Οδοντίατροι: Πώς μπορούν να μειώσουν το άγχος τους;

0
888
Οδοντίατροι: Πώς μπορούν να μειώσουν το άγχος τους;

Η σύγχρονη Οδοντιατρική απαιτεί υψηλά επίπεδα ποιότητας σε εργασίες που πραγματοποιούνται σε σύντομο χρόνο. Οι ασθενείς, το προσωπικό και τα οικονομικά ενός οδοντιατρείου χρειάζονται επίσης αποτελεσματική διαχείριση. Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορεί να αυξήσουν το άγχος των οδοντιάτρων.

Οδοντίατροι: Πώς μπορούν να μειώσουν το άγχος τους;

Ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν άγχος;

Ας δούμε πρώτα, ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν αυξημένο άγχος:

  • Αίσθηση ανεπάρκειας ως προς την οδοντιατρική εργασία.
  • Η πλήξη, αφού η οδοντιατρική περιλαμβάνει πολλές επαναλαμβανόμενες κινήσεις.
  • Πάρα πολλή δουλειά, λίγος χρόνος.
  • Η εργασία πολλών ωρών – αυτό οδηγεί σε προβλήματα στις προσωπικές σχέσεις, τις διατροφικές συνήθειες καθώς και σε μειωμένη σωματική άσκηση.
  • Η υπερβολική προσοχή στη λεπτομέρεια και η συνεχής προσπάθεια για τέλειες οδοντιατρικές αποκαταστάσεις.
  • Η θεραπεία ασθενών που φοβούνται και είναι νευρικοί.
  • Η συνεχής προσαρμογή σε νέα υλικά, νέες τεχνολογίες και νέες μεθόδους.
  • Έλλειψη ικανοποίησης από πλευράς των ασθενών για την εργασία που παρέχετε.
  • Η μοναξιά που είναι αποτέλεσμα της εργασίας σε απομονωμένο περιβάλλον.
  • Κακές επαγγελματικές σχέσεις μεταξύ των μελών της ομάδας.
  • Οικονομικές / επιχειρηματικές πιέσεις.
  • Προβλήματα στα μάτια, την πλάτη και το λαιμό.

Βέβαια, το άγχος δεν είναι πάντα κακό. Τα μικρά επίπεδα άγχους είναι μεγάλοι ενισχυτές της απόδοσης, ωστόσο, οι πλεονασματικές ποσότητες μπορεί να έχουν επικίνδυνες επιπτώσεις στην υγεία.

Τι συμβαίνει όταν έχουμε άγχος;

Όταν έχουμε άγχος:

  • Αυξάνεται ο πόνος στο λαιμό, την πλάτη και το κεφάλι.
  • Αυξάνεται η εφίδρωση.
  • Η διάθεση μεταβάλλεται με γοργούς ρυθμούς, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει εντάσεις στις σχέσεις.
  • Μειώνεται η ικανότητα συγκέντρωσης.
  • Μειώνεται η ακρίβεια στην εργασία, γεγονός που επιδρά αρνητικά πάνω στην ποιότητα.
  • Επηρεάζεται αρνητικά ο ύπνος, η διατροφή και η κατανάλωση αλκοόλ.

Πώς μπορούμε να μειώσουμε το άγχος;

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί. Παράγοντες που αυξάνουν τα επίπεδα άγχους σε έναν οδοντίατρο μπορεί να μην έχουν καμιά επίδραση σε κάποιον άλλον. Ωστόσο, κάθε δυνητικά επιβλαβές ή απειλητικό ερέθισμα στο οδοντιατρικό περιβάλλον είναι πιθανό να αυξήσει τα επίπεδα άγχους σε κάποιο βαθμό.

Τι να κάνετε σε προσωπικό επίπεδο

Μια καλή λύση είναι να δώσετε προτεραιότητα στις δραστηριότητες και τα χόμπι που ανακουφίζουν το άγχος μας. Αν δεν έχετε κάποιο χόμπι, βρείτε κάτι που αγαπάτε και ισορροπήστε αυτήν τη δραστηριότητα με την επαγγελματική σας ζωή.

Σημαντικές, επίσης, είναι και οι διακοπές στη μείωση του άγχους. Κάντε ένα διάλειμμα πριν την περίοδο της μεγάλης πίεσης. Αυτό θα σας ξεκουράσει και θα ενισχύσει την ενεργητικότητα σας.

Περάστε χρόνο με την οικογένεια, τους αγαπημένους σας και τους στενούς σας φίλους. Η συζήτηση μαζί τους δρα ανακουφιστικά ως προς το άγχος.

Τι να κάνετε σε επαγγελματικό επίπεδο

Καταρχήν, βεβαιωθείτε ότι κάθεστε άνετα και η στάση του σώματος σας είναι σωστή. Πολλοί οδοντίατροι υποφέρουν από πόνους στην πλάτη, τον αυχένα και τα μάτια λόγω κακής στάσης σώματος. Τοποθετήστε τις πατούσες σας σε επίπεδη θέση στο πάτωμα με τα πόδια σας ανοιχτά και μακριά το ένα από το άλλο, καθίστε στην καρέκλα με την πλάτη σας ίσια, βεβαιωθείτε ότι οι βραχίονες των χεριών σας είναι παράλληλοι με το πάτωμα και ότι το κεφάλι του ασθενή είναι στο ύψος της κοιλιακής περιοχής σας.

Εάν εξετάζετε τα δόντια της άνω γνάθου, γυρίστε το κεφάλι σας προς τα πάνω, ενώ για τα δόντια της κάτω γνάθου, προς τα κάτω. Η σωστή στάση σώματος βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εργασίας σας, γι’αυτό ξεκινήστε τις καλές συνήθειες από νωρίς!

Προσπαθήστε να αποφύγετε τις συγκρούσεις και τις διαμάχες στο επαγγελματικό περιβάλλον, λύνοντας γρήγορα όποιο θέμα προκύψει. Επίσης, προγραμματίστε την ημέρα σας με τρόπο ώστε να αποφύγετε τον υπερβολικό φόρτο εργασίας.

Όσον αφορά στις οικονομικές και επιχειρηματικές πιέσεις, κρατήστε τους στόχους σας σε ρεαλιστικό επίπεδο και προγραμματίστε τις υποχρεώσεις σας εκ των προτέρων.

Τέλος, ένας καλός τρόπος να μειώσετε το άγχος σας είναι η σωστή διαχείριση στο εργασιακό περιβάλλον. Επενδύστε σε ένα καλό σύστημα προγραμματισμού των ραντεβού, των κλήσεων στους ασθενείς και των οικονομικών σας, και εσείς εστιάστε στην κλινική εργασία σας.

Πηγή: http://www.dentaltown.com/

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here