Παρακάτω παραθέτουμε κάποια παραδείγματα τηλεφωνικής επικοινωνίας από το οδοντιατρείο σας προς τρεις κατηγορίες πελατών. Θα δείτε τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση ραντεβού, για υπενθύμιση επίσκεψης μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, και υπενθύμιση θεραπείας που δεν έγινε ποτέ.
Να θυμάστε ότι ναι μεν η τεχνολογία και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών σας γλιτώνουν χρόνο αλλά η “πινελιά” της ανθρώπινης παρουσίας – όπως μια γραμματέας ή βοηθός – είναι κάτι που βοηθά στην αμφίδρομη επικοινωνία σας με τους πελάτες σας θετικά. Καλό είναι να υπενθυμίζετε στον πελάτη τα οφέλη της επίσκεψής του καθώς και ποιες διευκόλυνσης παρέχετε σε διάφορα θέματα που μπορεί να απασχολούν τον πελάτη. Με λίγα λόγια να είστε προετοιμασμένοι να δώσετε απαντήσεις σε κάθε ερώτηση ή αντίσταση του πελάτη με τρόπο που θα τον κάνει να νιώσει ασφάλεια.
επικοινωνία οδοντιατρείο πελάτης τηλεφωνική
Last modified: July 28, 2022