Written by 4:54 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

5 βήματα για να χτίσετε το brand της πρακτικής σας

brand οδοντιατρείου - www.dentalalert.gr

Ως οδοντίατρος έρχεστε συχνά σε επαφή με τους ασθενείς και την κοινότητα στην οποία ανήκετε, το οποίο σας καθιστά ως ένα από τα δημόσια πρόσωπα και φυσικά στόχο διαδικτυακής και όχι συζήτησης.
Ο τρόπος με τον οποίο θα συζητήσουν για εσάς οι ασθενείς, θετικός ή αρνητικός, μπορεί να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από εσάς και την ομάδα σας. Στην ουσία ένα μεγάλο μέρος της γνώμης τους διαμορφώνεται από το πώς εσείς παρουσιάζετε τον εαυτό σας και την εργασία σας – καθώς και το εάν συμφωνούν ότι πράγματι ανταποκρίνεστε σε αυτές τις προσδοκίες.

Αυτό είναι ο λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη του brand σας καθώς και του τρόπου που θα το επικοινωνείτε είναι το κλειδί. Είναι σημαντικό να μεταφέρετε αυτό το οποίο σας καθιστά διαφορετικούς και πολύτιμους για τους ασθενείς σας. Ο τρόπος που παρουσιάζετε το brand σας καθορίζει τη συζήτηση γύρω από εσάς και αναδεικνύει τα δυνατά σας σημεία στους ασθενείς σας.

To brand είναι ο καλύτερος φίλος σας και σας βοηθά στη διαχείριση και διατήρηση της εργασίας σας και της δημόσιας εικόνας σας. Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε μερικές συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο brand.

1. Βρειτε τι κανει την εργασια σας ξεχωριστη και προωθηστε το

Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε μοναδικό για εσάς και το οδοντιατρείο σας, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, των ωρών λειτουργίας, της αποτελεσματικότητας του προσωπικού σας, της εμπειρίας σας, καθώς και των προσφορών όσον αφορά στη στοματική φροντίδα.

2. Προσδιοριστε τις αναγκες της αγορας

Εξετάστε την αγορά στην οποία ανήκετε ώστε να βεβαιωθείτε ότι έχετε εντοπίσει μία πρόταση μοναδικής αξίας που θα έχει απήχηση στους ασθενείς σας και την κοινότητα γενικότερα. Είναι κριτικής σημασίας να διαφοροποιηθείτε από άλλους επαγγελματίες οι οποίοι προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες στην ίδια περιοχή.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναπτύξει ένα μοναδικό brand και σκεφτείτε το ενδεχόμενο να εστιάσετε σε περιοχές όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε συγκεκριμένες υπηρεσίες αλλά λίγε επιλογές διαθέσιμες στους ασθενείς.

3. Δημιουργηστε μια δηλωση για την αποστολη σας

Αφού κατανοήσετε την αγορά και έχετε προσδιορίσει το πώς εσείς και η ομάδα σας ξεχωρίζετε, γράψτε μία δήλωση για την αποστολή σας που θα τη δώσετε στο προσωπικό σας. Αυτή η δήλωση θα πρέπει να αντιπροσωπεύει αυτά που ο καθένας εργάζεται για να εκπληρώσει κάθε μέρα, ένα μάντρα που θα βοηθά στη λήψη αποφάσεων και την ιεράρχηση προτεραιοτήτων.
Πρόκειται για μία κατευθυντήρια γραμμή για το πώς περιμένετε να λειτουργήσετε. Όλες οι μεγάλες αλλαγές στο οδοντιατρείο σας, οι νέες υπηρεσίες, οι τοποθεσίες ή η ανάπτυξη, θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τη δήλωση της αποστολής σας για τη βέλτιστη απόδοση της πρακτικής σας.

4. Χτιστε μια εκστρατεια μαρκετινγκ

Είναι ώρα να επικοινωνήσετε τη δήλωση για την αποστολή σας στους ασθενείς και την κοινότητά σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με emails,  απευθείας, μέσω των υπενθυμίσεων των ραντεβού, με ενημερωτικά δελτία, ή και μηνύματα όταν κάποιος βρίσκεται σε τηλεφωνική αναμονή. Μία εκστρατεία δε χρειάζεται να είναι μεγάλη για να αποδώσει. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας επιβεβαιώνει την ποιότητα φροντίδας που λαμβάνουν οι ασθενείς σας όταν επισκέπτονται το οδοντιατρείο σας.

5. Μετρηστε τα αποτελεσματα σας

Όπως με κάθε έργο ή αλλαγή, μετρήστε τα αποτελέσματα σας πριν και μετά την εκστρατεία μάρκετινγκ. Τα στοιχεία προς εξέταση περιλαμβάνουν το αν αυξήθηκε ο αριθμός των νέων ασθενών, το αν μειώθηκε ο αριθμός των ασθενών που φεύγουν από το οδοντιατρείο σας, τα επίπεδα ικανοποίησης των ασθενών σας, και το τι συζητούν διαδικτυακά για εσάς. Το branding είναι μία μακροπρόθεσμη διαδικασία, κι έτσι να περιμένετε ότι θα δείτε αλλαγές σε μακροπρόθεσμη βάση.
Το brand σας χρειάζεται να παρουσιάζεται σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους ασθενείς σας, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και στο μάρκετινγκ. Το να έχετε ένα ισχυρό brand επικοινωνεί στους ασθενείς σας την αξία σας.

(Visited 15 times, 1 visits today)

Last modified: June 1, 2016

Close