Μάρκετινγκ: Το παλιό και το καινούριο!

0
335
Μάρκετινγκ: Το παλιό και το καινούριο!

Χρειάζεται να αλλάξει η στρατηγική σας στο μάρκετινγκ ανάλογα με το αν η επιχείρησή σας υπάρχει αρκετά χρόνια ή είναι ολοκαίνουρια;

Μάρκετινγκ: Το παλιο και το καινουριο!

Για κάθε επιχείρηση που βασίζεται στις συνήθειες του κοινού, είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι άνθρωποι τι προσφέρει. Ιδιαίτερα, όταν μια νέα επιχείρηση ανοίγει, είναι απαραίτητη η δυναμική και διαδεδομένη διαφήμιση που θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες και ως εκ τούτου θα καθιερώσει μια βάση πελατών.

Το ίδιο ισχύει και στον κλάδο της οδοντιατρικής – ενώ η βασική εστίαση θα παραμείνει για πάντα στη φροντίδα των ασθενών, είναι γεγονός ότι ένα οδοντιατρείο ή μια επιχείρηση οδοντιατρικών προϊόντων δεν παύει να χρειάζεται το μάρκετινγκ ώστε να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες.

Μόλις αρχίσει η δημιουργία μιας βάσης πελατών, μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για να κατευθύνει όλη τη μελλοντική επικοινωνία με τρόπο εποικοδομητικό για την επιχείρηση.

Η στρατηγικη

Η φύση της νέας επιχείρησης θα επηρεάσει τον προϋπολογισμό και τους πόρους που θα διατεθούν για την αρχική προώθηση. Για παράδειγμα, αν ένα οδοντιατρείο είναι μέρος μιας μεγάλης οδοντιατρικής εταιρίας, είναι πιθανό να έχει ένα μεγάλο δίκτυο επαφών καθώς και πόρους για να κάνει μια μεγάλη διαφημιστική εκτόξευση στην τοπική κοινότητα και να φτάσει σε τεράστιο αριθμό πελατών πολύ γρήγορα.

Οι επιχειρήσεις που ανοίγονται από έναν ιδιώτη για πρώτη φορά, ωστόσο, θα έχουν συνήθως λιγότερο χρόνο και χρήματα για να δαπανήσουν για την προώθηση, συνεπώς οι δραστηριότητες θα πρέπει να μελετώνται πιο προσεκτικά και να εκτελούνται προκειμένου να μεγιστοποιηθεί το δυναμικό τους. Μια στρατηγική μάρκετινγκ από την αρχή θα μπορούσε να είναι χρήσιμη σε αυτήν την περίπτωση, ώστε να εντοπίσουμε και να στοχεύσουμε το σωστό κοινό με τον σωστό τρόπο από την αρχή.

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ είναι εξίσου σημαντικό για τις οδοντιατρικές πρακτικές που λειτουργούν για καιρό. Ενώ μπορεί να μην χρειάζεται να κάνουν τόσο μεγάλη διαφήμιση όσο ένας νέος οδοντίατρος, είναι πιο σημαντικό για αυτούς να διατηρούν τη δυναμική στην παρουσία τους. Συνεπώς, ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας αφού θα επιτρέψει στην επιχείρηση να προωθήσει συγκεκριμένες θεραπείες ή υπηρεσίες σε συγκεκριμένες περιόδους του έτους, αξιοποιώντας κατά τον τρόπο αυτό ειδικές εκδηλώσεις ή εποχιακά γεγονότα.

Οι οδοντιατρικές επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούν περισσότερο στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες και στην αξιοποίηση των ήδη υπάρχουσων σχέσεων. Αυτό συνεπάγεται τακτική (αλλά όχι πολύ επιτηδευμένη !) επαφή και παροχή χρήσιμων πληροφοριών ή συμβουλών για τη στοματική υγεία.

Παρόμοιες αρχές μπορούν να ακολουθηθούν για την αναβάθμιση μιας επιχείρησης. Με την παρουσίαση του πλήρους φάσματος υπηρεσιών και θεραπειών που παρέχονται μέσω ψηφιακών μέσων μάρκετινγκ (μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες κλπ.) εξασφαλίζεται ότι οι πελάτες γνωρίζουν όλα όσα μπορεί να κάνει η επιχείρηση και έχουν επίσης την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα. 

Τελικά, είτε προωθείτε μια παλιά ή μια νέα επιχείρηση, καλό είναι να κάνετε καλό προγραμματισμό όσον αφορά στο μάρκετινγκ και την προώθηση ώστε να επιτύχετε!

Πηγή: http://www.dentistry.co.uk/2017/04/13/marketing-old-vs-new/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.