Written by 1:42 pm Διάφορα, Επιστημονικά Νέα, Κλινικά Περιστατικά

Κροταφογναθικό Σύνδρομο: Συμπτώματα και θεραπεία

Πρώτα απ’όλα, τι είναι το Κροταφογναθικό Σύνδρομο (ΚΓΣ);
Το Κροταφογναθικό Σύνδρομο είναι υπεύθυνο για τη μετακίνηση της κάτω γνάθου σας προς τα πάνω, προς τα κάτω, και από πλευρά σε πλευρά. Όταν οποιοδήποτε μέρος του συστήματος της γνάθου έχει υποστεί ζημιά, αυτό οδηγεί στο Κροταφογναθικό Σύνδρομο (ΚΓΣ).
Τι να προσέξετε:
Το πιο κοινό σύμπτωμα του ΚΓΣ είναι ο πόνος ή/και η ευαισθησία γύρω από τη γνάθο, και το στόμα κινείται. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνο γύρω ή μέσα στα αυτιά, πόνο ή/και πρήξιμο στο πρόσωπο από την πλευρά που υπάρχει το πρόβλημα, πονοκεφάλους, κρότο όταν ανοίγετε ή κλείνετε το στόμα σας, καθώς και ένα μπλοκαρισμένο, ακίνητο σαγόνι. Δεδομένου ότι αυτά τα συμπτώματα θα μπορούσαν επίσης να είναι σημάδια και άλλων θεμάτων, πρέπει να κλείσετε ένα ραντεβού με τον οδοντίατρο ή τον γιατρό σας.
Θεραπεία:
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μόνο μία θεραπεία για το Κροταφογναθικό Σύνδρομο, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα. Αν πονάτε κατά τη διάρκεια του μασήματος, δοκιμάστε να φάτε μαλακές τροφές και αποφύγετε τις τσίχλες. Για τον πόνο, δοκιμάστε τα συνηθισμένα παυσίπονα ή αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Για τον πόνο στο πρόσωπο, το πρήξιμο και τους σπασμούς δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ζεστές κομπρέσες. Αν πιστεύετε ότι τα συμπτώματα σας προκαλούνται ή επιδεινώνονται λόγω τριξίματος των δοντιών, συμβουλευτείτε τον οδοντίατρό σας ώστε να σας δώσει κάποιο προστατευτικό. Αν πιστεύετε πως εσείς ή κάποιος από την οικογένειά σας πάσχει από Κροταφογναθικό Σύνδρομο, φροντίστε να επισκεφθείτε τον οδοντίατρό σας για να μάθετε πως να ανακουφιστείτε από αυτό.
Πηγή