Ο COVID-19 επιταχυντής της μεταμόρφωσης της οδοντιατρικής βιομηχανίας

0
111
Ο COVID-19 επιταχυντής της μεταμόρφωσης της οδοντιατρικής βιομηχανίας

Η οδοντιατρική βιομηχανία εξακολουθεί να κλονίζεται εν μέσω πανδημίας. Βρέθηκε μπροστά σε ένα ιστορικό σταυροδρόμι, στο οποίο πρέπει να διαχειριστεί τις βραχυπρόθεσμες πιέσεις ενάντια στις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αβεβαιότητες. Οι εργαζόμενοι στον κλάδο της οδοντιατρικής αντιμετωπίζουν το άνευ προηγουμένου άγχος της παροχής φροντίδας σε επικίνδυνες και μερικές φορές ανυπόφορες συνθήκες εργασίας, καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να αποκαλύπτει ανεπάρκειες, ασυνέπειες και ανισότητες στα συστήματα υγείας.

Ωστόσο, εν μέσω μιας τέτοιας τραγωδίας και αβεβαιότητας, δίνεται η δυνατότητα καλύτερης ανοικοδόμησης. Η άμεση αντίδραση στην κρίση της δημόσιας υγείας προκαλεί συνταρακτικές αλλαγές στον τόπο και τον τρόπο που παρέχεται φροντίδα στους ασθενείς. Η πανδημία COVID-19 ανάγκασε τους επαγγελματίες υγείας να θεσπίσουν νέους κανόνες, βέλτιστες και λειτουργικές πρακτικές, για να διευκολύνουν τους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή και τους ασθενείς τους, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή καινοτομίας, συνεργασίας και εξέλιξης.

Εταιρείες που καινοτομούν

Οι βιομηχανίες στον κλάδο της υγείας, μερικές φορές μπορεί να αργούν να εξερευνήσουν νέες μεθοδολογίες ή πιθανές βέλτιστες πρακτικές, ειδικά όταν δεν υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία. Λαμβάνοντας υπόψη όμως, τη φύση του αντικειμένου μελέτης τους, αυτό είναι κάτι πολύ φυσιολογικό. Η πανδημία τη δεδομένη στιγμή, λειτουργεί ως επιταχυντής στην ενσωμάτωση των αναδυόμενων πρακτικών, έπεισε τους οργανισμούς οδοντιατρικών υπηρεσιών (DSOs) να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες, και μεταμόρφωσε πλήρως το μοντέλο παροχής φροντίδας. Ας δούμε μερικές από τις καινοτομίες που ανακάλυψαν οι εταιρείες και έχουν βοηθήσει στην διαχείριση των εργασιών τους στην περίοδο της πανδημίας.

tab32

Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε, οι συνεχείς καινοτομίες, η τηλεϊατρική και η ανάγκη για υποδομές cloud έχουν αλλάξει τις προσδοκίες περίθαλψης των ασθενών. Καινοτόμες εταιρείες, όπως η tab32 έθεσαν τις βάσεις για ένα πελατοκεντρικό, βασισμένο στο cloud, λογισμικό διαχείρισης των εργασιών και τετραπλασίασαν την ανάπτυξή τους το τελευταίο εξάμηνο. Τα εργαλεία τηλε-εξέτασής τους – τα οποία δεν είχαν υλοποιηθεί μέχρι πρόσφατα – παρουσιάζουν μια δραματική αύξηση της ζήτησης. 

Παράλληλα με τον COVID-19, εξελίχθηκαν και τα μοντέλα στελέχωσης και εκπαίδευσης. Ανερχόμενες εταιρείες αναζήτησης προσωπικού αρχίζουν να ενσωματώνουν συστήματα που θα διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τα ασυνεπή χρονοδιαγράμματα, την αποδοτικότητα του εργατικού δυναμικού και την ασφάλεια στο χώρο εργασίας.

