Περιμένοντας κάτι καλύτερο

0
528
Περιμένοντας κάτι καλύτερο

Η κυκλοφορία του νέου iPhone προκάλεσε ενθουσιασμό, σκεπτικισμό και κάποιες κριτικές. Αυτή είναι η πραγματικότητα της νέας τεχνολογίας: η ανάπτυξη νέων πραγμάτων απαιτεί την ανάληψη κάποιου ρίσκου. Η Apple και το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου γνωρίζει ότι η ασύρματη τεχνολογία είναι παντού, ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι που θυμώνουν με την σταδιακή αποχώρηση των καλωδίων.

Περιμενοντας κατι καλύτερο

Η οδοντιατρική δεν είναι ξένη για την τεχνολογία. Ωστόσο, το οδοντιατρικό επάγγελμα έχει αργοπορήσει να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες, και υπάρχουν καλοί λόγοι για αυτήν την αργοπορία.

Καταρχήν, κοστίζει αρκετά η προσαρμογή ορισμένων τεχνολογιών σε ένα επάγγελμα που είναι αντιμέτωπο με πολλούς διαφορετικούς κανονισμούς. Είναι επίσης ακριβό να αγοράσει κανείς νέα τεχνολογία, επειδή είναι λίγοι οι οδοντίατροι που θέλουν να είναι η πρώτοι στη γειτονιά τους που έχουν τις τελευταίες και νεότερες τεχνολογίες. Και τρίτον, αγοράζοντας νέα τεχνολογία η οποία πρόκειται σύντομα να αντικατασταθεί από νεότερη ακόμα είναι μία πολύ ακριβή διαδικασία για τους οδοντιάτρους.

Με αυτά τα θέματα στο μυαλό, υπάρχουν τρεις τομείς στους οποίους υπάρχει ακόμη περιθώριο βελτίωσης.

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ

Τα τελευταία 10 χρόνια έχει γίνει εφικτό να έχει κανείς ένα οδοντιατρείο χωρίς χαρτιά και διαγράμματα, αλλά δεν έχει βρεθεί ακόμη ο κομψός τρόπος να στείλεις τα αρχεία ενός ασθενή σε άλλο οδοντιατρείο. Θέλεις να στείλεις ακτινογραφίες; Πρέπει να στείλεις αρχεία .JPEG που ο άλλος οδοντίατρος μπορεί να δει, αλλά δεν μπορεί να τροποποιήσει.

Έτσι, ένας οδοντίατρος καταλήγει με αμέτρητα “αντίγραφα” που του είναι άχρηστα. Οι ψηφιακές ακτινογραφίες έχουν διεισδύσει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά, αλλά ο διαμοιρασμός των αρχείων εξακολουθεί να είναι εφιάλτης.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ CAD/CAM

Αυτή η υπέροχη τεχνολογία αρχίζει επιτέλους να μετατρέπεται σε κάτι που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε κάθε νέο ασθενή και όχι μόνο σε εκείνους που λαμβάνουν θεραπεία.

Ωστόσο, στην σπάνια περίπτωση που ο ασθενής σπάσει μία στεφάνη του, δεν μπορεί ο οδοντίατρος να καλέσει το εργαστήριο και να ζητήσει να του φτιάξουν άλλη, επειδή τα αρχεία διατηρούνται μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Δεν είναι σίγουρο για το ποια θα μπορούσε να είναι η λύση σε αυτό – ίσως αν μπορούσαμε να πάρουμε ένα αντίγραφο του αρχείου και να το αποθηκεύσουμε στο διάγραμμα του ασθενούς για αυτές τις περιπτώσεις, ή ίσως το εργαστήριο να μπορούσε να προσφέρει μία υπηρεσία διατήρησης των αρχείων ενός οδοντιάτρου χρεώνοντας ένα μικρό ποσό.

ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Ένα λογισμικό διαχείρισης οδοντιατρείου δεν μπορεί, δυστυχώς, να κρατά σημειώσεις ενόσω ο οδοντίατρος συνομιλεί με τον ασθενή του. Υπερβολικό; Όχι τόσο.

Υπάρχουν προγράμματα αναγνώρισης φωνής σήμερα, αλλά κανένα από αυτά δεν έχει ενσωματωθεί σωστά στα προγράμματα διαχείρισης του οδοντιατρείου.

Εσείς τι καλύτερο περιμένετε;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.