Written by 2:14 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

7 χαρακτηριστικά που δεν απαιτούν ιδιαίτερο ταλέντο

7 χαρακτηριστικά που δεν απαιτούν ιδιαίτερο ταλέντο

Ζούμε σε έναν κόσμο αναζήτησης ταλέντων. Έχουμε παραδείγματα ταλέντων στον αθλητικό κόσμο, τον τομέα ψυχαγωγίας και τον κόσμο των επιχειρήσεων. Οπότε, είναι λογικό να ψάχνετε για το “επόμενο θαύμα στον τομέα της Οδοντιατρικής” όταν αναζητάτε να προσλάβετε καινούριους ανθρώπους στο οδοντιατρείο σας. Κάπου θα πρέπει να βρίσκεται, σωστά; Τι θα λέγατε, λοιπόν, αν σας έλεγα ότι ενώ αναζητάτε το ταλέντο για την ομάδα σας, μπορεί ταυτόχρονα να παραβλέπετε κάποια χαρακτηριστικά που δεν είναι αποτέλεσμα ταλέντου αλλά είναι πολύ πιο σημαντικά για την επιτυχία του οδοντιατρείου σας;

7 χαρακτηριστικα που δεν απαιτουν ιδιαιτερο ταλέντο

#1: Χρονικη Συνεπεια

Ας είμαστε ειλικρινής. Το μόνο ταλέντο που χρειάζεται εδώ είναι να θέσει κανείς ένα χρονοδιάγραμμα και να είναι συνεπής ως προς αυτό. Όταν ένας υπάλληλος έρχεται στην ώρα του, αποδεικνύει ότι σέβεται εσάς, την ομάδα και τους ασθενείς σας.

#2: Εργασιακη Δεοντολογια

Αυτοί οι άνθρωποι σέβονται τους κανόνες και τηρούν ένα σύνολο ηθικών αρχών. Το ταλέντο δεν έχει αξία αν δε συνοδεύεται από ισχυρή εργασιακή δεοντολογία. Ένας άνθρωπος με ηθική παίρνει πρωτοβουλίες, θέλει να κάνει σωστά την εργασία του και δεν χρειάζεται μπέιμπι-σίτερ.

#3: Προσπαθεια

Όπως συμβαίνει και στον αθλητικό κόσμο, αν οι ταλαντούχοι αθλητές δεν προσπαθήσουν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης και του αγώνα, θα ηττηθούν από κάποιον που μπορεί να είναι λιγότερο έμπειρος, αλλά περισσότερο αποφασισμένος. Αν τα μέλη της ομάδας σας δεν δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό, τότε θα χρειαστεί να αναλάβετε εσείς για να διατηρήσετε την ομαλή λειτουργία.

#4: Σταση

Μερικές φορές οι πιο έξυπνοι και ταλαντούχοι άνθρωποι σε μια εργασία έχουν τη χειρότερη στάση. Είχατε ποτέ κάποιον υπάλληλο που πίστευε ότι είναι “πολύ καλός” για να βρίσκεται σε αυτή τη θέση; Στο σημερινό κόσμο, όπου τα οδοντιατρεία είναι επικεντρωμένα στους ασθενείς, ένας υπάλληλος με άσχημη στάση είναι η χειρότερη επιλογή.

#5: Παθος

Σε τελική ανάλυση, το πάθος είναι αυτό που οδηγεί τους υπαλλήλους να δεσμεύονται ως προς το αντικείμενο εργασίας τους. Οι άνθρωποι με πάθος ξέρουν τους στόχους τους, οπότε όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.

#6: Προθυμια για καθοδηγηση

Κάθε μεγάλος αθλητής είχε πάντα την καθοδήγηση ενός έμπειρου προπονητή- κάποιους που του παρείχε κατεύθυνση, έμπνευση και το αίσθημα της ευθύνης. Οι καλύτεροι αθλητές είναι εκείνοι που αυτό το σέβονται και το αποδέχονται. Το ίδιο ισχύει και για τα μέλη της ομάδας σας. Γνωρίζουν πώς να ακούνε και να δέχονται την εποικοδομητική κριτική. Έχουν αναπτυξιακό προσανατολισμό και μαθαίνουν από τα λάθη τους. Αυτή η στάση δεν απαιτεί κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο.

#7: Προθυμια για παραπανω πραγματα

Αν μια επιχείρηση λειτουργεί με μέτρια ποιότητα, θα είναι πάντα μέτριας ποιότητας. Για να βγείτε από αυτήν  την αδιέξοδη νοοτροπία, θα πρέπει να έχετε μια ομάδα που είναι πρόθυμη να κάνει παραπάνω πράγματα. Αυτοί οι άνθρωποι είναι η διαφορά μεταξύ επιτυχημένων και μη οδοντιατρείων, οι οποίοι θα πάνε και ένα μέτρο παραπέρα για τους ασθενείς σας.
Πηγή: http://www.drbicuspid.com/index.aspx?sec=wom&pag=dis&ItemID=321078

(Visited 95 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close