Written by 9:06 pm Διάφορα

Η Κινητή Παιδο–οδοντιατρική Μονάδα «ΛΗΤΩ», των Γιατρών του Κόσμου, στα Χανιά

Η Κινητή Παιδο – οδοντιατρική Μονάδα «ΛΗΤΩ» θα βρίσκεται στο Δημαρχείο Χανίων το Σαββατοκύριακο που έρχεται 7-8 Μαρτίου, για να προσφέρει δωρεάν παιδιατρική, οδοντιατρική περίθαλψη και εμβολιαστική κάλυψη από τους Γιατρούς του Κόσμου.
Η Υπεύθυνη του Τμήματος Χανίων των Γιατρών του Κόσμου, Ελευθερία Μουλουδάκη επεσήμανε σε Δελτίο Τύπου ότι η δράση αυτή επαναλαμβάνεται για 10η χρονιά και είναι δίπλα στα παιδιά που τους έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα τόνισε:  “Μέσω της Κινητής Παιδιατρικής Μονάδας, έως σήμερα, περισσότερα από 48.000 παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, έχουν δεχτεί τη φροντίδα και την περίθαλψη, που χρειάζονταν σε 30 νησιά και 45 Νομούς της Ελλάδας”.
mdmgreece-missions-Lito
Η προσέλευση στο Δημαρχείο Χανίων τις προαναφερθείσες ημερομηνίες θα γίνεται από τις 09:00 έως τις 14:00. τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από γονέα ή κηδεμόνα και να έχουν μαζί τους βιβλιάριο εμβολιασμών, βιβλιάριο ανασφαλίστων ή κάποιο βιβλιάριο περίθαλψης, το οποίος όμως να μην είναι σε ισχύ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Θα πρέπει επίσης να πούμε ότι η Παιδο-οδοντιατρική κινητή μονάδα Λητώ δημιουργήθηκε το 2003. Το πρόγραμμα «ΛΗΤΩ» προσφέρει δωρεάν παιδιατρική περίθαλψη, διαγνωστικό έλεγχο καθώς και οδοντιατρικό έλεγχο και παρακολούθηση. Επιπλέον, παρέχει φαρμακευτική αγωγή και εμβολιαστική κάλυψη σε ανασφάλιστα παιδιά.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.