Ένα τεστ για την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του οδοντιατρείου σας!

0
228
Ένα τεστ για την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του οδοντιατρείου σας!

Η οδοντιατρική πρακτική σας έχει επενδύσει πολύ χρόνο, και πιθανότατα, πολλά χρήματα για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας που θα είναι ελκυστική για τους ασθενείς σας. Πολύ συχνά, η ιστοσελίδα είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι ασθενείς, καθώς ψάχνουν για οδοντίατρο στο διαδίκτυο.

Η πρώτη εντύπωση μετράει… Γι’αυτό ο τρόπος που θα απαντήσετε στις επόμενες ερωτήσεις θα κρίνει το αν η ιστοσελίδα σας περνάει το τεστ της αποτελεσματικότητας.

#1: Είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας επαγγελματικός;

Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου σας είναι το πρώτο πράγμα που είτε θα εντυπωσιάσει τους υποψήφιους ασθενείς σας είτε θα τους απομακρύνει. Οι άνθρωποι είναι πιο εξελιγμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ όσον αφορά στις οπτικές τους προσδοκίες, και μπορούν να δουν αν ένας ιστότοπος έχει σχεδιαστεί με επαγγελματικό τρόπο ή πρόχειρα. Μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα λέει, επίσης, στους ασθενείς πόσο σοβαρά παίρνετε την οδοντιατρική.

#2: Έχετε βελτιστοποιήσει τον ιστότοπό σας ως προς τις μηχανές αναζήτησης;

Μπορεί να έχετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα εμφανιστείτε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης όταν κάποιος ψάχνει για οδοντίατρο στην περιοχή σας. Δεν μπορείτε να αγνοήσετε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO).

#3: Έχετε στην ιστοσελίδα σας ελκυστικό περιέχομενο;

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι ελκυστικό για τους ασθενείς και να αντικατοπτρίζει την εμπειρία και την πολιτική του ιατρείου σας.

#4: Εμφανίζεστε στους χάρτες της Google;

Τώρα που ο ιστότοπός σας έχει βελτιστοποιηθεί, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται στις τοπικές αναζητήσεις των χαρτών της Google. Και πάλι, υπάρχουν πολλά και διαφορετικά βήματα για να επιτευχθεί αυτό. Αλλά όταν γίνει σωστά, τα αποτελέσματα μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αύξηση των νέων ασθενών στο οδοντιατρείο σας.

#5: Έχετε καθόλου θετικές κριτικές από ασθενείς στον ιστότοπό σας;

Εκτός από έναν επαγγελματικά σχεδιασμένο ιστότοπο, οι υποψήφιοι ασθενείς θα αναζητήσουν επίσης κριτικές για την πρακτική σας. Δεν χρειάζεται μόνο, λοιπόν, να έχετε κριτικές, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι είναι ευνοϊκές για το οδοντιατρείο σας.

#6: Έχετε καλή παρουσία στα Social Media;

Είναι σημαντικό να συνδεθείτε με τους πελάτες σας με τρόπο ώστε να τους ενθαρρύνετε να σας βρουν στο Facebook και το Twitter. Μπορείτε επίσης να τους προσελκύσετε να σας ακολουθήσουν προσφέροντας ειδικά κουπόνια ή ειδικές προσφορές μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν απαντήσατε ΝΑΙ σε όλα τα παραπάνω, τότε η ιστοσελίδα σας είναι άψογη και το οδοντιατρείο σας σίγουρα ανθίζει. Εάν, ωστόσο, έχετε κάποια κενά τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να τα καλύψετε και να δείτε την επιχείρησή σας να περνάει στην πρώτη θέση.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.