Παραδείγματα τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες σας

1
1190
Τηλεφωνήτρια μπροστά στον υπολογιστή

Παρακάτω παραθέτουμε κάποια παραδείγματα τηλεφωνικής επικοινωνίας από το οδοντιατρείο σας προς τρεις κατηγορίες πελατών. Θα δείτε τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση ραντεβού, για υπενθύμιση επίσκεψης μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, και υπενθύμιση θεραπείας που δεν έγινε ποτέ.

Να θυμάστε ότι ναι μεν η τεχνολογία και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών σας γλιτώνουν χρόνο αλλά η “πινελιά” της ανθρώπινης παρουσίας – όπως μια γραμματέας ή βοηθός – είναι κάτι που βοηθά στην αμφίδρομη επικοινωνία σας με τους πελάτες σας θετικά. Καλό είναι να υπενθυμίζετε στον πελάτη τα οφέλη της επίσκεψής του καθώς και ποιες διευκόλυνσης παρέχετε σε διάφορα θέματα που μπορεί να απασχολούν τον πελάτη. Με λίγα λόγια να είστε προετοιμασμένοι να δώσετε απαντήσεις σε κάθε ερώτηση ή αντίσταση του πελάτη με τρόπο που θα τον κάνει να νιώσει ασφάλεια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.