Written by 11:41 am Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

3 πράγματα που οι οδοντίατροι μπορούν να μάθουν από τις μεγάλες εταιρίες

3 πράγματα που οι οδοντίατροι μπορούν να μάθουν από τις μεγάλες εταιρίες

Η υιοθέτηση στρατηγικών από τις μεγαλύτερες εταιρίες θα μπορούσαν να ωφελήσουν σε μεγάλο βαθμό τα οδοντιατρεία.
Ως ιδοκτήτης ιδιωτικού οδοντιατρείου, μπορεί να νομίζετε ότι δεν μπορείτε να μάθετε και πολλά από τη λίστα με τις πιο θαυμαστές εταιρίες του κόσμου για το 2015 του Fortune.
Εξάλλου αυτές οι εταιρίες είναι μεγάλες – πολύ μεγάλες. Οπότε πώς μπορεί κάτι που γίνεται από αυτές να σχετίζεται με ένα μικρό οδοντιατρείο;
Στην πραγματικότητα – με πολύ λίγες εξαιρέσεις – αυτές οι εταιρίες κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας λόγω της έμφασης που δίνουν στην εκπαίδευση των ανθρώπων τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι καταναλωτές βρίσκουν συνοχή, και αυτό είναι το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης.
Εάν εφαρμοστεί σωστά, η εκπαίδευση παρέχει μία σταθερή, δοκιμασμένη κατευθυντήρια γραμμή που ακολουθούν οι υπάλληλοι ώστε να είναι εγγυημένο το αποτέλεσμα. Τα αποτελέσματα που περιμένει ένας οδοντίατρος με ιδιωτικό οδοντιατρείο είναι αύξηση στους νέους ασθενείς, ικανοποίηση των ήδη υπάρχοντων ασθενών και σημαντική ανάπτυξη της παραγωγικότητας.
Τα παρακάτω παραδείγματα από τους ηγέτες των μεγάλων επιχειρήσεων θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας.

Τι μπορειτε να μαθετε απο την Apple: Επαναπροσδιορισμος της εμπειριας.

Το κατάστημα της Apple έχει επαναπροσδιορίσει ολοκληρωτικά την εμπειρία των πελατών. Με το που περνά την πόρτα, κάθε πελάτης καλωσορίζεται από έναν εργαζόμενο ο οποίος είναι φιλικός και προσηλωμένος στην εξυπηρέτηση.
Κάθε μέλος της ομάδας Apple έχει εκπαιδευτεί ως προς το πως να διαχειρίζεται τις τεχνικές ερωτήσεις ενός εξαιρετικά ταραγμένου πελάτη. Γνωρίζει επίσης ότι ο τρόπος που ένας πελάτης ολοκληρώνει μία συναλλαγή επηρεάζει σημαντικά το brand, την πιθανότητα να γίνει ένας τακτικός πελάτης καθώς και το αν θα συστήσει το brand σε άλλους.
Αυτό συμβαίνει και με τους ασθενείς στο οδοντιατρείο σας. Χαρούμενοι και ενημερωμένοι υπάλληλοι οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι να προσφέρουν μία εξυπηρέτηση που δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο οδοντιατρείο θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επιστροφή των ασθενών καθώς και θα ενισχύσουν το κίνητρο τους να σας συστήσουν σε άλλους.
Ακριβώς όπως η Apple θυμίζει στους υπαλλήλους της ότι “εμπλουτίζουν ζωές” και δεν πουλούν απλά ηλεκτρονικά, έτσι κι εσείς θυμίστε στους υπαλλήλους ότι “εμπλουτίζουν τα χαμόγελα και τις ζωές των ασθενών.”

Τι μπορειτε να μαθετε απο τα Starbucks: Η προσεγγιση των εταιρικων σχεσεων.

Τα Starbucks έχουν υιοθετήσει μια “προσέγγιση εταιρικής σχέσης” με βάση το επιχειρηματικό μοντέλο που λέει: “Φερθείτε στους υπαλληλους όπως στους συνεργάτες, και εκείνοι θα φερθούν ανάλογα.”
Από τη σκοπιά των ηγετών των Starbucks, η ισχυρή σύνδεση πίστης που η εταιρία έχει με τους πελάτες της συνδέεται άμεσα με τον τρόπο που οι ηγέτες της σχετίζονται με τα μέλη της ομάδας.
Αισθάνονται οι υπάλληλοί σας ως συνεργάτες στο οδοντιατρείο σας; Καταλαβαίνουν το όραμα σας για το οδοντιατρείο; Αγαπούν την εξυπηρέτηση των νέων ασθενών;
Οι ηγέτες των Starbucks γνωρίζουν ότι όταν οι υπάλληλοι αισθάνονται ως συνέταιροι τότε οι ασθενείς θα ξανάρθουν και η παραγωγικότητα θα αυξηθεί.

Τι μπορειτε να μαθετε απο τη Disney: Η ποιοτητα ειναι το κλειδι.

Η εταιρία Walt Disney συνεχώς υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών μέσα από ένα εξαιρετικό πάθος για τη λεπτομέρεια. Στη Disney μαθαίνουν και σε άλλους ηγέτες επιχειρήσεων πώς να προσέχουν τις λεπτομέρειες ως στρατηγική για να διαφοροποιήσουν τις εταιρίες τους.
Το ίδιο “μάτι για τη λεπτομέρεια” χρειάζεται και το οδοντιατρείο σας ώστε να επιτυχγάνεται μία καλή εντύπωση από τους νέους ασθενείς. Από τους χώρους υποδοχής, και τον εξοπλισμό μέχρι την οδοντιατρική καρέκλα η λεπτομέρεια μετράει!
Οι ηγέτες της Disney γνωρίζουν ότι η ποιότητα έχει αποτέλεσμα πιστούς πελάτες!
Πηγή: https://www.dentalproductsreport.com/dental/article/3-things-dentists-can-learn-big-non-dental-corporations?page=0,0

(Visited 9 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close