Written by 3:51 pm Διάφορα

Μια διεθνής προοπτική για την Οδοντιατρική!

Μια διεθνής προοπτική για την οδοντιατρική

Μία διεθνής προοπτική για την Οδοντιατρική, άρθρο από τον Chris Barrow, UK.
Ως σύμβουλος επιχειρήσεων, παρέχω υπηρεσίες εκπαίδευσης, προπόνησης και καθοδήγησης στους οδοντιάτρους του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας εδώ και 23 χρόνια. Επιπλέον, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με πελάτες από πολλές ευρωπαϊκές και άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, της Ινδίας, των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας. Θεωρώ τον εαυτό μου κάπως επαναστατικό μιας και αγαπώ να μιλάω για καινοτομία στις επιχειρήσεις και πώς εφαρμόζεται στην οδοντιατρική καθώς και στον ευρύτερο τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.
Σε αυτό το άρθρο, θα ήθελα να σας μεταφέρω πίσω, στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και την πρώτη μου εμπειρία από τη συνεργασία μου με οδοντιάτρους του Ηνωμένου Βασιλείου, παρέχοντας ομαδικά, εκπαιδευτικά εργαστήρια σε όλη τη χώρα. Αναπόφευκτα, θα ερχόταν κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια αυτών των εργαστηρίων όπου ένας συμμετέχων  θα σήκωνε το χέρι, και αντί για ερώτηση, θα έκανε μία δήλωση του τύπου “Chris, όλα αυτά είναι πολύ ωραία και συναρπαστικά, αλλά χρειάζεται να καταλάβεις ότι εδώ [εδώ μπαίνει το όνομα του τόπου/πόλης/χώρας] τα πράγματα είναι διαφορετικά.”
Ο ομιλητής θα συνέχιζε επιχειρηματολογώντας και θα υποδείκνυε ότι οποιαδήποτε ιδέα και να πρότεινα θα έπεφτε στο κενό, λόγω των ιδιαιτεροτήτων του τοπικού πληθυσμού ή των οικονομικών συνθηκών.

Ως ομιλητής, κανείς μαθαίνει να ασχολείται με τέτοιες ενστάσεις και ανησυχίες με έναν συμπονετικό τρόπο, αλλά σταδιακά συνειδητοποίησα πως σε καθεμία από αυτές τις τοποθεσίες, υπήρχαν οδοντίατροι οι οποίοι απολάμβαναν μεγάλη επαγγελματική επιτυχία, είτε γιατί δεν ασχολούνταν ή είχαν ανοσία σε αυτές τις περιοριστικές πεποιθήσεις.

Τώρα, μη με παρεξηγήσετε, αν το οδοντιατρείο σας βρίσκεται σε μία πόλη όπου ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού εξαρτάται από έναν σημαντικό εργοδότη ο οποίος στη συνέχεια κλείνει την επιχείρησή του, ακόμη και ο πιο αισιόδοξος και θετικός φιλόσοφος θα πρέπει να εξετάσει και να ανταποκριθεί με βάση την πραγματικότητα. Ευτυχώς, τέτοιες οικονομικές καταστροφές είναι λίγες σε αριθμό. Τις περισσότερες φορές, οι προαναφερθείσες δηλώσεις περί διαφορών είναι μία αυτο-εκπληρούμενη προφητεία εκ μέρους του ερωτώντα.

Ο ομιλητής θα προσπαθήσει να εμπλέξει τον ερωτώντα σε έναν ουσιαστικό διάλογο, αλλά η εμπειρία δείχνει, δυστυχώς, ότι ο τελευταίος σπάνια θέλει να πειστεί. Μεταφέροντας αυτό το φαινόμενο στη δεύτερη δεκαετία του εικοστού πρώτου αιώνα, η πιο συχνή χρήση της φράσης “Αλλά εδώ είναι διαφορετικά” σχετίζεται με το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Όποτε κάνω λόγο γραπτά ή στα πλαίσια ενός συνεδρίου για την εκρηκτική ανάπτυξη των ψηφιακών λύσεων, αναπόφευκτα θα υπάρξει κάποιος ακροατής που θα θέλει να μου πει ότι οι άνθρωποι στην περιοχή του δεν είναι στο διαδίκτυο, δε χρησιμοποιούν τα social media και δεν έχουν διευθύνσεις email. Αντανακλώντας την προηγούμενη εμπειρία μου, στη συνέχεια συναντώ οδοντιάτρους οι οποίοι είναι στην ίδια περιοχή και ευχαρίστως επενδύουν στις ψηφιακές πωλήσεις.

