Πώς να διευθύνετε το οδοντιατρείο σας με ακεραιότητα

0
401
Πώς να διευθύνετε το οδοντιατρείο σας με ακεραιότητα

Όποιον και να ρωτήσετε για το πώς αισθάνεται σε σχέση με την ειλικρίνεια και την ακεραιότητα θα συμφωνήσει ότι και τα δύο είναι πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι. Επίσης, σχεδόν όλοι θα ισχυριστούν ότι διαθέτουν και τα δύο, ωστόσο, σε αυτήν την νέα εποχή των επιχειρήσεων και της ηγεσίας βλέπουμε την ειλικρίνεια και την ακεραιότητα να φθίνουν καθημερινά.

Πώς να διευθύνετε το οδοντιατρείο σας με ακεραιότητα

Αρκεί μόνο να παρακολουθήσετε τα δελτία των ειδήσεων και να διαβάσετε τα τελευταία νέα: πολλές κορυφαίες εταιρείες, στελέχη και πολιτικοί της Ελλάδας διερευνούνται και κατηγορούνται για σκάνδαλα.

Αυτό μας υπενθυμίζει έντονα ότι, η εντιμότητα, η ειλικρίνεια και η ακεραιότητα εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας στον δρόμο προς την επιτυχία και είναι σημαντικό για όλους τους οδοντιάτρους και επαγγελματίες της υγείας να υποστηρίζουν αυτές τις αξίες στα ιατρεία τους.

Οι ηγέτες κάθε επιχείρησης αποτελούν πρότυπο για τους υπόλοιπους εργαζόμενους και γι’αυτό η συμπεριφορά και ο χαρακτήρας τους χρειάζεται να διέπονται από υψηλές αξίες.

Θέλετε, λοιπόν, να δημιουργήσετε ένα κλίμα ειλικρίνειας και ακεραιότητας που θα βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός επιτυχημένου ιατρείου; Ακολουθήστε τα παρακάτω 3 βήματα:

  1. Να είστε διαφανείς: οι ηγέτες πρέπει να είναι πρόθυμοι να αποκαλύψουν ορισμένα πράγματα για τον εαυτό τους. Μέρος αυτής της αποκάλυψης είναι αυτό που αντιπροσωπεύουν. Οι οδοντίατροι πρέπει να μπορούν να προσαρμόζονται, ώστε να μοιράζονται το σκοπό, την αποστολή και τις αξίες τους με την υπόλοιπη οδοντιατρική ομάδα. Με άλλα λόγια, πρέπει να είμαστε ειλικρινείς σχετικά με αυτό που αντιπροσωπεύουμε και με τον τρόπο που θέλουμε να αντιμετωπίζονται οι ασθενείς μας.
  2. Να κάνετε αυτό που λέτε: Εάν πείτε στην ομάδα σας ότι θέλετε να διατηρείται η εξυπηρέτηση πελατών σε υωηλά επίπεδα, επενδύστε στην κατάρτιση και την εκπαίδευσή τους.
  3. Να είστε συνεπείς: Εάν ένας ηγέτης κάνει μια δήλωση τη μια μέρα και την ξεχάσει την επόμενη, οι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται ότι ο ηγέτης στερείται ακεραιότητας και χάνουν την εμπιστοσύνη τους σε αυτόν.

Διευθύνοντας το ιατρείο σας με ειλικρίνεια και ακεραιότητα, κάνοντας αυτό που λέτε ότι πρόκειται να κάνετε και συζητώντας με την ομάδα σας για τις αξίες σας σε τακτική βάση, θα έχετε μια χαρούμενη ομάδα και μια επιτυχημένη επιχείρηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.