Written by 2:05 pm Επιστημονικά Νέα

Παιδοδοντία: Πώς αποφασίζουν οι σύγχρονοι γονείς

Τα δημογραφικά στοιχεία (δηλαδή η μελέτη των πληθυσμών και των ψυχογραφημάτων) (δηλαδή η μελέτη των προσωπικοτήτων, των αξιών, των απόψεων, των στάσεων, των ενδιαφερόντων, του τρόπου ζωής κλπ. μέσα σε έναν πληθυσμό) είναι τα εργαλεία των εξελιγμένων εμπόρων. Σε αυτούς τους τομείς, υπάρχουν συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού και ταυτότητες. Η πιο δημοφιλής (και το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού μας, 25%) είναι οι baby boomers, που γεννήθηκαν μεταξύ του 1946 και του 1964.
Αυτή η ομάδα έχει μεταμορφώσει τα οδοντιατρεία με παραδειγματική στροφή στην αισθητική οδοντιατρική, τα εμφυτεύματα, την ορθοδοντική ενηλίκων, τη μη χειρουργική Περιοδοντολογία και την νάρκωση του στόματος. Αυτή η εστίαση στην αποκατάσταση τροφοδοτήθηκε από την επιθυμία των baby boomers να εξετάσουν τους νεότερους χρησιμοποιώντας προηγμένες οδοντιατρικές τεχνολογίες.
Άλλες γενιές είναι η γενιά Χ (γεννήθηκε στα μέσα της δεκαετίας 1960 έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980), η γενιά Y ή Millenials (γεννήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 έως τις αρχές τις δεκαετίας του 2000), και η γενιά Ζ (γεννήθηκε μέσα της δεκαετίας του 2000 έως σήμερα). Επειδή, έχουν ή σχεδιάζουν να αποκτήσουν παιδιά, η γενιά Y πρέπει να στοχευθεί στο μάρκετινγκ της τεχνολογίας που θα αλλάξει το σκηνικό της παιδιατρικής οδοντιατρικής. Στα επόμενα χρόνια, το 80% των 4,000,000 γεννήσεων στις Η.Π.Α. θα είναι παιδιά της γενιάς Y. Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ συμφωνούν ότι όταν οι Y γίνουν γονείς, τα ψυχογραφήματα αυτού του τμήματος αλλάζουν δραματικά.
Οι Y είναι γενικά παρουσιάζουν μεγαλύτερη φυλετική και εθνική ποικιλομορφία. Η ανατροφή των παιδιών τους είναι ισορροπημένη μεταξύ της μητέρας και του πατέρα, και ως πάροχοι εισοδήματος και οι δύο η προσοχή που αφιερώνουν στα παιδιά τους είναι λιγότερο δομημένη. Τα παιδιά είναι πρώτη προτεραιότητα, και μεγαλύτερη σημασία δίνεται στην καλύτερη ισορροπία μεταξύ ζωής και εργασίας.

Οι αγορές είναι πιο ρεαλιστικές και επικεντρωμένες ώστε να ευνοούν τα παιδιά και έμφαση δίνεται στο περιβάλλον, την υγεία και καλή φυσική κατάσταση, τα βιολογικά προϊόντα, καθώς και τις εμπορικές μάρκες που υποστηρίζουν σκοπούς και φιλανθρωπικές οργανώσεις. Μεγάλη σημασία δίνεται στην εμφάνιση των παιδιών τους, στα οποία συχνά δίνονται ονόματα που είναι μοναδικά.

Τόσο οι γονείς όσο και τα παιδιά είναι τεχνολογικά καταρτισμένοι, παρακολουθώντας διαρκώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κάπως ανεπηρέαστοι από τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ.
Για τις ανάγκες στον τομέα της υγείας, οι γονείς Y επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένων των online ερευνών και σχολίων, των μέσων δικτύωσης, των διαπροσωπικών σχέσεων, και των υπηρεσιών και τα προϊόντων που απεικονίζουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση μεταξύ ιατρού και ασθενούς. Οι βασικοί διαμορφωτές της κοινής γνώμης είναι συχνά οι συνομήλικοι.
Οι ιστοσελίδες που είναι τώρα απαραίτητες για το μάρκετινγκ για τη γενιά Y πρέπει να μεταφέρουν τα μηνύματα με καινοτόμους τρόπους και να είναι ανταγωνιστικές.
Οπότε τι προσελκύει τους γονείς Y στην παιδοδοντία; Ας αναλύσουμε κάποιους παράγοντες ανά κατηγορία.

