Διατροφή για καλή οδοντική υγεία, σύμφωνα με τη γνώμη οδοντιάτρων

0
2611
Διατροφή για καλή οδοντική υγεία, σύμφωνα με τη γνώμη οδοντιάτρων

Ενώ συχνά σκεφτόμαστε πώς να κρατήσουμε τα διάφορα μέρη του σώματός μας σε άριστη κατάσταση – αβοκάντο για λαμπερό δέρμα και πρωτεΐνες για την ενδυνάμωση των μυών, για παράδειγμα – πολλοί από μας δεν σκέφτονται παρά ελάχιστα τη στοματική και οδοντική υγεία, πέραν του βουρτσίσματος δύο φορές τη μέρα και της χρήσης οδοντικού νήματος.

Διατροφη για καλη οδοντική υγεία, συμφωνα με τη γνωμη οδοντιατρων

Η καλή διατροφή είναι απαραίτητη για την υγεία του στόματος και των δοντιών μας, και όπως μας είπε και ένας οδοντίατρος “η οδοντόκρεμά σας δεν είναι τόσο σημαντική όσο η διατροφή σας όταν πρόκειται για τη στοματική σας υγεία“.

Αυτά που τρώμε παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγεία των δοντιών μας, σύμφωνα με τους οδοντιάτρους. Εμείς ρωτήσαμε και μάθαμε τι πρέπει να τρώμε για να έχουμε ένα υγιές στόμα.

Εάν καταναλώνουμε αρκετές βιταμίνες και μέταλλα, διεγείρεται η φυσική ικανότητα των δοντιών μας να αναγεννούνται και έτσι παραμένουν καθαρά και υγιή.

Ωστόσο, αν δεν καταναλώνουμε τα σωστά θρεπτικά συστατικά, τα βακτήρια στο στόμα μας εμποδίζουν αυτή την φυσική διαδικασία λόγω του όξινου περιβάλλοντος που δημιουργούν, με αποτέλεσμα τα δόντια να αποδυναμώνονται.

Οπότε τι πρέπει να τρώμε;

Κυρίως 4 βιταμίνες που είναι ταυτόχρονα λιποδιαλύτες: A, D, K2, and E.

Που θα τις βρούμε;

Βιταμίνη Α: συκώτι από μοσχάρι, ψάρι, γάλα και αυγά.
Βιταμίνη D: λιπαρά ψάρια, μανιτάρια και φυσικά γαλακτοκομικά προϊόντα (αλλά ο ήλιος είναι η καλύτερη πηγή)!
Βιταμίνη Κ2: μαλακά τυριά, αυγά, βούτυρο, συκώτι και σαλάμι.
Βιταμίνη Ε: σπανάκι, μπρόκολο και ξηροί καρποί.

Με τη σωστή διατροφή θα διατηρήσουμε τη στοματική μας υγεία σε άριστα επίπεδα, και το σώμα μας σε άριστη κατάσταση !

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.