Written by 12:24 pm Διάφορα

Παιδοδοντία: Ο ασθενής σήμερα!

43ο Πανελλήνιο Παιδοδοντικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή!

Οι παιδοδοντίατροι έχουν κάποια μοναδικά πλεονεκτήματα μάρκετινγκ και ανάπτυξης σε σύγκριση με τους οδοντιάτρους των άλλων ειδικοτήτων. Είναι σχετικά εύκολο να ορίσουν το κοινό τους – οι περισσότεροι παιδοδοντίατροι θεραπεύουν από βρέφη μέχρι εφήβους, ενώ μπορεί να ειδικεύονται σε κάποιο άλλο ιδιαίτερο υποσύνολο. Ωστόσο, η παιδοδοντία σήμερα αντιμετωπίζει μια πρόκληση: να κατανοήσει τα χαρακτηριστικά των ασθενών αυτής της χιλιετίας.

Παιδοδοντία: Ο ασθενης σημερα!

Με αφορμή τα παραπάνω, όσο καλύτερα καταλάβετε τα χαρακτηριστικά των ασθενών της χιλιετίας (κυρίως των γονέων), τόσο το καλύτερο για την πρακτική σας.

Οι νεοι ασθενεις εχουν υψηλες προσδοκιες

Οι σημερινοί ασθενείς έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες και ως εκ τούτου μεγαλύτερες προσδοκίες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχοντας επίγνωση της πληθώρας των επιλογών και ευκολιών που τους είναι διαθέσιμες, έχουν υψηλά πρότυπα όσον αφορά στη φροντίδα και τη θεραπεία των παιδιών τους.

Οι σημερινοι ασθενεις δεν δινουν αξια στην αφοσιωση

Στους οδοντιάτρους που εργάζονται σκληρά δεν είναι καθόλου ευχάριστο να ακούν ότι οι σημερινοί ασθενείς δεν δίνουν τόση αξία στην αφοσίωση και ότι αλλάζουν πιο συχνά παρόχους υπηρεσιών από ότι οι προηγούμενες γενιές. Ωστόσο, αυτό είναι μια αλήθεια καθώς οι σημερινοί ασθενείς βασίζονται πολύ στη διαδικτυακή αναζήτηση, τα κοινωνικά δίκτυα και τις συστάσεις φίλων και μελών της οικογένειάς τους.

Η σταση τους απεναντι στην υγειονομικη περιθαλψη ειναι διαφορετικη

Οι παιδοδοντίατροι χρειάζεται εκτός από ποιοτική φροντίδα, να προσφέρουν:

  1. Εκπαίδευση: Τυπωμένα φυλλάδια, εβδομαδιαία newsletters κ.α.
  2. Κίνητρα: επιβράβευση ασθενών, προσφορά δωρεάν υπηρεσιών κ.α.
  3. Συνεχή επικοινωνία: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενημερωτικά δελτία, τηλέφωνα, ηλεκτρονικά μηνύματα κ.α.

Μιλουν και ακουν τους φιλους και την οικογενεια τους

Κάντε εύκολη την κοινοποίηση των εμπειριών των ασθενών σας με τους φίλους και την οικογένειά τους μέσω του διαδικτύου.

Θελουν πληροφοριες και τις θελουν τωρα!

Οι σημερινοί ασθενείς βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για συμβουλές και αποφάσεις σχετικά με θέματα υγείας. Συχνά, χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες προτού να επιλέξουν έναν οδοντίατρο για τα παιδιά τους. Κάντε το εύκολο για εκείνους να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες και το οδοντιατρείο σας μέσω ιστοσελίδας για υπολογιστές, κινητά και τάμπλετ.

Νοιαζονται για το κοστος

Οι οδοντίατροι πρέπει να είναι σαφείς όταν επικοινωνούν στους ασθενείς τα κόστη των υπηρεσιών. Οι σημερινοί γονείς θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω από ότι πιστεύουν ότι είναι δίκαιο.
Η γενιά αυτής της χιλιετίας προσφέρει μεγάλες δυνατότητες στον τομέα της παιδοδοντίας. Προσαρμόστε το παιδοδοντιατρείο σας σε αυτά τα δεδομένα ώστε να επωφεληθείτε στο έπακρο από τις ευκαιρίες. Συμφωνείτε;
Πηγή: http://www.dentaltown.com/magazine/articles/6365/the-millennial-effect
 

(Visited 16 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close