί εξαίρεση. Ειδικά, στην περίοδο του COVID-19, όπου έχει αυξηθεί ραγδαία η χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων για διαφημιστικούς σκοπούς, εσείς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις δυνατότητες για το δικό σας επιχειρηματικό όφελος.

Πως μπορείτε να προσελκύσετε ασθενείς οι οποίοι θα κλείσουν ραντεβού στο οδοντιατρείο σας

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το digital marketing για την προώθηση και την προβολή τους και το οδοντιατρείο σας δεν αποτελεί εξαίρεση. Ειδικά, στην περίοδο του COVID-19, όπου έχει αυξηθεί ραγδαία η χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων για διαφημιστικούς σκοπούς, εσείς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις δυνατότητες για το δικό σας επιχειρηματικό όφελος. Επιπλέον, είναι η ιδανική περίοδος για να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα που φέρνουν οι τωρινές σας ενέργειες μάρκετινγκ και είτε να τις εμπλουτίσετε, είτε να τις αλλάξετε ριζικά.

Για το οδοντιατρείο σας, το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ είναι η ιστοσελίδα σας. Εκεί έχετε συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που ενημερώνουν τους ήδη υπάρχοντες ασθενείς σας και προσελκύουν νέους, όπως το βιογραφικό σας, τις υπηρεσίες σας, τα στοιχεία επικοινωνίας σας κλπ. Επομένως, αξίζει να διαθέσετε λίγο παραπάνω χρόνο για να αξιολογήσετε την εμφάνιση και το περιεχόμενό της. Όταν είστε ευχαριστημένοι με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να οργανώσετε τη στρατηγική προώθησής της. Για την καλύτερη ενημέρωσή σας, θα αναλύσουμε συνοπτικά τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προσελκύσετε ασθενείς, οι οποίοι θα κλείσουν ραντεβού στο οδοντιατρείο σας.

Tips για το περιεχόμενό σας

1. Η ενότητα του blog στην ιστοσελίδα σας είναι το κατάλληλο εργαλείο για να διαφημίσετε τις υπηρεσίες σας. Γράφοντας για θέματα που οι ασθενείς δεν γνωρίζουν ή απαντώντας στις ερωτήσεις τους, αυξάνετε την αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα, μπορείτε να αντλείτε τα θέματα σας από τις ερωτήσεις που σας κάνουν συχνά οι ασθενείς ή από τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο σας. Επιπλέον, βελτιστοποιώντας με το SEO (Search Engine Optimization) τα άρθρα σας, θα μπορείτε να προσελκύσετε και νέους πελάτες, οι οποίοι θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο πληροφορίες για τα θέματα που έχετε γράψει και θα τους εμφανίζονται πρώτα στη μηχανή αναζήτησης. Επομένως, ενσωματώστε μια ενότητα ιστολογίου στην ιστοσελίδα σας, εμπλουτίστε την με περιεχόμενο και θα έχετε σίγουρα αποτελέσματα.

2. Οι κριτικές που λαμβάνετε από τους ήδη υπάρχοντες ασθενείς σας είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε νέους. Οι κριτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο στο αν ο χρήστης θα αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία σε σύγκριση με κάποιο άλλο. Ειδικά για τα ιατρικά ζητήματα, οι χρήστες βασίζονται ακόμη περισσότερο στις κριτικές για την επιλογή τους. Επομένως, έχοντας στην ιστοσελίδα σας την ενότητα «Κριτικές» και δίνοντας την δυνατότητα στους ασθενείς σας να σας αξιολογήσουν, κερδίζετε πόντους αξιοπιστίας και θα προσελκύσετε περισσότερους. Επιπλέον σας δίνεται η δυνατότητα να βελτιώσετε τα σημεία που έχουν αξιολογηθεί αρνητικά. 

3. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που είναι πιο πιθανό οι ασθενείς σας να αναζητήσουν. Για παράδειγμα, αν θέλετε να διαφημίσετε την εξαγωγή φρονιμιτών, αντί για δυσνόητους ιατρικούς όρους, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν συμπτώματα όπως «ευαίσθητα ούλα» ή «πόνος των δοντιών» τα οποία θεραπεύει η συγκεκριμένη επέμβαση. Με αυτόν τον τρόπο, η διαφήμιση δίνει την απάντηση στην αναζήτηση του ασθενούς. 

