Written by 3:54 pm Επιστημονικά Νέα

Έρευνα: Social Media και προώθηση του οδοντιατρείου

Προώθηση του οδοντιατρείου

Social Media και προώθηση του οδοντιατρείου. Άρθρο από τον Roger P. Levin, DDS.

Εισαγωγη

Το Facebook είναι μακράν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα social media που χρησιμοποιείται από τα οδοντιατρεία, σύμφωνα με μία online έρευνα που διεξήχθη από το Levin Group Data Center (Ιούλιος-Νοέμβριος 2015).
Σχεδόν 9 από τα 10 οδοντιατρεία (88,8%) χρησιμοποιούν το Facebook για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους.

Αλλά είναι το Facebook ένα αποτελεσματικό εργαλείο για το μάρκετινγκ; Αξίζει τον επιπλέον χρόνο και προσπάθεια; Προσελκύει το Facebook  και άλλες πλατφόρμες social media περισσότερους ασθενείς στο οδοντιατρείο;

Ναι, το κάνουν (σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα). Μία εξαιρετικά σημαντική πλειοψηφία (58,9%) δήλωσε ότι τα social media βοήθησαν στην προσέλκυση νέων ασθενών. Πιθανόν ακόμη πιο σημαντικό για αυτήν την εποχή, το 73,4% των οδοντιάτρων δήλωσε ότι τα social media βοήθησαν τα οδοντιατρεία τους να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους υπάρχοντες ασθενείς.

Ποιες αλλες πλατφορμες social media ειναι καταλληλες για την προωθηση του οδοντιατρείου σας;

Μετά το Facebook, οι επόμενες πιο δημοφιλείς πλατφόρμες social media που χρησιμοποιούνται από τα οδοντιατρεία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας είναι:

  • Google+: 64.1%
  • Twitter: 50%
  • Instagram: 42.4%

Οι οδοντίατροι δεν ήταν χρησιμοποιούν τόσο συχνά το Tumblr (3.3%), Flickr (3.3%), ή το Vine (1.1%).
Τρεις ακόμη πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται από περίπου το ένα τέταρτο των συμμετεχόντων στην έρευνα είναι:

  • LinkedIn: 29.4%
  • YouTube: 28.3%
  • Pinterest: 22.8%

Η εμβελεια του Facebook

Εκτιμάται ότι υπάρχουν περισσότεροι από 150 εκατομμύρια χρήστες του Facebook στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με το Pew Research Center, το 71% των ενηλίκων που συνδέονται έχουν επίσης λογαριασμό Facebook.
Θα ενθαρρύναμε το 11% των οδοντιάτρων που δήλωσαν ότι δεν έχουν λογαριασμό Facebook  να επανεξετάσουν την απόφασή τους.
Θα οδηγήσει το Facebook δεκάδες ασθενείς στο οδοντιατρείο σας κάθε μήνα;
Όχι, αλλά το Facebook  ή τουλάχιστον κάποια άλλη πλατφόρμα social media θα πρέπει να είναι μέρος της στρατηγικής σας στο online μάρκετινγκ.
Στη δεκαετία του 1990, πολλοί οδοντίατροι αντιστάθηκαν στη δημιουργία ιστοσελίδας για το οδοντιατρείο τους, πιστεύοντας ότι δεν ήταν αναγκαία ή ότι το Διαδίκτυο ήταν μια μανία της εποχής. Τώρα σχεδόν όλα τα οδοντιατρεία έχουν ιστοσελίδα. Είναι πια μία αναγκαιότητα και όχι μία επιλογή. Το ίδιο ισχύει και για τα social media. Καθώς η κοινωνία αλλάζει, οι επιχειρήσεις – συμπεριλαμβανομένων των οδοντιατρείων – πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Ποσο συχνα θα πρεπει να δημοσιευετε στο Facebook;

Περισσότερα από το ένα τρίτο των οδοντιατρείων (37,1%) δημοσιεύουν στο Facebook αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα. Αυτή είναι η συχνότητα στην οποία συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να στοχεύουν. Κρατώντας τη σελίδα σας στο Facebook ενημερωμένη με φρέσκο περιεχόμενο σας δίνει την καλύτερη ευκαιρία να προσελκύσετε τους ήδη υπάρχοντες αλλά και νέους ασθενείς.
Το 5% των συμμετεχόντων δημοσιεύουν αρκετές φορές την ημέρα, και το 13,22% συνδέονται στο Facebook μία φορά την ημέρα. Αυτό το είδος της δέσμευσης για αλληλεπίδραση με τους ασθενείς είναι αξιέπαινο, αν και είναι δύσκολο για πολλά οδοντιατρεία να το διατηρήσουν.
Λέγοντας αυτό, τα περισσότερα οδοντιατρεία δημοσιεύουν λιγότερο στο Facebook:

  • Μία φορά την εβδομάδα: 15,7%
  • Αρκετές φορές το μήνα: 13.22%
  • Μια φορά το μήνα: 7,4%
  • Λιγότερο από μια φορά το μήνα: 9,9%

Περισσότερα από τα τρία τέταρτα των οδοντιατρείων που συμμετείχαν στην έρευνα (76,5%) έχουν ορίσει έναν υπάλληλο ώστε να διαχειρίζεται τις σελίδες τους στα social media. Για τα περισσότερα οδοντιατρεία, είναι λογικό ότι ο συντονιστής μάρκετινγκ χειρίζεται τα social media, με την εποπτεία του οδοντιάτρου.
Σχεδόν το ένα τρίτο των οδοντιάτρων, δήλωσε ότι το οδοντιατρείο τους έλαβε αρνητικά σχόλια μέσω των social media, αλλά περίπου τα μισά (52.7%) οδοντιατρεία δεν έχουν μία πολιτική για τον τρόπο που θα μπορούσαν να απαντούν σε τέτοια σχόλια. Αργά ή γρήγορα, το οδοντιατρείο σας θα λάβει παράπονα από δυσαρεστημένους ασθενείς ή επισκέπτες. Είναι καλύτερο να έχετε μία πολιτική έτοιμη, έτσι ώστε εσείς και η ομάδα σας να ξέρετε πώς να διαχειριστείτε τέτοιες καταστάσεις.

Ποιες πλατφορμες social media χρησιμοποιειτε για την προωθηση του οδοντιατρείου σας;

  • Facebook:  88.8%\
  • Google+:  64.1%
  • Twitter:  50%
  • Instagram:  42.4%
  • LinkedIn:  29.4%
  • YouTube:  28.3%
  • Pinterest:  22.8%
  • Tumblr:  3.26%
  • Flickr:  3.26%
  • Vine:  1.1%

Συμπερασμα

Τα social media είναι εξαιρετικά δημοφιλή. Στην πραγματικότητα, το Facebook και άλλες τέτοιες πλατφόρμες θα συνεχίσουν να προσθέτουν εκατομμύρια χρήστες σε ετήσια βάση. Για την προώθηση ενός οδοντιατρείου, τα social media αποτελούν μία ευκαιρία για να προσελκύσετε νέους ασθενείς πιο εύκολα από πριν. Τα οδοντιατρεία που ενσωματώνουν τα social media στο μάρκετινγκ τους θα λάβουν στρατηγική θέση στην ψηφιακή οικονομία.
Πηγή: http://www.dentaleconomics.com/articles/print/volume-106/issue-4/practice/research-report-social-media-and-practice-promotion.html

(Visited 15 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close