Dentira

Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις, όπως η Dentira, για παράδειγμα, βοήθησαν στην ανακούφιση μερικών από τα οικονομικά βάρη των οδοντιάτρων κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας υγιεονομικής κρίσης. Η Dentira ιδρύθηκε πριν την πανδημία, αλλά οι υπηρεσίες της χρειάζονται ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Η πλατφόρμα που δημιούργησαν επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές για προμήθειες οδοντιατρικών προϊόντων σε διάφορους προμηθευτές και βελτιστοποιεί τη διαχείριση προμηθειών και αποθεμάτων. Σε μια δυναμική αγορά, ακόμη και τα απαραίτητα αναλώσιμα, όπως ο εξοπλισμός ατομικής προστασίας μπορεί να έχουν υψηλό κόστος.

Zentist

Πέρα από το κόστος της οδοντιατρικής προμήθειας και καθώς η προσέλευση των ασθενών και οι μεταβολές των πρακτικών αλλάζουν ανά περιόδους, οι κύκλοι εσόδων θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν απρόβλεπτους όγκους εργασίας τους επόμενους 12 έως 18 μήνες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, καινοτόμα εργαλεία διαχείρισης του κύκλου εσόδων έχουν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές προσεγγίσεις στελέχωσης. Σε τέτοιες αλλαγές προχώρησε η Zentist, μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί big data και machine learning για την αυτοματοποίηση της διαχείρισης ασφαλιστικών αιτημάτων.

Αλλαγές στην οδοντιατρική αλυσίδα αξίας παράδοσης

Στη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας, η οδοντιατρική αλυσίδα αξίας παράδοσης υφίσταται πέντε βασικές αλλαγές που θα δώσουν τεράστιες δυνατότητες σε όλες τις υποδομές, τη γεωγραφική κατανομή των παρόχων και τις ρυθμίσεις περίθαλψης:

  • Μοντέλα που βασίζονται σε δεδομένα: Η λειτουργική υπεροχή και η αποδοτικότητα θα βασίζονται στην υιοθέτηση data-driven models.
  • Διαχείριση προμηθειών: Η διαχείριση του εφοδιασμού οδοντιατρικών προμηθειών θα βελτιστοποιηθεί για τους οδοντιάτρους, με την υιοθέτηση νέων μοντέλων και την χρήση εξειδικευμένων πλατφορμών.
  • Υποδομές νέων τεχνολογιών: Η εμφάνιση και υιοθέτηση υποδομών νέων τεχνολογιών θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα στα οδοντιατρεία. Με αυτόν τον τρόπο θα επιταχυνθεί η ενοποίηση των οδοντιατρικών πρακτικών με τα νέα μοντέλα υποδομής, που θα μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα την οικονομική αβεβαιότητα.
  • Συνεργασία για κοινωνικό αντίκτυπο: Οι οδοντίατροι δημιουργούν ομάδες υποστήριξης, με σκοπό να βοηθήσουν να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το οικονομικό, συναισθηματικό και ψυχικό στρες της πανδημίας. Η Oral Health United, για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει μια ακμάζουσα κοινότητα με περισσότερους από 45.000 οδοντιάτρους και έχει συνεργαστεί με το onDiem και το Zentist για να προσφέρει ένα δωρεάν πακέτο υπηρεσιών για την υποστήριξη τους κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.

Η τραυματική και συλλογική εμπειρία του 2020 φανέρωσε την ανάγκη για θεμελιώδεις και επαναστατικές αλλαγές στην οδοντιατρική περίθαλψη – από την εκπαίδευση των οδοντιάτρων, στη διαχείριση και απογραφή των προμηθειών και του προστατευτικού εξοπλισμού, έως την ρύθμιση ενός ασφαλούς μοντέλου παροχής φροντίδας. Η μελλοντική επιτυχία των οδοντιάτρων θα εξαρτηθεί από την ικανότητα του κλάδου να παραμείνει σε εγρήγορση, να προσαρμοστεί στο νέο «φυσιολογικό», να αντιμετωπίσει τις νέες και έντονες προκλήσεις και να αξιοποιήσει τις νέες ευκαιρίες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πηγή: Dentistry IQ

Διαβάστε ακόμη: https://www.dentalalert.gr/erotiseis_kai_apantiseis_gia_tin_endodontiki_therapeia/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.