Written by 3:37 pm Διάφορα

Πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς (σύμφωνα με τους ασθενείς)

Πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς

Κάθε οδοντιατρείο χρειάζεται νέους ασθενείς και δεν υπάρχει καμία έλλειψη όσον αφορά στις συμβουλές για το πώς να τους προσελκύσετε. Άπειροι ειδικοί στο μάρκετινγκ δίνουν συμβουλές για το τι χρειάζεται περισσότερο το οδοντιατρείο σας: κάποιες από αυτές τις συμβουλές είναι εξαιρετικές, κάποιες όχι και τόσο.

Αλλά ο καλύτερος τρόπος να μάθετε τι θέλουν οι ασθενείς είναι να τους ρωτήσετε!

Αυτή η έρευνα είναι το αποτέλεσμα αυτής της προσέγγισης. Μερικές από τις απαντήσεις μπορεί να μην σας εκπλήξουν, αλλά κάποιες άλλες θα το κάνουν σίγουρα!

Η Ερευνα για το τι θελουν οι ασθενείς

Η έρευνα, μία συλλογική προσπάθεια του περιοδικού Dental Economics, πήγε πέρα από τις σελίδες του περιοδικού ώστε να ρωτήσει πάνω από 100 οδοντιατρικούς ασθενείς για το πώς βρίσκουν και επιλέγουν έναν οδοντίατρο, καθώς και για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να κάνουν την έρευνά τους. H έρευνα διεξήχθη μέσω Facebook, e-mails, και διαφόρων άλλων καναλιών, και κανένας από τους ερωτηθέντες δεν ανήκε στο χώρο της οδοντιατρικής.
Πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς
(Αριστερά: 73 ερωτηθέντες ήταν γυναίκες, και 30 ερωτηθέντες άνδρες. Δεξιά: 7 ερωτηθέντες ήταν ηλικίας από 18-24, 27 ήταν ηλικίας από 25-34, 11 από 35-44, 26 από 45-54, 26 από 55-64, και 6 από 65 ετών και πάνω)
Τώρα που γνωρίζουμε ποιοι είναι οι ερωτηθέντες ας δούμε τι απάντησαν σχετικά με το πώς βρίσκουν έναν οδοντίατρο. Ρωτήσαμε:
Πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που ψάξατε για έναν οδοντίατρο. Ποια από τα παρακάτω εργαλεία χρησιμοποιήσατε για να διαμορφώσετε την απόφασή σας. Σημειώστε όλα όσα εφαρμόσατε.

Συστάσεις από φίλους/ στόμα με στόμα : 75%
Λίστα από ασφαλιστικές εταιρίες: 27%
Έρευνα online από μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing, etc.): 23%
Yelp και άλλες ιστοσελίδες με κριτικές: 17%
Βρήκα το οδοντιατρείο ενώ περπατούσα/οδηγούσα: 9%
Social Media: 9%
Είδα μια διαφήμιση: 5%
Έλαβα αλληλογραφία/κουπόνι/φυλλάδιο: 4%
Από το χρυσό οδηγό: 3%
Εδώ είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να εκπλήσσει κανέναν – οι συστάσεις και η συμβατότητα με τις ασφαλιστικές εταιρίες είναι το πακέτο που οδηγεί τους ασθενείς σε ένα οδοντιατρείο. Ωστόσο, οι άλλοι παράγοντες που είναι περισσότερο στο χέρι σας, περιέχουν μερικά δεδομένα που δεν περιμένατε.
Οι ερωτηθέντες σημείωσαν ότι οι μηχανές αναζήτησης (το 89% των ερωτηθέντων προτιμά τη Google) και ιστοσελίδες όπως το Yelp είναι περισσότερο αποτελεσματικά σε σχέση με διαφημίσεις, κουπόνια και το Χρυσό Οδηγό συνδυασμένα.
Επιπλέον, οι απαντήσεις έδειξαν ότι η παρουσία στα social media είναι όσο αποτελεσματική είναι η φυσική παρουσία. Αυτά τα αποτελέσματα είναι αρκετά από μόνα τους αλλά η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο με τις απαντήσεις που δόθηκαν στην επόμενη ερώτηση:
πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς

Εμπιστεύεστε τις συστάσεις από φίλους για την ονομαστική τους αξία ή κάνετε επιπλέον έρευνα;

Επιπλέον έρευνα: 43%
Ονομαστική αξία: 57%
Παρ’όλη τη δύναμή τους, ούτε καν οι συστάσεις δεν είναι σίγουρες. Παρόλο που είναι ο πρώτος παράγοντας για να προσελκύσετε νέους ασθενείς στο οδοντιατρείο σας, το 43% των ανθρώπων που λαμβάνουν μία προσωπική σύσταση θα κάνουν και επιπλέον online έρευνα ώστε να κρίνουν για τους εαυτούς τους.
Πιθανότατα να χρησιμοποιήσουν τη Google και ιστοσελίδες με κριτικές για να σας βρουν, και όταν σας βρουν, θα δουν την ιστοσελίδα σας, το οποίο μας οδηγεί στην επόμενη ερώτηση:
πώς να προσελκύσετε νέους ασθενείς
Ποιο περιεχόμενο ή χαρακτηριστικά είναι σημαντικό να περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα ενός οδοντιάτρου; Σημειώστε όλα όσα ισχύουν.
Ωράριο λειτουργίας: 48%
Φωτογραφίες του οδοντιάτρου και του προσωπικού: 40%
Μοντέρνα σχεδίαση ιστοσελίδας: 38%
Πληροφορίες για ασφάλιση: 30%
Εκπαίδευση ασθενών, σχετικά άρθρα, περιεχόμενο: 21%
Online προγραμματισμός ραντεβού: 20%
Το να είναι η ιστοσελίδα προσπελάσιμη από κάθε συσκευή (κινητό, τάμπλετ, κλπ): 17%
Βίντεο από το οδοντιατρείο: 11%
Online επιλογές πληρωμής: 11%
Το να έχετε μία ιστοσελίδα η οποία να πληροί τις τρεις πρώτες επιλογές είναι κρίσιμης σημασίας (όπως και το να εργάζεστε ώρες που εξυπηρετούν το πρόγραμμα των ασθενών σας). Σημειώστε ότι οι φωτογραφίες που θέλουν να δουν οι ασθενείς δεν είναι οι έτοιμες εικόνες, αλλά φωτογραφίες των ανθρώπων που πράγματι εργάζονται στο οδοντιατρείο.
Αν χρησιμοποιείτε έτοιμες εικόνες, ή η ιστοσελίδα σας φαίνεται παλιά και ξεπερασμένη, οι ασθενείς θα κοιτάξουν αλλού. Λιγότερο από το ένα τέταρτο των ασθενών ενδιαφέρθηκαν για τις υπόλοιπες επιλογές.
Λοιπόν, τώρα γνωρίζετε τι θέλουν οι νέοι ασθενείς σύμφωνα με τους ίδιους!
Πηγή: http://www.dentaleconomics.com/articles/print/volume-106/issue-4/practice/how-to-attract-new-patients-according-to-new-patients.html

(Visited 14 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close