Written by 12:23 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Πώς να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των ασθενών σας

Πώς να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των ασθενών σας

Η εξυπηρέτηση των ασθενών σας είναι το σημαντικό συστατικό στη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης.

Πώς να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των ασθενών σας

Η οικοδόμηση ενός εξαιρετικού συστήματος εξυπηρέτησης επηρεάζει όχι μόνο τη συνειδητή πλευρά των ασθενών σας αλλά και το υποσυνείδητο τους, γεγονός που εξασφαλίζει ότι βρίσκεστε στο σωστό δρόμο για τη δημιουργία μιας σχέσης με υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης.
Είχατε ποτέ μια ωραία εμπειρία με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, για τα οποία μιλήσατε σε πολλούς ανθρώπους χωρίς να το έχετε αποφασίσει συνειδητά;  Αν οι ασθενείς σας αισθανθούν την ανάγκη να πούν σε άλλους ανθρώπους πόσο θαυμάσιο είναι το ιατρείο σας χωρίς να το πολυσκεφθούν, τότε να είστε βέβαιοι ότι το σύστημα εξυπηρέτησης των πελατών της κλινικής σας είναι τόσο ισχυρό ώστε εισχώρησε στο υποσυνείδητο τους.
Το σύστημά εξυπηρέτησης πελατών είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει τις ακόλουθες αλληλεπιδράσεις με τους ασθενείς ώστε να είναι αποτελεσματικό:

  • Ζεστό καλωσόρισμα κάθε ασθενή με χειραψία, χαμόγελο και ευγενικές ερωτήσεις.
  • Οι νέοι ασθενείς είναι απαραίτητο να γνωρίζουν όλο το προσωπικό και να ξεναγούνται στους χώρους του οδοντιατρείου στο πρώτο τους ραντεβού.
  • Ο ιατρός χρειάζεται να κρατά ένα αρχείο με προσωπικές πληροφορίες για τη ζωή κάθε ασθενή, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να ξεκινήσει μια συζήτηση που θα κάνει τον ασθενή να νιώσει άνετα.
  • Μετά από κάθε ραντεβού, ο ιατρός χρειάζεται να αφιερώνει χρόνο για να μιλήσει με τον ασθενή για την πορεία της θεραπείας του και για τις επιλογές που έχει καθώς και για να τον ευχαριστήσει.

Αυτά είναι μόνο ένα μικρό μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος εξυπηρέτησης πελατών. Το κλειδί είναι να τοποθετήσετε όλες αυτές τις αλληλεπιδράσεις στο δικό σας πλαίσιο, να τις εφαρμόσετε και να τις κάνετε μέρος των καθημερινών σας καθηκόντων.
Πηγή: dentistrytoday.com

(Visited 25 times, 1 visits today)

Last modified: May 31, 2022

Close