Ποιες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία είναι απαραίτητα για τα δόντια μας και που τα βρίσκουμε;

0
1162
Βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για γερά δόντια

Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία σε συνδυασμό με την καλή στοματική υγιεινή είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στο χαμόγελό σας αλλά και στην υγεία σας γενικότερα, αφού η στοματική υγεία επηρεάζει την συνολική υγεία του οργανισμού.

Όσον αφορά την διατροφή, θα δούμε ποιες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ενισχύουν την υγεία των δοντιών και σε ποιες τροφές θα τα βρείτε.

Ιχνοστοιχεία και βιταμίνες Πού τα βρίσκεις
Ασβέστιο (Ca) Γάλα, κρόκος αβγού, χαβιάρη, μαγιά μπίρας, μύδια
Κάλιο (K) Σόγια, μαύρο πιπέρι, καφές, φράουλα, πίτουρο
Φθόριο (F) Ψάρια, οστρακοειδή, τσάι, σταφύλια, κρασί
Μαγνήσιο (Mg) Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φύκια
Βιταμίνη C Μπρόκολο, πιπεριές, εσπεριδοειδή
Βιταμίνη B6 Χοιρινό, μουρούνα, σολομός
Βιταμίνη D Ρέγκα, τόνος, μανιτάρια πορτσίνι
Φώσφορος (P) Δημητριακά, καρύδια, ψάρια, βασιλικός πολτός, γύρη

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, D και B μπορούν να ενισχύσουν τον οστικό ιστό, ενώ το ασβέστιο, ο φώσφορος, το μαγνήσιο, το κάλιο και το φθόριο θωρακίζουν την υγεία του στόματος και το σμάλτο.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.