Οι 4 κανόνες για τις παραπομπές των ασθενών!

0
976
Οι 4 κανόνες για τις παραπομπές των ασθενών!

Όλοι οι οδοντίατροι θέλουν να έχουν ασθενείς που θα πουν έναν καλό λόγο και θα παραπέμψουν και άλλους για οδοντιατρική περίθαλψη. Δυστυχώς όμως, πολλά οδοντιατρεία δεν έχουν ένα καλό και σταθερό πρόγραμμα για να εξασφαλίσουν τις πολυπόθητες συστάσεις.4

Οι 4 κανονες για τις παραπομπες των ασθενων!

Ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξασφάλισης συστάσεων έχει δύο βασικά στοιχεία:

  1. Τραβάει την προσοχή των ασθενών.
  2. Τους δίνει καλούς λόγους για να παραπέμψουν άλλους.

Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε 4 κανόνες μάρκετινγκ, οι οποίοι θα σας εξασφαλίσουν έναν καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο για να αποκτήσετε περισσότερες και καλύτερες παραπομπές.

Κανονας #1: Καντε τη διαδικασια παραπομπης ευκολη

Είναι σημαντικό να πείτε στους ασθενείς σας ότι εκτιμάτε το γεγονός ότι σας συστήνουν και σε άλλους, όπως επίσης είναι σημαντικό και να τους το ζητήσετε. Ωστόσο, ακόμη πιο σημαντικό είναι να τους καθοδηγήσετε σε αυτήν τη διαδικασία.

Προτείνουμε να έχετε έναν σύνδεσμο στο newsletter σας. Αυτός ο σύνδεσμος μπορεί να οδηγεί στην ιστοσελίδα σας ή σε κάποια φόρμα επικοινωνίας, όπου οι ασθενείς θα μπορούν εύκολα να σας παραπέμψουν άλλους.

Κανονας #2: Δωστε στους ασθενεις σας το κινητρο

Φυσικά είναι πολλοί οι ασθενείς που θα σας συστήσουν σε άλλους επειδή σας εμπιστεύονται. Και αυτός είναι ο πιο σημαντικός λόγος.

Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι πολλά οδοντιατρεία που επωφελούνται περισσότερο από τις συστάσεις των ασθενών είναι εκείνα που προσφέρουν κίνητρα. Τα κίνητρα αυτά μπορεί να είναι κάποια δώρα όπως εισιτήρια για εστιατόρια, ή κάποια έκπτωση σε υπηρεσίες.

Κανονας #3: Προωθειτε συνεχως τη διαδικασια

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, δεν είναι αρκετό να έχετε μόνο μια εύκολη διαδικασία παραπομπής ή να το λέτε στους ασθενείς σας μία-δυο φορές όταν βρίσκονται στο ιατρείο σας. Για να επωφεληθείτε πραγματικά, θα πρέπει να το υπενθυμίζετε τακτικά στους ασθενείς σας και να τους προσφέρετε συνεχώς κίνητρα.

Κανονας #4: Πειτε “Ευχαριστω”

Ενώ ένα δώρο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ώστε να ενθαρρύνετε τους ασθενείς να σας στείλουν κι άλλους, να θυμάστε να εκφράζετε πάντα και την ευγνωμοσύνη σας. Πολλοί οδοντίατροι στέλνουν τα παραδοσιακά ευχαριστήρια σημειώματα ή κάνουν τηλεφωνικές κλήσεις προσωπικά.

Πηγή: http://www.dentistrytoday.com/news/todays-dental-news/item/1597-the-four-rules-of-patient-referrals

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.