Written by 4:07 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Όταν οι οδοντίατροι παίζουν τους τραπεζίτες

Όταν οι οδοντίατροι παίζουν τους τραπεζίτες

Όταν οι οδοντίατροι παίζουν τους τραπεζίτες, Άρθρο από τον Louis Malcmacher, DDS, MAGD.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι οδοντίατροι θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να ελαχιστοποιήσουν τους λογαριασμούς εισπρακτέους. Τα περισσότερα από αυτά πιθανόν τα έχετε ήδη ακούσει: Για παράδειγμα, γνωρίζετε ότι οι Λογαριασμοί Εισπρακτέοι (ΛΕ) μπορούν να επηρεάζουν τη ροή μετρητών, καθιστώντας δύσκολο πολλές φορές να καλύψετε τις δικές σας οικονομικές υποχρεώσεις.
Σε μια δύσκολη οικονομία που ανακάμπτει, οι ασθενείς μπορεί να καθυστερούν τις πληρωμές τους διότι μπορεί να το βρίσκουν δύσκολο να δώσουν προτεραιότητα στον οδοντίατρό τους, όταν έχουν άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Και οι ΛΕ μπορούν να επηρεασουν το πρόγραμμά σας όταν οι ασθενείς που σας χρωστάνε χρήματα αποφεύγουν να επιστρέψουν για τη συνέχεια της θεραπείας.
Αλλά υπάρχουν και άλλοι λόγοι οι οποίοι μπορεί να μην είναι τόσο προφανείς. Ας εξετάσουμε το κόστος και τον κίνδυνο του να είστε τραπεζίτης από διαφορετική οπτική γωνία – από τα στάδια της πρακτικής σας: την ανάπτυξη, τη σταθερότητα και τη μετάβαση.

Οταν οι οδοντίατροι παιζουν τους τραπεζιτες – Η δεκαετια της αναπτυξης

Η πρώτη δεκαετία ενός οδοντιατρείου επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και την πληρωμή του χρέους: προσέλκυση νέων ασθενών, θέσσπιση μακροπρόθεσμων σχέσεων, και επανεπένδυση των κερδών σε νέα συστήματα, τεχνολογία και μάρκετινγκ.
Μπορεί να σκεφτείτε ότι η επέκταση της πίστωσης μέσα στο οδοντιατρείο βγάζει νόημα. Για παράδειγμα, αν οι ασθενείς θέλουν οδοντιατρική θεραπεία αλλά θέλουν να πληρώνουν με την πάροδο του χρόνου, τους κάνετε μία χάρη με το να τους επεκτείνετε την πίστωση.
Η παραγωγικότητά σας αυξάνεται και οι ασθενείς εκτιμούν αυτό που κάνατε, γίνονται πιστοί πελάτες και παραπέμπουν την οικογένεια και τους φίλους τους. Και στην επιφάνεια φαίνεται ότι οι ΛΕ είναι ένας πολύ καλός τρόπος διαχείρισης της ροής μετρητών – ξέρετε ότι τα χρήματα έρχονται και μπορείτε να προγραμματίσετε τις δαπάνες σας αναλόγως. Δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει.
Τα χρήματα που συλλέγονται σήμερα και στα οποία έχετε πρόσβαση είναι πιο πολύτιμα σε σε σχέση με τα χρήματα που υπάρχουν απλώς στα βιβλία. Γιατί; Επειδή έχετε τα χρήματα τώρα. Σίγουρα θα υπάρχουν ασθενείς που πληρώνουν στην ώρα τους κάθε μήνα, αλλά μετά χάνετε την ευκαιρία να επενδύσετε τα ανείσπρακτα χρήματα και να κερδίσετε από τους τόκους, ή να επενδύσετε αυτά τα χρήματα ώστε να επιταχύνετε την ανάπτυξη του οδοντιατρείου σας.
Μερικοί ασθενείς θα χάσουν το κίνητρο της πληρωμής των λογαριασμών τους όταν η θεραπεία τους θα έχει ολοκληρωθεί και θα απολαμβάνουν τα αποτελέσματα της φροντίδας σας. Αυτοί οι ασθενείς μπορεί να καταλήξουν σε λίστες, όπου η ομάδα σας θα χάνει πολύ χρόνο προσπαθώντας να εισπράξει ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς αντί να επικεντρώνεται στο πιο σημαντικό πράγμα: τον νέο ασθενή που έχει μπροστά.
Όταν ασχολείστε με του ΛΕ αντί να χρησιμοποιήσετε μία εξωτερική εταιρία για αυτήν την παροχή, έχετε επίσης μη αξιόπιστη ροή μετρητών. Κάποτε άκουσα έναν γιατρό να περιγράφει τον εαυτό του ως τον “φτωχότερο πλούσιο οδοντίατρο” εξαιτίας των ΛΕ του. Φανταστείτε το χρόνο και την προσπάθεια που η ομάδα του θα πρέπει να κατανάλωνει στους λογαριασμούς και τις πληρωμές, και το περιττό άγχος που προστίθεται στην εργασία τους.
Με τη χρήση ενός εξωτερικού οικονομικού προγράμματος για ασθενείς, μπορείτε ακόμα να παρέχετε στους ασθενείς σας ευελιξία και μεγαλύτερα διαστήματα πληρωμών ως και αρκετών χρόνων, αλλά ταυτόχρονα ελαχιστοποιείτε το χρόνο και την προσπάθεια της ομάδας σας – και αυτόν τον χρόνο μπορείτε να τον αφιερώσετε σε δραστηριότητες που θα προωθήσουν την ανάπτυξη του οδοντιατρείου σας και θα ενισχύσουν τη φροντίδα των ασθενών σας. Επιπλέον, με ένα εξωτερικό οικονομικό πρόγραμμα, οι ασθενείς μπορεί να μην είναι τόσο διστακτικοί στο να επιστρέψουν για επιπρόσθετη θεραπεία, διότι δε θα σας χρωστάνε χρήματα.

