Written by 2:19 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Απλά μαργαριτάρια “εσωτερικού” μάρκετινγκ!

Πολλές φορές οι οδοντίατροι επικεντρώνονται σε ενέργειες μάρκετινγκ εκτός του οδοντιατρείου τους, με αποτέλεσμα να μην εστιάζουν στις περισσότερο αποτελεσματικές ευκαιρίες μάρκετινγκ: το σύνολο της εμπειρίας του ασθενούς μέσα στο οδοντιατρείο.

Το “εσωτερικό” μάρκετινγκ βασίζεται σε εκείνες τις διαδικασίες που προωθούν την οδοντιατρική πρακτική μέσω δραστηριοτήτων συμπεριφοράς εντός του οδοντιατρείου.
Οι ασθενείς δεν έρχονται στο οδοντιατρείο λόγω των διαφημίσεων, αλλά λόγω άλλων παραγόντων, των οποίων η λεπτομερής εξέταση και εφαρμογή μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία.

10 απλα μαργαριταρια εσωτερικου μαρκετινγκ

1. Ενίσχυση και εφαρμογή των δεξιοτήτων επικοινωνίας.
2. Επαγγελματική και κοινωνική αλληλεπίδραση με άλλους επαγγελματίες του κλάδου.
3. Έγκαιρη τηλεφωνική επικοινωνία με τον ασθενή (follow up).
4. Ένα ηχογραφημένο μήνυμα για τους ασθενείς “σε τηλεφωνική αναμονή”.
5. Γραπτή έκθεση που εξηγεί τη διάγνωση του ασθενή. 
6. Διατήρηση φωτεινού, χαρούμενου, και ελκυστικού περιβάλλοντος στο οδοντιατρείο.
7.  Ένα φυλλάδιο για την πρακτική σας και επαγγελματικές κάρτες που αναγράφουν την ειδικότητα σας.
8. Εορταστικές ευχές στους ασθενείς σας.
9.  Διατήρηση και διεύρυνση της διαθεσιμότητάς σας.
10. Μη διστάζετε να ζητάτε συστάσεις από τους πιο ικανοποιημένους ασθενείς σας!

Το “εσωτερικό” μάρκετινγκ είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το “εξωτερικό” στην προσπάθειά σας για πιστούς ασθενείς.

Πηγή

(Visited 16 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close