Μία πρόσφατη εσωτερική έρευνα των κορυφαίων πελατών μου (που βρίσκονται σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες με διαφορετικές οικονομικές συνθήκες) αποκάλυψε το εκπληκτικό γεγονός ότι το 66% των επισκέψεων στην ιστοσελίδα τους γίνονταν από κινητά και τάμπλετ, το οποίο αποδεικνύει ότι η εμφάνιση της ιστοσελίδας σε μία οθόνη Mac 27 ιντσών δεν είναι τόσο σημαντική όσο η εμφάνισή της στην οθόνη του κινητού.

Αν τώρα αναφερθώ στις διεθνείς τοποθεσίες στις οποίες είχα την ευκαιρία να εργαστώ, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε μία χώρα στην οποία θα έλεγα ότι η κατάσταση είναι διαφορετική. ίσως η πιο αξιοσημείωτη από αυτές να είναι η Πούνα στη βόρεια Ινδία, όπου είχα το προνόμιο να παραδώσω ένα διήμερο εργαστήριο σε 50 οδοντιάτρους από τη συγκεκριμένη πόλη καθώς και από την κοντινή Βομβάη.
Στα μέσα του πρωινού της δεύτερης ημέρας μου εκεί, ένας από τους συμμετέχοντες σηκώθηκε και ζήτησε ένα μικρόφωνο, οπότε ήξερα τι θα ακολουθούσε. “Chris, όλοι έχουμε απολαύσει τη διάλεξή σου μέχρι τώρα, αλλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι εδώ στην Ινδία τα πράγματα είναι διαφορετικά,” είπε.
Τον άκουσα, και αναγνώρισα αυτά που έλεγε, και μετά απλώς συνέχισα γνωρίζοντας ότι η Βομβάη θεωρείται πλέον ως η πρωτεύουσα του τουρισμού υγειονομικής περίθαλψης, ότι η τεχνολογία επηρεάζει την κοινωνία με τον ίδιο ταχύ ρυθμό όπως οπουδήποτε στον κόσμο και ότι το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο της Ινδίας σχετικά με τους σόλο οδοντιάτρους χωρίς βοηθούς και υγιεινολόγους αντικαθίσταται από εταιρίες οδοντιατρικής και εμπόρους, όπως συμβαίνει παντού.
Στη λίστα μου με τις χώρες δεν υπάρχει ούτε μία που να αποτελεί εξαίρεση στο πώς οι πληροφορίες και η σύνδεση αναδιαμορφώνουν τις ζωές όλων μας. Οι άνθρωποι είναι άνθρωποι. Ο ανεξάρτητος ταξιδιώτης πριν 50 χρόνια θα είχε κάποια σχόλια σχετικά με τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο ταξιδιώτης του 2016, καλώς ή κακώς, θα σχολιάσει τις ομοιότητες.
Παγκοσμίως, υπάρχουν οδοντιατρικοί ασθενείς που έχουν παρόμοιες ανάγκες και προσδοκίες. Οπότε, αν ψάχνετε για συμβουλές για το πώς να βελτιώσετε την οδοντιατρική σας επιχείρηση, μπορείτε τώρα να έχετε μία σφαιρική άποψη καθώς παρατηρείτε τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές.
Έχω επισκεφθεί και εργαστεί με τους καλύτερους σε πολλές χώρες και διαπίστωσα ότι καμία δεν βρίσκεται πίσω, όταν πρόκειται για την καινοτομία στο χώρο της οδοντιατρικής. Και φυσικά όλοι μπορούμε να μάθουμε ο ένας από τον άλλον, εκτός βέβαια αν στο μέρος που ζείτε τα πράγματα είναι διαφορετικά (;).
Πηγή: http://www.dental-tribune.com/articles/news/uk/29873_but_its_different_herean_international_perspective_on_the_business_of_dentistry.html

(Visited 21 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close