Written by 2:56 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

10 ψέμματα που λένε οι οδοντίατροι στους εαυτούς τους για τους νέους ασθενείς!

10 ψέμματα που λένε οι οδοντίατροι στους εαυτούς τους για τους νέους ασθενείς!

Το οδοντιατρείο σου χρειάζεται νέους ασθενείς για να είναι επιτυχημένο. Στην πραγματικότητα, η αύξηση των νέων ασθενών επιφέρει όχι μόνο την επιτυχία, αλλά και άλλες πολλές αλλαγές στο οδοντιατρείο. Οι νέοι ασθενείς “θρέφουν” την οδοντιατρική ομάδα, τη δύναμη της αποδοτικότητας και, είτε το πιστεύεις είτε όχι, διορθώνουν προβλήματα που μπορεί να μην είχες καν προσέξει.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί οδοντίατροι που αντιμετωπίζουν το θέμα των νέων ασθενών ως κάτι προαιρετικό και όχι ως μία αναγκαιότητα. Παρακάτω παραθέτουμε τα 10 κορυφαία ψέμματα που οι ασθενείς λένε στους εαυτούς τους για τους νέους ασθενείς.

#1: Εγω δε χρειαζομαι νέους ασθενείς, απλα πρεπει να αυξησω τις εισπραξεις μου!

Αυτό βρίσκεται πολύ μακριά από την αλήθεια, όπως μπορείτε να καταλάβετε. Χρειάζεται να αποδεχτείτε το γεγονός ότι οι νέοι ασθενείς είναι η ψυχή του οδοντιατρείου σας, το οποίο δεν μπορεί να αναπτυχθεί αλλιώς.

Με την αύξηση των νέων ασθενών, θα αυξηθούν οι εισπράξεις, η παραγωγικότητα και τα έσοδα σας και εσείς θα έχετε την ευκαιρία να αποταμιεύσετε περισσότερα.

Επιπλέον, οι νέοι ασθενείς θα οδηγήσουν σε περαιτέρω πρόσληψη προσωπικού, σε αγορά μεγαλύτερου χώρου ή ακόμα και στην αύξηση της γενναιοδωρίας προς τους υπαλλήλους αλλά και την κοινότητά σας.

#2: Εχω δοκιμασει τα παντα!

Μπορεί να το νομίζετε, αλλά κανείς δεν έχει δοκιμάσει τα πάντα! Υπάρχουν πάντα περισσότερες επιλογές οι οποίες συχνά βρίσκονται έξω από τη σφαίρα της γνώσης και της εμπειρίας σας. Δεν έχετε δοκιμάσει τα πάντα. Το πιθανότερο είναι να κάνετε ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα χωρίς καμία αλλαγή στο αποτέλεσμα.
Μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθεια ενός εμπειρογνώμονα στον κλάδο του μάρκετινγκ. Γενικά, ζητήστε δεδομένα, ιδέες και συστάσεις!

#3: Αυτο δεν ειναι επειγον. Εχω αρκετο χρονο για να σκαρφιστω ενα σχεδιο!

Ακούγεται κλισέ αλλά ο χρόνος είναι χρήμα. Κάθε μέρα που περνάτε με το να αμφιταλαντεύεστε για το αν θα δημιουργήσετε ένα σχέδιο για να προσελκύσετε νέους ασθενείς, είναι μία μέρα χαμένη για το οδοντιατρείο.

Είστε πραγματικά διατεθειμένοι να χάνετε κάθε εβδομάδα ένα σημαντικό ποσό χρημάτων επειδή δεν μπορείτε να αποφασίσετε;

#4: Η πολη μου ειναι παρα πολυ μικρη/απομακρυσμενη/φτωχη κλπ. για να υποστηριξει την αυξηση των νεων ασθενων.

