3 συμβουλές για να αποφύγετε την αρνητική κριτική στο Ίντερνετ

0
410
3 συμβουλές για να αποφύγετε την αρνητική κριτική στο Ίντερνετ

Πότε ήταν η τελευταία φορά που βρεθήκατε αντιμέτωποι με έναν δυσαρεστημένο ασθενή; Την προηγούμενη εβδομάδα; Τον προηγούμενο μήνα; Κάθε οδοντίατρος έχει αντιμετωπίσει έναν δύσκολο ασθενή σε κάποια φάση της καριέρας του. Ενώ μία τέτοια κατάσταση είναι άβολη, ο κλήρος πέφτει στους οδοντιάτρους και εκείνοι πρέπει να προσπαθήσουν να επιλύσουν την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Τα καλά νέα είναι τα εξής: σύμφωνα με μία μελέτη του 2016, το 96% των αρνητικών κριτικών των ασθενών προκύπτει από την ποιότητα εξυπηρέτησης και όχι από κλινικά λάθη.

Η κριτική είναι συχνά υποκειμενική, δεν είναι αντικειμενική και αν ο ασθενής δεν έχει μία υπάρχουσα σχέση με τον οδοντίατρο ή την ομάδα του, τότε είναι πιθανό η δυσπιστία να βρίσκεται στην καρδιά του θέματος, και όχι ένα οποιοδήποτε κλινικό “παραστράτημα.”

Αν και δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγετε εντελώς μία αρνητική κριτική από έναν δυσαρεστημένο ασθενή, υπάρχουν μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να διατηρήσετε μία θετική ατμόσφαιρα στο οδοντιατρείο σας.

3 Συμβουλες για να αποφυγετε την κακη κριτική στο Ιντερνετ

Εκπληξη και απολαυση

Ενώ οι περισσότεροι ασθενείς δεν ανυπομονούν να πάνε στον οδοντίατρο, είναι σίγουρα δυνατό να τους αλλάξετε τις αντιλήψεις και εδώ θα βρείτε το πώς: να υπερβαίνετε τις προσδοκίες τους σε κάθε ευκαιρία. Κρατήστε τα ραντεβού στην ώρα τους, αξιοποιείστε την τεχνολογία τόσο στην κλινική όσο και στην υποδοχή, διατηρείστε ένα καθαρό χώρο και ένα φιλικό προσωπικό.

Η ενίσχυση της εμπειρίας του κάθε ασθενή βοηθά στο να χτιστεί μία σχέση που βασίζεται στο σεβασμό, την πίστη και την εμπιστοσύνη, έτσι όταν κάτι πάει στραβά μία φορά, ο ασθενής θα το γνωρίζει ότι αυτό αποτελεί μία εξαίρεση και όχι το γενικό κανόνα. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανότερο να προσπεράσει το λάθος.

Ενημερωση πριν τη θεραπεια

Οι ασθενείς είναι αρκετά νευρικοί όταν μπαίνουν σε ένα οδοντιατρείο και ακόμη περισσότερο όταν υποβάλλονται σε εκτεταμένη εξέταση. Σκεφθείτε πώς θα αισθανθούν, λοιπόν, αν ακούσουν από έναν άλλον οδοντίατρο ότι η εργασία που έκαναν ήταν περιττή.

Δυστυχώς, τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν και γι’αυτό είναι σημαντικό να οικοδομείται η σχέση γιατρού-ασθενή σε κάθε ευκαιρία, συμπεριλαμβανομένων των συζητήσεων για τα οικονομικά.

Οδηγήστε τους ασθενείς σε ένα ιδιωτικό δωμάτιο προκειμένου να συζητήσετε ευαίσθητα θέματα όπως είναι τα οικονομικά. Περιγράψτε το κόστος της θεραπείας και προσφέρετε εναλλακτικές λύσεις πληρωμής. Το σημαντικό είναι να ακούσετε τι έχουν να σας πουν και οι ασθενείς και να ανακουφίσετε τις ανησυχίες τους.

Να εχετε διπλα σας τους σωστους ανθρωπους

Ένα από τα βασικά συστατικά της λειτουργίας ενός οδοντιατρείου είναι η πρόσληψη του σωστού προσωπικού και επίσης οι ισχυρές ηγετικές ικανότητες που βοηθούν τους οδοντιάτρους να αποφασίσουν ποιοι άνθρωποι είναι σωστοί για την ομάδα τους και ποιοι όχι.

Το προσωπικό σας πρέπει να είναι φιλικό και ευχάριστο και να ξέρει πώς να διαχειρίζεται δύσκολες καταστάσεις.

Πηγή: http://www.dentalproductsreport.com/dental/article/3-tips-tackling-negative-online-reviews-your-dental-practice?page=0,0

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.