Στρατηγική προώθησης 

Ο σκοπός της ιστοσελίδας σας είναι να γνωστοποιήσει τις υπηρεσίες σας στο ευρύ κοινό και να προσελκύσει νέους πελάτες, οι οποίοι θα κλείσουν ραντεβού στο οδοντιατρείο σας. Η πιο διαδεδομένη στρατηγική που ακολουθείται για την προώθηση μιας ιστοσελίδας είναι η Pay Per Click (PPC), που σημαίνει πληρωμή ανά Click. 

Πως λειτουργεί;

Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, εμφανίζουν πρώτες τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησής τους (Search Engine Results Page), ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αναζήτηση ενός χρήστη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η διαφήμιση που έχετε δημιουργήσει, να εμφανίζεται στοχευμένα σε χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει αναζητήσεις με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Σε περίπτωση που ο χρήστης πατήσει τη διαφήμιση, θα μεταφερθεί στο site σας. Τότε, και μόνο εφόσον κάποιος κάνει κλικ πάνω της, καταβάλετε το αντίτιμο που έχετε προεπιλέξει στον εκάστοτε πάροχο της Pay per Click διαφήμισης.

Το κόστος αυτό ονομάζεται Cost per Click (CPC) και σχετίζεται με τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιήθηκε κατά την αναζήτηση, την ποιότητα, καθώς και το Page Rank του site σας. Ένα επιπλέον θετικό στοιχείο που έχει αυτός ο τρόπος διαφήμισης, είναι ότι η διαφήμισή σας δεν εμφανίζεται μόνο στις σελίδες αποτελεσμάτων της εκάστοτε μηχανής αναζήτησης, αλλά και σε ιστοσελίδες τρίτων, οι οποίοι έχουν επιλέξει να προβάλλουν διαφημίσεις στα websites τους.

Δημιουργία καμπάνιας

Εφόσον, έχετε συμφωνήσει για το Cost Per Click, το επόμενο βήμα είναι να ορίσετε το κοινό που θα στοχεύσετε. Ο ορισμός του κοινού-στόχου για την καμπάνια σας ξεκινά με την γεωγραφική τοποθεσία σας. Η πιο σωστή τακτική είναι να στοχεύσετε μια ακτίνα περιοχών που είναι κοντά στο οδοντιατρείο σας, έτσι ώστε να προσελκύσετε τους χρήστες που μένουν σε αυτές και θα είναι εύκολο να μεταβούν σε εσάς. Έπειτα, θα επιλέξετε σε ποιες ώρες της μέρας και μέρες της εβδομάδας θα προβάλλεται η διαφήμισή σας. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να επιλέξετε η διαφήμιση να εμφανίζεται τις ώρες λειτουργίας του οδοντιατρείου σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα συμπυκνωθεί ο χρόνος προβολής της και θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.

Το σημαντικότερο εργαλείο για την επιτυχία της καμπάνιας σας και για να βεβαιωθείτε, ότι οι ενδιαφερόμενοι ασθενείς βλέπουν τις διαφημίσεις σας, είναι να χρησιμοποιήσετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά που θα στοχεύσουν το ανάλογο κοινό. Οι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούνται για να προβάλλουν διαφημίσεις σε χρήστες που αναζητούν μια φράση που ταιριάζει στη λέξη-κλειδί. Για παράδειγμα, «οδοντιατρείο Νέα Σμύρνη». Η βαρύτητα των λέξεων-κλειδιών μπορεί να χωριστεί σε υψηλή και χαμηλή, το οποίο εξαρτάται από το πόσο συχνά οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Οι λέξεις-κλειδιά υψηλής βαρύτητας έχουν μεγαλύτερο κόστος, αλλά δίνουν καλύτερα αποτελέσματα. 

Η κατασκευή και οργάνωση της ιστοσελίδας σας, αλλά και της στρατηγικής μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε, απαιτεί χρόνο και τις απαραίτητες γνώσεις, κάτι το οποίο μπορείτε να αναθέσετε στους κατάλληλους επαγγελματίες. Σε αυτό μπορούμε να σας βοηθήσουμε εμείς, H DMH, ένα digital marketing agency, που θα σας παρέχουμε τις απαραίτητες υπηρεσίες για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της ιστοσελίδας σας και το πελατολόγιό σας. Η ομάδα μας, αποτελούμενη από εμπεριστατωμένους επαγγελματίες στον τομέα τους, θα σας δώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 216 900 2983.

Για περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.dmh.gr/

Πηγή: CnC Tech

Διαβάστε ακόμη: https://www.dentalalert.gr/ti_einai_to_xiro_fatnio_kai_pos_mporeite_na_to_antimetopisete/

(Visited 137 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close