Η διαδικτυακή εικόνα του οδοντιατρείου σας έχει σημασία!

0
287
Η διαδικτυακή εικόνα του οδοντιατρείου σας έχει σημασία!

Αν είστε οδοντίατρος που επιθυμείτε να οικοδομήσετε ή και να επεκτείνετε τη βάση των ασθενών σας, τότε θα πρέπει να φροντίσετε τη διαδικτυακή εικόνα σας. Αν οι ασθενείς σας πληκτρολογήσουν το ονοματεπώνυμό σας στη Google, τι θα βρούν; Ιδανικά, θα πρέπει να βρίσκουν θετικές κριτικές για την εργασία σας καθώς και τα τελευταία νέα που αφορούν στην πρακτική σας.

Η διαδικτυακή εικόνα του οδοντιατρείου σας έχει σημασία!

Μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές, ώστε να βελτιώσετε τη διαδικτυακή εικόνα σας.

1. Δημιουργήστε προφίλ

Δημιουργήστε προφίλ σε όλα τα δημοφιλή social media, στα οποία οι ασθενείς θα ψάξουν κριτικές για οδοντιάτρους και οδοντιατρεία. Στα προφίλ που θα δημιουργήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρετε καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

2. Ζητήστε από τους ασθενείς σας να γράψουν κριτικές για εσάς στο διαδίκτυο

Μπορεί να εκπλαγείτε από την προθυμία των ασθενών να κάνουν κάτι εάν τους ζητήσετε.

Στο τέλος του ραντεβού, ρωτήστε τον/την ασθενή σας εάν είναι ικανοποιημένος/η. Αν σας απαντήσει θετικά, τότε μπορείτε να τον/την ενθαρρύνετε να μοιραστεί αυτήν την εμπειρία στο διαδίκτυο ή και να σας αξιολογήσει διαδικτυακά.

Αν σας απαντήσει αρνητικά, μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες λεπτομέρειες και να μάθετε πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του/της.

Μπορείτε να μοιράσετε κάρτες με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των προφιλ σας στους ασθενείς ή να τους υπενθυμίζετε τα ραντεβού τους με ένα email.

3. Να απαντάτε στις αρνητικές κριτικές

Αρνητικές κριτικές μπορεί να γίνουν στον καθένα, το σημαντικό είναι να απαντάτε σε αυτές το συντομότερο. Η απάντηση χρειάζεται να δίνεται σε φιλικό τόνο και η συζήτηση να γίνεται εκτός διαδικτύου.

Το να αφιερώνετε χρόνο σε μια αρνητική κριτική δείχνει ότι ακούτε τους ασθενείς και νοιάζεστε για εκείνους.

4. Δείξτε τις γνώσεις και την εμπειρία σας

Ένας άλλος τρόπος για να ενισχύσετε τη διαδικτυακή σας φήμη είναι η δημιουργία περιεχομένου, όπου θα συζητάτε αυτά τα οποία γνωρίζετε καλά. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε το δικό σας blog, το οποίο θα ενσωματώσετε στην επίσημη ιστοσελίδα σας.

Εκεί μπορείτε να δημοσιεύετε σύντομα άρθρα για θέματα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες και το οδοντιατρείο σας.

5. Να ενημερώνετε συχνά την ιστοσελίδα σας

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να μπορεί να εντοπίζεται εύκολα και να είναι απλή στη χρήση. Τα λάθος στοιχεία επικοινωνίας και οι μη ενημερωμένες ώρες λειτουργίας προκαλούν σύγχυση και απογοήτευση στους χρήστες. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες είναι ενημερωμένες και προβάλλονται σε εμφανή σημεία.

Εάν επιλέξετε να έχετε ένα blog στην ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε ένα νέο άρθρο τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Η διαδικτυακή εικόνα σας είναι εξίσου σημαντική με την προσωπική φήμη σας και χρειάζεται να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια ώστε να είναι άψογη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.