Σχεδιασμος διαγνωσης και θεραπειας: Λιγοτερη ακτινοβολια, ανιχνευση τερηδονας, και αποφασεις βασισμενες σε αναλυση του κινδυνου

Παρά το γεγονός ότι οι γονείς Y ανησυχούν για τα τρόφιμα που τρώνε τα παιδιά τους, η έλλειψη επίβλεψης της στοματικής υγιεινής και η αποδοχή των επιμέρους διατροφικών συνηθειών του παιδιού (π.χ. “Γιατρέ θέλω τα παιδιά μου να αναπτύξουν τα δικά τους αγαπημένα φαγητά και να είναι υπεύθυνα για την προσωπική τους υγιεινή. Δε θέλω να τα αναγκάσω να κάνουν κάτι.”) έχει κάνει την τερηδόνα να φτάσει σε καταστάσεις επιδημίας σε ορισμένα παιδιά.
Η ψηφιακή απεικόνιση με μικρότερη ακτινοβολία και η φθορισμός χωρίς ακτινοβολία για την ανίχνευση της τερηδόνας είναι πολύ δημοφιλείς στους γονείς Y που τεχνολογικά είναι καταρτισμένοι. Η διαχείριση της τερηδόνας με την τεχνολογία αξιολόγησης των κινδύνων καθιερώνει τον σχεδιασμό της θεραπείας που είναι τεκμηριωμένος και επιτρέπει επιλογές αποκατάστασης  με την πρόβλεψη επανεμφάνισης της τερηδόνας. Κατά το σχεδιασμό του μάρκετινγκ μηνύματος σας, τονίστε τη χρήση της ψηφιακής ακτινογραφίας με μειωμένη ακτινοβολία, την ανίχνευση της τερηδόνας με τη χρήση πηγών άνευ ακτινοβολίας και την αποκατάσταση για την τερηδόνα με πρόβλεψη της επανεμφάνισής της.

Επιλογη αποκαταστασης: “Το λευκο ειναι ενταξει, το μεταλλικο ειναι τοξικο”

Οι Y γονείς που ενδιαφέρονται για την εμφάνιση θέλουν οι αποκαταστάσεις για την τερηδόνα να είναι σχεδόν αόρατες. Ως αποτέλεσμα, η αισθητική παιδοδοντία χρησιμοποιεί σύνθετες αποκαταστάσεις και νέες κεραμικές στεφάνες ζιρκονίας. Πέραν του ότι είναι λευκά, αυτά τα υλικά αποκατάστασης είναι επίσης μη μεταλλικά. Αλήθεια ή ανακρίβεια, το μεταλλικό έχει τη φήμη ότι είναι τοξικό. Κατά το σχεδιασμό της μάρκετινγκ πολιτικής σας δώστε έμφαση στην αποκατάσταση των δοντιών όχι μόνο όσον αφορά στο χρώμα αλλά και στο υλικό.

Διαχειριση Συμπεριφορας: Ρυθμιζομενη αναισθησια χωρις βελονα και ασφαλη ναρκωση

Μετά το σοκ ότι τα παιδιά τους έχουν τερηδόνα, το επόμενο θέμα στο οποίο επικεντρώνονται οι γονείς Y είναι ο τρόπος με τον οποίο το παιδί θα αντέξει τη φροντίδα και την αναισθησία (την ένεση).

Καινοτόμα προϊόντα τοπικής αναισθησίας είναι αποτελεσματικά χωρίς ενέσεις. Εναλλακτικά, αν χρησιμοποιούνται οι παραδοσιακές ενέσεις, η ρύθμιση του τοπικού αναισθητικού καθιστά πιο εύκολη την ένεση και ταχύτερη την απορρόφηση του αναισθητικού.