Οταν οι οδοντίατροι παιζουν τους τραπεζιτες – Η δεκαετια της σταθεροτητας

Η δεύτερη και τρίτη δεκαετία ενός οδοντιατρείου είναι συνήθως οι πιο ικανοποιητικές, κλινικά και όσον αφορά στις σχέσεις. Υπάρχει μία ισχυρή βάση ασθενών, ίσως αυτοί οι ασθενείς να εκτείνονται γενιές, οι οποίοι εκτιμούν τον οδοντίατρο και την οδοντιατρική. Η ομάδα έχει χτίσει μακροπρόθεσμες σχέσεις και απολαμβάνει την καθημερινή αλληλεπίδραση με τους ασθενείς.
Ακόμα και το να επεκτείνετε την πίστωση στους ασθενείς κατ’εξαίρεση, όταν οι ασθενείς μονιμοποιηθούν και η ομάδα σας αισθάνεται άνετα μαζί τους, αυτή η εξαίρεση μπορεί εύκολα να γίνει ο κανόνας. Όταν γίνεται αυτό, οι ΛΕ μπορεί χωρίς πρόθεση να ξεφύγουν από τον έλεγχο, αυξάνοντας τα έξοδα και καταπνίγοντας τη ροή μετρητών.
Ναι, θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους και να παρέχουμε τη φροντίδα – αλλά με έναν τρόπο που είναι οικονομικά υπεύθυνος για το οδοντιατρείο και τους ασθενείς.
Με ένα οικονομικό πρόγραμμα για ασθενείς, οι ασθενείς θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από μία προώθηση που θα τους επιτρέπει να αποφεύγουν τους τόκους, εφόσον κάνουν τις απαιτούμενες μηνιαίες πληρωμές καθώς και να καταβάλλουν το ολόκληρο το υπόλοιπό τους μέχρι την καθορισμένη ημερομηνία. Αυτή η επιλογή θα είναι πολύ ελκυστική στους ασθενείς που θέλουν να πληρώσουν αλλά δε θέλουν να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους κάρτα.

Οταν οι οδοντίατροι παιζουν τους τραπεζιτες – Η δεκαετια της μεταβασης

Σε κάποιο σημείο της καριέρας τους οι οδοντίατροι αρχίζουν να σκέφτονται τη ζωή τους μετά την οδοντιατρική. Και συχνά, τα όνειρα συνταξιοδότησης επιχορηγούνται τουλάχιστον εν μέρει από τα προσδοκώμενα έσοδα από την πώληση του οδοντιατρείου. Έχετε επενδύσει μία ζωή στο χτίσιμο του οδοντιατρείου σας, και είναι ένα περιουσιακό στοιχείο που περιμένετε να σας αποδώσει τα μέγιστα όταν πωληθεί.
Όταν οι πιθανοί αγοραστές ψάχνουν να αγοράσουν ένα οδοντιατρείο, θέλουν μία ισχυρή και σταθερή βάση ασθενών, ωραίες εγκαταστάσεις, τεχνολογία και ένα δυνατό εμπορικό σήμα/φήμη. Όλα αυτά θα ενισχύσουν την αυτόπεποίθησή τους για μελλοντικά κέρδη και θα σας φέρουν τα μέγιστα έσοδα. Ένα οδοντιατρείο με μεγάλους ΛΕ δε θα το κάνει αυτό. Στην πραγματικότητα, αν έχετε υγιείς ΛΕ έχετε μία μη υγιή κατάσταση.
Στους αγοραστές, οι ΛΕ σηματοδοτούν κακή οικονομική διαχείριση και μπορεί να υποδεικνύουν μία βάση ασθενών που είναι συνηθισμένη να πληρώνει το γιατρό πολύ αργότερα, και όχι κατά τη διάρκεια της θεραπείας. Αυτολι οι ασθενείς μπορεί να ανισταθούν στις αλλαγές που θα κάνει ο νέος ιδιοκτήτης, και μπορεί να εγκαταλείψουν το οδοντιατρείο αντί να προσαρμοστούν στις νέες οικονομικές μεθόδους.

