Written by 3:47 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

3 συμβουλές για να πείσετε τους ασθενείς να βάλουν εμφύτευμα

3 συμβουλές για να πείσετε τους ασθενείς να βάλουν εμφύτευμα

Έχουμε ξοδέψει χιλιάδες δολάρια και αμέτρητες ώρες σε ξενοδοχεία, ταξίδια και εκπαίδευση. Ακόμη περισσότερα ξοδέψαμε για εξοπλισμό και εργαλεία. Έχουμε επενδύσει και δεσμευτεί πλήρως με την οδοντιατρική των εμφυτευμάτων .Ωστόσο, όλοι είχαμε την πρώτη εμπειρία της ημέρας της αναμέτρησης με τους ασθενείς.
Κάναμε μία ανώδυνη και χωρίς τραυματισμό εξαγωγή του δεύτερου προγομφίου. Τοποθετήσαμε το εμφύτευμα ακολουθώντας όλα τα κατάλληλα πρωτόκολλα. Καθώς κλείναμε το ράμμα, σκεφτόμαστε ότι πολύ πιθανό να μην υπάρχει άλλη τόσο καλή τοποθέτηση εμφυτεύματος στην ιστορία της οδοντιατρικής.
Σηκώνουμε τον ασθενή και τον/την πληροφορούμε πόσο άψογα έχει γίνει η διαδικασία και ότι είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι το εμφύτευμα θα ενσωματωθεί σωστά. Αλλά στη συνέχεια ακούμε την ερώτηση “Που είναι το δόντι μου;”
Πολύ συχνά ξεχνάμε τι ζητάει ο ασθενής. Αμέσως μόλις πιστεύουμε ότι εκπέμπουμε όλοι στο ίδιο μήκος κύματος, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ξεχάσει να εξετάσουμε αν όλοι ακολουθούμε τον ίδιο τρόπο σκέψης.
Ευτυχώς, τα ακόλουθα απλά τρία βήματα θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις περιπτώσεις αποδοχής του εμφυτεύματος και την ικανοποίηση των ασθενών.

Εκπαιδευστε τους ασθενείς σχετικα με το εμφυτευμα

Αυξήστε τις γνώσεις των ασθενών σχετικά με τις επιλογές τους όσον αφορά στα εμφυτεύματα. Αυτό μπορεί να γίνει με έναν απλό διάλογο. Ωστόσο, η λήψη αποφάσεων ανάλογα με το αν ένας ασθενής μπορεί να ανταποκριθεί οικονομικά είναι αντιπαραγωγική.
Είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε όλη σας την ομάδα ώστε να γνωρίζει τα πάντα για τα εμφυτεύματα. Κάθε ένας που προσλαμβάνετε πρέπει να είναι σε θέση να παρέχει με συνέπεια τουλάχιστον τρεις λόγους για τους οποίους ένα εμφύτευμα είναι καλύτερο από μία γέφυρα.
Επίσης, τοποθετήστε εικόνες στο οδοντιατρείο σας έτσι ώστε το θέμα να μπορεί να τίθεται εύκολα στους ασθενείς και την ομάδα σας. Σύντομα βίντεο ενός ή δύο λεπτών για διάφορα θέματα που αφορούν στα οδοντιατρικά εμφυτεύματα είναι διαθέσιμα από πολλές πηγές.
Προκειμένου να προσελκύσετε νέους ασθενείς, χρησιμοποιείστε τα social media, ιστοσελίδες, σεμινάρια και διαφήμιση.

Οριστε εναν συντονιστη

Ένα ενιαίο σημείο επαφής απλοποιεί την επικοινωνία και την ικανοποίηση των ασθενών. Ενώ ο συντονιστής κατευθύνει κάθε βήμα, όλο το προσωπικό εργάζεται ώστε να παρέχει μία καλή εμπειρία στη θεραπεία από την πρώτη τηλεφωνική κλήση.
Οι ασθενείς θα κατανοήσουν καλύτερα τα πλαίσια της διαδικασίας και του χρόνου, βοηθώντας να αποφευχθούν καταστάσεις όπως αυτή που περιγράφεται παραπάνω.

Προετοιμαστειτε για τα παντα

Είναι σύνηθες να αισθάνεστε ότι αν έχετε τα προσόντα για να εκτελέσετε μία εργασία, οι ασθενείς θα πρέπει με κάποιον τρόπο να το αποδέχονται αμέσως. Αυτό βρίσκεται πολύ μακριά από την αλήθεια. Τα παρακάτω στοιχεία συχνά παραβλέπονται ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται σε προτεραιότητα.

  1. Αναπτύξτε ένα σχέδιο που θα περιλαμβάνει τις τηλεφωνικές κλήσεις, την προσέλευση του ασθενούς, την ξενάγηση, τις συμβουλές, τα οικονομικά, τη θεραπεία, τη μετεγχειρητική φροντίδα, και τη συνεχή φροντίδα.
  2. Έχετε 30 ή περισσότερα διαθέσιμα εμφυτεύματα στο οδοντιατρείο σας.
  3. Ορίστε μία συνολική τιμή. Το κόστος ενός εμφυτεύματος μπορεί να προκαλέσει σύγχυση.
  4. Ενημερωθείτε για το πώς μπορείτε να επισπεύσετε τη διαδικασία.

Η επιτυχία στην οδοντιατρική των εμφυτευμάτων απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Με την εφαρμογή αυτών των τριών βημάτων, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι ασθενείς σας θα μείνουν ικανοποιημένοι καθ’όλην τη διάρκεια της θεραπείας.
Πηγή: http://www.drbicuspid.com/index.aspx?sec=wom&pag=dis&ItemID=320226
 

(Visited 24 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close