Για τα πολύ φοβικά ή τα παιδιά που απαιτούν πολλαπλά ραντεβού, η καλύτερη διαχείριση μπορεί να επιτευχθεί με ένα πιο καινούριο και ασφαλέστερο πρωτόκολλο φαρμάκων που χορηγούνται στοματικά: το ηρεμιστικό φάρμακο μιδαζολάμης που συμπληρώνεται με υποξείδιο του αζώτου, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την αμνησία (δηλ. το παιδί δεν θυμάται την επίσκεψη).
Η προώθηση αυτών των καινοτόμων μεθόδων αναισθησίας στους γονείς Y για την μεγαλύτερη άνεση του παιδιού επηρεάζει δραματικά την αποδοχή της οδοντιατρικής φροντίδας. Επιπλέον, το μάρκετινγκ μιας ασφαλούς νάρκωσης που πραγματοποιείται σε μια επίσκεψη είναι ένα προτέρημα τόσο για το παιδί όσο και για τον γονέα γιατί σημαίνει πολύ λιγότερο χρόνο και έξοδα.

Τα συστηματα οδοντιατρικης απομονωσης ειναι τοσο φιλικα για το παιδι οσο ειναι μη αλλεργιογονα και ασηπτικα

Η απομόνωση με φράγμα από καουτσούκ μπορεί να είναι τρομακτική για ένα παιδί. Επιπλέον, με την αυξανόμενη συχνότητα αλλεργίας στο καουτσούκ, το βινύλιο έχει γίνει το υλικό που επιλέγεται στην περίπτωση που χρειάζεται να γίνει η παραδοσιακή απομόνωση. Λόγω αυτών των συνθηκών, η παραδοσιακή απομόνωση με φράγμα έχει μειωθεί. Οι γονείς Y που είναι ενημερωμένη σχετικά με τα θέματα αλλεργίας και τήρησης της ασηψίας έχουν δείξει τεράστιο ενδιαφέρον στην νέα τεχνολογία.

Αυτή η τεχνολογία παρέχει απομόνωση με μια νέα προσέγγιση, ένα αναλώσιμο πλαστικό επιστόμιο που χρησιμοποιείται μόνο για ένα παιδί το οποίο παρέχει όχι μόνο απομόνωση αλλά και φωτισμό, σύσπαση των ιστών, απορρόφηση, και άνετη σταθεροποίηση της γνάθου.

Η προώθηση αυτής της τεχνολογίας στους γονείς της γενιάς Y θα προσφέρει όχι μόνο καλύτερη οδοντιατρική φροντίδα αλλά και χρήση μη αλλεργιογόνου εξοπλισμού απομόνωσης.

Μεγαλη επιτυχια με μη μεταλλικα, μη τοξικα και βιοενεργα υλικα

Οι γονείς της γενιάς Y συχνά κάνουν διαδικτυακές έρευνες σχετικά με τα οδοντιατρικά υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στα παιδιά τους. Τα μη συστηματικά φθοριούχα βερνίκια και εμφράξεις εξακολουθούν να είναι δημοφιλή υλικά πρόληψης.
Το Formocresol είναι εδώ και καιρό το βασικό φάρμακο στη ζωτική πολφοτομή των νεογιλών δοντιών. Ωστόσο, ορισμένες Ερωπαϊκές χώρες έχουν ήδη απαγορεύσει τη χρήση του στην οδοντιατρική θεραπεία, επικαλούμενες την τοξικότητά του.
Η οδοντιατρική βιβλιογραφία έχει πλέον επιβεβαιώσει ότι το μείγμα μεταλλικού τριοξειδίου (ΜΤΑ), ένα βιοδραστικό μη τοξικό φάρμακο μπορεί να έχει παρόμοια επιτυχία.
Τα βιοδραστικά υλικά αποκατάστασης έχουν γίνει επίσης δημοφιλή και η προώθηση τους στους γονείς της γενιάς Y θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοχής της οδοντιατρικής θεραπείας.

Πηγή: http://www.dentaleconomics.com/articles/print/volume-106/issue-3/practice/marketing-the-new-game-changers-in-pediatric-dentistry-insights-into-how-gen-y-parents-make-health-care-decisions.html

(Visited 12 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close