Η κοινωνική δικτύωση βοηθά στην υιοθέτηση νέων οδοντιατρικών μεθόδων.

0
729

Λέγεται ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή που γίνεται στόμα με στόμα. Στον ιατρικό κλάδο τα νέα διαδίδονται μέσω ιατρικών περιοδικών και συνεδρίων. Πόσο χρόνο όμως διαθέτουν οι γιατροί για να διαβάσουν ένα περιοδικό ή να παρευρεθούν σε ένα συνέδριο;

Ακριβώς λοιπόν επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος για τους γιατρούς, έρχεται μια έρευνα να δείξει με ποιόν τρόπο τελικά ένας γιατρός θα μάθει ή θα υιοθετήσει μια νέα μέθοδο. Ο τρόπος είναι παλιός και δοκιμασμένος, λέγεται σύσταση.

Λόγω περιορισμένου ελεύθερου χρόνου, οι γιατροί καταφεύγουν στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν για τα νέα του κλάδου τους. Εκεί εάν κάποιος συνάδελφος συστήσει μια νέα μέθοδο που δοκίμασε παραθέτοντας και τα αποτελέσματά της, τα ποσοστά υιοθέτησης της από τον γιατρό που τη διαβάζει είναι μεγαλύτερα από το να παρακολουθούσε κάποιο συνέδριο με το ίδιο θέμα.

Η συστατική αυτή διαδικασία λειτουργεί υπέρ των γιατρών αλλά και των ασθενών, γιατί συμβάλλει στην καλύτερη, πιο εκσυγχρονισμένη και ποιοτικότερη ιατρική περίθαλψη.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.