8 ανώδυνοι τρόποι για να σταματήσετε τη ζάχαρη

0
590
8 ανώδυνοι τρόποι για να σταματήσετε τη ζάχαρη

Η ζάχαρη βλάπτει τα δόντια, αλλά επίσης προκαλεί και μία σειρά άλλων προβλημάτων. Εδώ θα βρείτε 8 τρόπους για να σταματήσετε τη ζάχαρη ανώδυνα.

8 ανωδυνοι τροποι για να σταματησετε τη ζάχαρη

#1: Ανακατεψτε τα σωστα πραγματα

Αν πιστεύετε ότι μία γλυκαντική ουσία στον καθημερινό σας καφέ μπορεί να περιορίσει την αγάπη σας για τη ζάχαρη, τότε κάνετε λάθος. Για αρχή, μία μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Yale Journal of Biology and Medicine βρήκε ότι η επιπλέον γλυκιά γεύση σε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες ενθαρρύνει την επιθυμία για ζάχαρη και την εξάρτηση, οπότε το πράγμα καταλήγει σε φαύλο κύκλο.

Επίσης, σύμφωνα με τους επιστήμονες από το Ινστιτούτο Weizmann του Ισραήλ, οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες μεταβάλλουν τη σύνθεση των βακτηρίων στο έντερο μας, προκαλώντας τελικά επιβλαβείς αλλαγές που μπορεί να οδηγήσουν σε παχυσαρκία και διαβήτη. Αντί αυτών λοιπόν, δοκιμάστε γάλα αμυγδάλου, καρύδας ή κάσιους.

#2: Προσθεστε φρουτα στα ανθρακουχα ποτα σας

Αντί να αγοράζετε τα πακέτα αναψυκτικών τύπου κόκα-κόλα τα οποία περιέχουν ζάχαρη και τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, βρείτε αναψυκτικά με γεύση φρούτων όπως λεμονάδα και βατόμουρο, επειδή αυτά γλυκαίνονται με φυσικά φρούτα.

Αλλιώς μπορείτε να αναμίξετε φέτες φρέσκων φρούτων με απλή σόδα.

#3: Γευση με εκχυλισματα

Για να γλυκάνετε τον καφέ ή το τσάι σας προτιμήστε ένα αρωματισμένο εκχύλισμα όπως βανίλια, αμύγδαλο, φουντούκι ή καρύδα.

#4: Φατε ενα πρωινο πλουσιο σε πρωτεινη

Σε μια πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι το πρωινό μπορεί να μειώσει την επιθυμία για ζάχαρη μέσα στην ημέρα κατά 300%, χάρη στην απελευθέρωση της χημικής ουσίας, ντοπαμίνης στον εγκέφαλο η οποία σας κάνει να αισθάνεστε καλά και σας εμποδίζει να ενδίδετε σε παρορμήσεις.

Κάντε ακόμη πιο γλυκιά τη συμφωνία  με ένα πιάτο γεμάτο πρωτεΐνες – ένα αυγό με τοστ, γιαούρτι με φρέσκα φρούτα ή ένα smoothie που γίνεται με πρωτεΐνη ορού γάλακτος- για να σας βοηθήσει να κρατηθείτε χορτάτοι για περισσότερο χρόνο και να μειώσει την επιθυμία για ζάχαρη ακόμη περισσότερο. Και αν είναι και ένα νόστιμο γεύμα, ακόμη καλύτερα.

#5: Πιειτε σπανακι

Κατά τη διάρκεια μίας περιόδου τριών μηνών, επιστήμονες από τη Σουηδία συγκέντρωσαν 38 υπέρβαρες γυναίκες και τους έδωσαν εντολή να πίνουν ένα πράσινο ποτό κάθε πρωί πριν το πρωινό. Οι μισές γυναίκες του γκρουπ έλαβαν ένα ρόφημα με πέντε γραμμάρια εκχύλισμα σπανακιού (τα οποία περιείχαν μεμβράνες πράσινων φύλλων που ονομάζονται θυλακοειδή και είναι φυσικά κατασταλτικά της όρεξης), ενώ οι άλλες μισές έλαβαν ένα placebo.

Εκείνες που έπιναν το σπανάκι έχασαν κατά μέσο όρο 5 κιλά και δεν ανέφεραν ισχυρές επιθυμίες για φαγητά, ενώ η άλλη ομάδα έχασε μόνο 3,5 κιλά και δήλωσε ότι τακτικά λαχταρούσε πράγματα όπως γλυκά και φαστ φουντ.

#6: Να ειστε επιφυλακτικοι με το #FoodPorn

Λέγεται ότι τρώμε με τα μάτια μας και όχι με το στομάχι μας, και αν αυτό είναι αλήθεια τότε εξηγεί γιατί οι διαφημιστές έχουν κατακλύσει τα social media με το #foodporn. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Psychology & Health διαπίστωσε ότι η έκθεση σε διαφημίσεις τροφίμων μπορεί να οδηγήσει στην υπερβολική κατανάλωση φαγητού.

#7: Προτιμηστε το Chai

Όταν επιθυμείτε κάτι γλυκό, τότε ένα φλιτζάνι chai με τα γλυκά μπαχαρικά του (κανέλα, τζίντζερ, μοσχοκάρυδο και γαρύφαλλο) ικανοποιεί την επιθυμία χωρίς να εκτοξεύει την κατανάλωση ζάχαρης στα ύψη.

#8: Πηγαινετε για υπνο

Πολλά οφέλη προκύπτουν από έναν καλό βραδινό ύπνο: λιγότερο στρες, καλύτερη συγκέντρωση, βελτιωμένη μνήμη & δημιουργικότητα, ευκολότερη απώλεια βάρους κτλ.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει την επιθυμία για ζάχαρη. Μελετητές από το University of California Berkeley λένε ότι ο επιπλέον ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της επιθυμίας για γλυκές τροφές.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.