Written by 11:07 am Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

4 τρόποι για να οδηγήσετε τους ασθενείς στο “Ναι!”

4 τρόποι για να οδηγήσετε τους ασθενείς στο "Ναι!"

Εδώ θα βρείτε 4 τρόπους για να αποδεχθούν οι ασθενείς σας το σχέδιο θεραπείας που τους προτείνετε.

4 τροποι για να οδηγησετε τους ασθενείς στο “Ναι!”

Χρησιμοποιηστε ψηφιακη φωτογραφια

Η ψηφιακή φωτογραφία προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία στους οδοντιάτρους να εκπαιδεύσουν τους ασθενείς σχετικά με την τρέχουσα οδοντιατρική τους κατάσταση και να τους ανοίξουν την πόρτα στις επιλογές που τους προσφέρονται μέσω της σύγχρονης οδοντιατρικής.
Η χρήση της φωτογραφίας επιτρέπει στους ασθενείς να βλέπουν το στόμα τους με τρόπους που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν. Η φωτογραφία παίζει σημαντικό ρόλο στους ασθενείς που καταλαβαίνουν την οδοντιατρική τους κατάσταση και ζητούν βοήθεια. Όταν οι ασθενείς μπορούν να δουν την κατάστασή τους από πρώτο χέρι, οι περιπτώσεις των ακυρώσεων σε ραντεβού μειώνονται σημαντικά.

Υπερβειτε τις προσδοκιες των ασθενων

Ως οδοντίατροι, συχνά ακούμε τους νέους ασθενείς να μας λένε, “Φοβάμαι τον οδοντίατρο.” Σε σχεδόν κάθε περίπτωση από αυτές, η εμπειρία του ασθενούς με έναν οδοντίατρο ήταν δυσάρεστη.
Εάν θέλουμε να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση, πρέπει όχι μόνο να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των ασθενών αλλά και να τις υπερβούμε.

  1. Όταν η εμπειρία των ασθενών δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, απογοητεύονται, φεύγουν και το λένε και σε άλλους.
  2. Όταν η εμπειρία των ασθενών ταιριάζει με τις προσδοκίες τους, είναι ικανοποιημένοι και μπορεί ή όχι να προχωρήσουν με τη θεραπεία.
  3. Όταν η εμπειρία των ασθενών ξεπερνά τις προσδοκίες τους, είναι ευχαριστημένοι, προχωρούν με τη θεραπεία και το λένε σε άλλους.

Να ειστε διαθεσιμοι

Αυτό μπορεί να είναι ένα δύσκολο θέμα για πολλούς από εμάς, αλλά θα πρέπει να εξετάσουμε την επέκταση των ωρών ή το άνοιγμα του οδοντιατρείου μας σε ημέρες που δεν υπάρχουν άλλα οδοντιατρεία ανοιχτά. Πολλοί από τους ασθενεις μας θέλουν να προγραμματίσουν ραντεβού το βράδυ μετά την εργασία τους ή τις Παρασκευές ή τα Σάββατα.

Εάν οι ασθενείς περιορίζονται στον προγραμματισμό των ραντεβού τους είναι πολύ πιθανό να σταματήσουν τη θεραπεία.

“Συναντηστε” τους ασθενεις σας εκει που βρισκονται

Αυτό δεν σημαίνει να πηγαίνετε στα σπίτια των ασθενών για την οδοντιατρική θεραπεία! Αντ’αυτού σημαίνει να φροντίζετε να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες συνθήκες στη ζωή των ασθενών σας.
Χρειάζεται να κατανοήσετε ότι το ιδανικό σχέδιο θεραπείας μπορεί να μην ταιριάζει με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, τη συναισθηματική κατάσταση ή τους χρονικούς περιορισμούς των ασθενών. Δεν προτείνω να κάνουμε κάτι λιγότερο ως γιατροί, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται να παρουσιάσουμε σταδιακά αυτό το σχέδιο.
Ενημερώστε τους ασθενείς εάν υπάρχουν άλλες ανησυχίες που σχετίζονται με τη θεραπεία τους και υπογραμμίστε τη σημασία της διατήρησης της καλής στοματικής υγείας. Με την εστίαση στις άμεσες επιθυμίες ή τις ανάγκες των ασθενών, μπορούμε να αναπτύξουμε εμπιστοσύνη και καλύτερες σχέσεις μαζί τους. Τις περισσότερες φορές, θα μας καλέσουν για την θεραπεία όταν αλλάζουν οι συνθήκες ζωής τους.
Πηγή: http://www.dentistryiq.com/articles/2017/07/4-keys-for-getting-dental-patients-to-yes.html

(Visited 8 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close