Written by 2:33 pm Διάφορα, Επιστημονικά Νέα

Οι νέοι με κατάθλιψη αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο στοματικών παθήσεων!

Τα αποτελέσματα μιας έρευνας, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Periodontology, δείχνουν ότι οι ενήλικες, οι οποίοι εμφανίζουν συμπτώματα κατάθλιψης αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο να παρουσιάσουν κάποια στοματική νόσο.

Οι νέοι με κατάθλιψη αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο στοματικών παθήσεων!

Ειδικότερα, οι ερευνητές μελέτησαν τη στοματική και πνευματική υγεία σε περισσότερους από 500 ενήλικες από την γέννησή τους μέχρι και την ηλικία των 30. Τα αποτελέσματα της έρευνας υπέδειξαν ότι, όσοι ένιωθαν θλίψη, αισθάνονταν ανήμποροι και υπέφεραν κι από άλλα συμπτώματα που συνδέονται με την κατάθλιψη ήταν σχεδόν 20% πιο πιθανό να εμφανίσουν σοβαρή ουλίτιδα.
Η συγκεκριμένη μελέτη συνδέει την κατάθλιψη με την ικανότητα του σώματος να καταπολεμήσει τις φλεγμονές – σημάδι της ασθένειας των ούλων. Υποδεικνύει επίσης ότι, οι νέοι με συμπτώματα κατάθλιψης είναι πιο πιθανό να παραμελήσουν τη στοματική τους υγεία.
Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι ψυχικές διαταραχές μπορούν να επηρεάσουν την υγεία του στόματος μας. Σε όσους πάσχουν από κατάθλιψη και άλλες ψυχικές νόσους πρέπει να παρέχεται αποτελεσματικότερη εκπαίδευση, εξατομικευμένα σχέδια θεραπείας, καλύτερη υποστηρικτική θεραπεία και μετέπειτα φροντίδα“, σημείωσε ο Δρ. Nigel Carter OBE, Διευθύνων Σύμβουλος του Oral Health Foundation.
Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της στοματικής υγείας τόσο για το μυαλό όσο και για το στόμα.
Πηγή: dentistry.co.uk