Κανοντας τις αλλαγες

Έχω οδοντιατρείο για περισσότερα από 30 χρόνια και πάντα περιόριζα τους ΛΕ. Αν αυτή τη στιγμή έχετε περισσότερο από 2% της παραγωγής σας σε ΛΕ, τα παρακάτω δύο βήματα θα σας βοηθήσουν να μετακινήσετε τους ασθενείς από τους ΛΕ σε άλλες επιλογές πληρωμής.

  1. Η πρόληψη είναι το πρώτο βήμα στο οποίο πρέπει να επικεντρωθείτε. Για τους νέους και ήδη υπάρχοντες ασθενείς οι οποίοι δεν οφείλουν χρήματα στο οδοντιατρείο, απαιτείστε άμεσα πληρωμές τη στιγμή παροχής των υπηρεσιών σας. Συμπεριλάβετε επιλογές πληρωμής όπως μετρητά, χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες, και οικονομική διευθέτηση λογαριασμών από τρίτους.
  2. Για υπάρχοντες ασθενείς οι οποίοι οφείλουν χρήματα στο οδοντιατρείο σας για θεραπεία που έχει γίνει, είναι σημαντικό να μην τους εκπλήξετε με μία νέα οικονομική πολιτική στην επόμενη επίσκεψή τους. Στείλτε μία επιστολή με τον επόμενο λογαριασμό τους, πληροφορώντας τους ότι οι κανονισμοί πληρωμών έχουν αλλάξει με βάση τις συστάσεις του λογιστή σας. Η επιστολή θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

“Το Οδοντιατρείο μας θα ήθελε να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πολύτιμους ασθενείς μας και γι’αυτό το λόγο θα επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και εγκαταστάσεις για την παροχή νέων υπηρεσιών στο εγγύς μέλλον. Για να καταστήσουμε δυνατή αυτήν την ανάπτυξη, η πίστωση δεν θα επεκτείνεται πλέον στους ασθενείς. Ανί αυτού θα προσφέρουμε οικονομική διευθέτηση μέσω τρίτων.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με αυτήν την αλλαγή στην οικονομική πολιτική μας ώστε, αν είναι απαραίτητο, να υποβάλλετε τη σχετική αίτηση στην επόμενη επίσκεψή σας, Το προσψπικό μας θα χαρεί να σας βοηθήσει στο επόμενο ραντεβού σας.
Θα θέλαμε επίσης να αξιοποιήσουμε αυτήν την ευκαιρία ώστε να διευθετήσουμε τον τρέχοντα λογαριασμό σας. Οι επιλογές περιλαμβάνουν την αποστολή επιταγής για το 50% της οφειλής μέχρι [ημερομηνία] και την εξόφληση του λογαριασμού στο ακέραιο μέχρι [ημερομηνία], ή επίσης την εξόφληση του λογαριασμού μέσω πιστωτικής κάρτας.”
Σιγουρευτείτε ότι θα ενημερώσετε τους ασθενείς σας ότι αυτή η αλλαγή θα σας επιτρέψει να τους εξυπηρετήσετε καλύτερα με την επένδυση σε νέες τεχνολογίες ή με την παροχή νέων υπηρεσιών.
Τελικά, είναι λογικό να εμπλέξετε μια εξωτερική εταιρία που έχει καλύτερη εκπαίδευση και εξοπλισμό ώστε να επεκτείνετε την πίστωση στους ασθενείς σας με υπευθυνότητα. Αυτό απελευθερώνει χρόνο για εσάς και την ομάδα σας ώστε να ασχοληθείτε με πιο σημαντικές εργασίες που θα βοηθήσουν το οδοντιατρείο σας να αναπτυχθεί, θα δημιουργήσουν τα θεμέλια για σταθερότητα καθώς και θα αυξήσουν την αξία του περιουσιακού στοιχείου που ελπίζετε να πουλήσετε μια μέρα.
Πηγή: http://www.dentaltown.com/Dentaltown/Article.aspx?i=420&aid=5994

(Visited 39 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close