Written by 1:17 pm Επιστημονικά Νέα, Κλινικά Περιστατικά

Πως σχετίζεται η ύπνωση με την οδοντιατρική;

Ύπνωση στην οδοντιατρική

Έχουμε ήδη μιλήσει για τον οδοντιατρικό φόβο, όπου εξαιτίας του υπάρχει κόσμος που, όσο και αν υποφέρει, δεν επισκέπτεται τον οδοντίατρο. Κάποιοι καταφερνουν να τον ξεπεράσουν ή έστω να τον αντιμετωπίσουν. Για όσους όμως δεν μπορούν να τον αντιμετωπίσουν ή δεν είναι σε μορφή που αντιμετωπίζεται με φαρμακευτική αγωγή, υπάρχει μια άλλη λύση, η ύπνωση.
Στην προκείμενη η ύπνωση μεταφράζεται ως “η στροφή της προσοχής αλλού”. «Η υποβολή ή η κατάσταση, στην οποία η υποβολή μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματική είναι ο δρόμος που μας οδηγεί στο να μεταβαίνει η προσοχή μας αλλού. Για παράδειγμα, ο έλεγχος της αρτηριακής πίεσης γίνεται μέσω υποβολής, όπου η προσοχή στρέφεται αλλού με αποτέλεσμα να ξεχνάμε τον φόβο» λέει η Ερνίλ Χάνζεν που στη Πανεπιστημιακή Κλινική του Ρέγκενζμπουργκ εκπαιδεύει τους γιατρούς σε υπνοθεραπευτές μαθαίνοντάς τους πώς να εκμεταλλεύονται φυσικές σωματικές λειτουργίες για ιατρικούς σκοπούς.

Στην προκείμενη η ύπνωση μεταφράζεται ως “η στροφή της προσοχής αλλού”

Οι ήχοι και οι εικόνες στο οδοντιατρείο είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ενεργοποιεί το κέντρο φόβο στον εγκέφαλο του ανθρώπου. Ο γιατρός τους παρουσιάζει ένα φιλμ από γνωστούς ήχους και εικόνες οικιακών συσκευές. Σε αυτό το σημείο ο ασθενής μπαίνει στη διαδικασία ύπνωσης. Μέσω της χαλάρωσης και της επικέντρωσης στον εαυτό του, δεν προσλαμβάνει τον πόνο από την οδοντιατρική διαδικασία και δεν καταγράφει τον ήχο από τα οδοντιατρικά εργαλεία.
Η συγκεκριμένη εναλλακτική εφαρμόζεται για σοβαρές και χρονοβόρες οδοντιατρικές θεραπείες ή χειρουργικές επεμβάσεις όπου ο ασθενής λόγο φόβου του πόνου δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αλλιώς.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Last modified: March 9, 2015