Πώς έχουν αλλάξει οι προσδοκίες των σύγχρονων ασθενών

0
360
Πώς έχουν αλλάξει οι προσδοκίες των σύγχρονων ασθενών

Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής: Μια νέα έρευνα που διεξήχθη από μια αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία εξέτασε τις εξελισσόμενες οδοντιατρικές ανάγκες των σύγχρονων ασθενών και πώς διαφέρουν από γενιά σε γενιά. Τα πρώτα ευρήματα της μελέτης αποκαλύπτουν τις οδοντιατρικές συνήθειες και προτιμήσεις των ασθενών, δίνοντας έμφαση σε πολύτιμες ευκαιρίες για τα οδοντιατρεία και παρέχοντας καθοδήγηση στους οδοντιάτρους ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις προσδοκίες των εργαζομένων όσον αφορά την οδοντιατρική ασφάλιση.

Πως εχουν αλλαξει οι προσδοκιες των σύγχρονων ασθενών

Μέσω της ανάλυσης των προτιμήσεων 1.000 ενηλίκων ηλικίας 18 ετών και άνω στις ΗΠΑ, οι ερευνητές από το Lincoln Financial Group διαπίστωσαν ότι τα κριτήρια για την επιλογή και τη διατήρηση ενός οδοντιάτρου υπερβαίνουν τα βασικά. Ενώ η ποιότητα της περίθαλψης, το περιβάλλον του οδοντιατρείου και η συνεργασία με ασφαλιστικούς φορείς είναι όλα κρίσιμα, άλλοι παράγοντες είναι επίσης σημαντικοί, ιδιαίτερα μεταξύ των ασθενών αυτής της χιλιετίας.

Από αυτούς, το 40% ανέφερε την ιστοσελίδα του οδοντιάτρου ως “πολύ σημαντική”. Σχεδόν το 40% όλων των ασθενών που συμμετείχαν στην έρευνα ήθελαν ένα οδοντιατρείο που να κλείνει ραντεβού άμεσα και περίπου το ένα τρίτο έψαχνε για ένα οδοντιατρείο που να προσφέρει τις υπηρεσίες του το Σαββατοκύριακο καθώς και τις βραδυνές ώρες της εβδομάδας. Οι αριθμοί για αυτά τα κριτήρια ήταν ακόμη υψηλότεροι για τους ασθενείς της χιλιετίας και ανέρχονταν σε 46% και 44%, αντίστοιχα.

Τέλος, το 96% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήταν χρήσιμο αν το οδοντιατρείο τους παρείχε οδηγίες ή τους βοηθούσε να κατανοήσουν καλύτερα το οδοντιατρικό σχέδιο θεραπείας τους. Στην πραγματικότητα, το 62% δήλωσε ότι βρίσκει αυτή την επιπλέον υποστήριξη “πολύ” πολύτιμη.

Οι προσδοκίες των καταναλωτών μεταβάλλονται ταχύτατα στις περισσότερες βιομηχανίες και η οδοντιατρική περίθαλψη δεν αποτελεί εξαίρεση“, δήλωσε ο Christopher Stevens από το Lincoln Financial Group. “Είναι ακόμα πιο σημαντικό να κατανοήσουμε τις νεότερες γενιές, αφού αυτοί οι καταναλωτές θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος της οδοντιατρικής περίθαλψης. Τα οδοντιατρεία έχουν την ευκαιρία να κάνουν απλές βελτιώσεις στις πρακτικές τους που μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση και διατήρηση ασθενών και στην ικανοποίηση αυτών των εξελισσόμενων αναγκών”.

Η έρευνα έχει τίτλο “2017 Dental Research Series: Part 1—Consumer Insights“. Δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο στις 27 Ιουνίου.

Πηγή: http://www.dental-tribune.com/articles/news/americas/35423_millennials_expectations_regarding_dental_care_are_changing.html

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.