Written by 3:52 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

7 λάθη στο οδοντιατρικό μάρκετινγκ και πώς να τα αποφύγετε!

7 λάθη στο οδοντιατρικό μάρκετινγκ και πώς να τα αποφύγετε!

Ως οδοντίατροι, αντιμετωπίζετε προκλήσεις που δεν σας είναι οικείες καθώς διευθύνετε και προωθείτε το οδοντιατρείο σας. Αντιμετωπίζετε αυξημένο ανταγωνισμό (τόσο στον τόπο σας όσο και στο εξωτερικό), μια πληθώρα οδοντιάτρων, συνεχώς αυξανόμενα κόστη στη λειτουργία του οδοντιατρείου, καθώς και ασθενείς που είναι πλέον εξοικειωμένοι με την έννοια του μάρκετινγκ. Και στην κορυφή όλων αυτών, οι πιθανοί ασθενείς σας γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί σχετικά με το πού θα πάνε για οδοντιατρική θεραπεία, με πολλούς από αυτούς να προτιμούν το εξωτερικό.
Προκειμένου να επιτύχετε, είναι απαραίτητο να χτίσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους ασθενείς.

Εδώ θα βρείτε τα 7 συχνότερα λάθη στο μάρκετινγκ που κάνουν οι οδοντίατροι και που τους εμποδίζουν να προωθήσουν σωστά τα οδοντιατρεία τους.

#1: Δε γνωριζετε και δεν καταγραφετε τους αριθμους

Ένα από τα συνηθισμένα λάθη που συναντώ είναι ότι πολλά οδοντιατρεία δεν παρακολουθούν τους αριθμούς τους. Υπάρχει ένα ρητό που λέει “Αν αποτύχεις να σχεδιάσεις, τότε σχεδιάζεις να αποτύχεις.” Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε όλες τις μετρήσεις στην επιχείρησή σας, και οι δαπάνες για το μάρκετινγκ δεν αποτελούν εξαίρεση.
Οι πιο σημαντικοί αριθμοί που πρέπει να γνωρίζετε και να παρακολουθείτε είναι:

  1. Απόδοση του μάρκετινγκ.
  2. Νέοι ασθενείς.
  3. Απώλειες ασθενών.
  4. Εκτίμηση κατά μέσο όρο της διάρκειας ζωής ενός ασθενή.

#2: Δε γνωριζετε τον ιδανικο ασθενη σας

Ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους οποιασδήποτε εκστρατείας μάρκετινγκ είναι να γνωρίζετε ποιος είναι ο ιδανικός ασθενής σας. Πολλά οδοντιατρεία κάνουν το λάθος να μην το προσδιορίζουν αυτό λόγω της ανυπομονησίας τους να προχωρήσουν με την κύρια εκστρατεία μάρκετινγκ.

Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να σταματήσετε για να σκεφτείτε που θα απευθύνετε το μάρκετινγκ, τι θέλει η ομάδα των ασθενών σας, τι προβλήματα έχουν και ποιες λύσεις χρειάζονται. Μόλις γνωρίζετε τις απαντήσεις σε αυτά, τότε μπορείτε να καθορίσετε τον καλύτερο τρόπο για να τις επικοινωνήσετε.

#3: Επιθυμειτε τη μαγικη συνταγη

Η προώθηση του οδοντιατρείου σας και η προσέλκυση ασθενών που θα σας είναι πιστοί και θα σας συστήσουν και σε άλλους δεν είναι κάτι εύκολο. Οι περισσότερες εταιρίες μάρκετινγκ θα σας πουλήσουν τη “μαγική συνταγή”, ώσπου στο τέλος θα απογοητευτείτε. Χρειάζεται υπομονή γιατί το online μάρκετινγκ εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς και χρειάζεται πολλή προσοχή και καλή στρατηγική για να συμβαδίσετε.

#4: Δοκιμαζετε πολλες και διαφορετικες στρατηγικες μάρκετινγκ

Το να δοκιμάζετε μία στρατηγική μάρκετινγκ για ένα ή δύο μήνες και μετά να πηγαίνετε σε μία άλλη και να κάνετε το ίδιο δε λειτουργεί. Το μαρκετινγκ απαιτεί ένα είδος σταθερότητας καθώς έχει αποδειχθεί ότι οι ασθενείς χρειάζονται από 6 έως 11 επαναλήψεις ενός μηνύματος προτού ενεργήσουν.

#5: Αναβλητικοτητα

Είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να γίνουν σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ, όπως ανανέωση ιστοσελίδας και social media, που μπορεί να σας μπερδεύουν τόσο ώστε τελικά να χρονοτριβείτε και να μην κάνετε τίποτα.

#6: Τα κανετε ολα μονοι σας

Υπάρχει τόσος ανταγωνισμός στον κόσμο του μαρκετινγκ που για να επιβιώσετε θα πρέπει να μπορείτε να συμβαδίζετε με τις εξελίξεις. Αυτό δεν μπορείτε να το κάνετε τελείως μόνοι.

#7: Δεν παιρνετε τις σωστες συμβουλες

Πολλές φορές οι οδοντίατροι ξοδεύουν τα χρήματα και το χρόνο τους σε λάθος συμβουλές. Χρειάζεστε ανθρώπους που εκτός από τις στρατηγικές μακρετινγκ να καταλαβαίνουν και τους τρόπους που λειτουργεί η οδοντιατρική.
Πηγή: http://www.dental-tribune.com/articles/specialities/practice_management/30959_seven_dental_marketing_mistakes_and_how_to_avoid_them.html

(Visited 59 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close