Είναι εύκολο να κατηγορούμε τις εξωτερικές συνθήκες για τα προβλήματά μας. Υπάρχουν οδοντίατροι που με τις ίδιες συνθήκες τα καταφέρνουν μία χαρά. Γιατί;
Επειδή ακόμη και αν η οικονομία είναι κακή, ή η πόλη μικρή υπάρχουν τρόποι να αξιοποιηθούν αυτά τα χαρακτηριστικά και να αποφέρουν ανάπτυξη για εσάς και το οδοντιατρείο σας.

#5: Ειμαι πολυ μεγαλος/μεγαλη. Θα παρω συνταξη συντομα ουτως η αλλως.

Οι οδοντίατροι παίρνουν σύνταξη πολύ αργά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν προετοιμάζονται όπως θα έπρεπε. Αν δεν είστε σε θέση να αναπτύξετε το οδοντιατρείο σας, να μεγιστοποιήσετε τη ροή των νέων ασθενών και να αυξήσετε τις εισπράξεις σας, η συνταξιοδότησή σας είναι πιο μακρινή από ότι νομίζετε.

Πόσο πιο ευτυχείς θα ήσασταν αν καταφέρνατε να αποταμιεύσετε περισσότερα από ότι είχατε αρχικά υπολογίσει;

#6: Δεν εχω τη σωστη ομαδα για να εκπαιδευσω.

Υπάρχει μόνο μία λύση για αυτήν τη δικαιολογία και σημαίνει ότι θα πρέπει να ταρακουνήσετε κάποια πράγματα στο οδοντιατρείο σας. Υπάρχουν άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το προσωπικό τους για 15-20 χρόνια και συνεχίζουν να συνεργάζονται με τους ίδιους ανθρώπους! Αυτό είναι τρελό!

Η εκπαίδευση της ομάδας σας δεν είναι το πρόβλημα αλλά η λύση. Είναι μία ευκαιρία να καταλάβουν όλοι τους στόχους σας και να αποφασίσουν αν ενδιαφέρονται για την επαγγελματική τους εξέλιξη.

#7: Δεν εχω τους πορους για να επενδυσω.

Αυτό συμβαίνει γιατί δεν επενδύετε σωστά. Υπάρχουν οδοντίατροι που επενδύουν μόνο στη συνέχεια της εκπαίδευσή τους ή σε νέο εξοπλισμό με σκοπό να εντυπωσιάσουν τους ασθενείς. Βέβαια επανειλημμένα έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι νέοι ασθενείς ενδιαφέρονται περισσότερο για τη συνολική τους εμπειρία στο οδοντιατρείο παρά για τα πτυχία και τα μηχανήματα.

#8: Δεν μπορω να διορθωσω το προβλημα των νεων ασθενων μονη/μονος μου.

Το γεγονός ότι δεν έχετε αρκετούς νέους ασθενείς σημαίνει από μόνο του ότι δεν μπορείτε να το διορθώσετε μόνοι σας. Η αύξηση της ροής των νέων ασθενών απαιτεί μία διαδικασία που θα την πραγματοποιήσει κάποιος με την ανάλογη εμπειρία.

Χρειάζεστε ανθρώπους στο τηλέφωνο που θα μιλάνε με τρόπο φιλικό και κατάλληλο.

#9: Δεν εχω χρονο γι’αυτο. Ειναι πολυπλοκο!

Το καλύτερο σημείο στην αύξηση του αριθμού των νέων ασθενών σας είναι ότι μπορείτε να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας να το κάνει, χωρίς να χρειαστεί εσείς να κάνετε κάτι επιπλέον!

#10: Αν απλα επενδυσω περισσοτερα στο μαρκετινγκ, θα εχω περισσοτερους νεους ασθενεις.

Το να επενδύσετε στο μάρκετινγκ του οδοντιατρείου σας είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξή του. Αλλά αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα τότε απλώς σπαταλάτε τους πόρους σας.

Φροντίστε να υπάρχει το ανάλογο αποτέλεσμα όταν κάνετε μία τέτοια επένδυση.

Πηγή: http://www.dentaltown.com/Dentaltown/Article.aspx?i=428&aid=6124

(Visited 46 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close